HYVIÄ VIRTUAALITALLEJA!!!!

HOITAJA

HALUISIN TIETÄÄ HYVIÄ VIRTUAALITALLIOSOITTEITA!!!!
OLEN ETSINYT JO KAUAN TALLIA, JOSSA VOISIN ALKAA HOITAMAAN, MUTTA EN OLE KOSKAAN SAANUT VASTAUKSIA! JA OMA HOITSU OLIS IIIIIIHANA!!! JOTEN PLIIS VOISIKO JOKU KERTOA JONKUN TALLIN OSOITTEEN (VAIKKA OMAN TALLINSA!). JOS TALLILLE EI MAHDU HOITAJIA, KERRO TALLIN OSOITE SILTI!!! VOIN ALKAA HOITAMAAN TOSI MONELLAKIN TALLILLA. OSOJA PLIIIIIIS??? :)

20

700

Vastaukset

• Avasin juuri äsken uuden tallin ja sinne vain hoitamaan. Vaikka siellä onkin hoitajia niin älä välitä koska entinen Poniplaneetta meni pilalle ( koska kuvat eivät tulleet mutta nyt tuli ). Toivottavasti saat hoitsun mutta tottakai saat tulla tallilleni!! Kukaan ei estä.. Vai..? :) Tule jos haluat... :) ja kerro jos kuvat eivät näy..

• www.freewebs.com/gloudtower/

• Tää talli on mun mielestä tosi hyvä ja tarvitsisi hoitajia! Mene ihmeessä sinne! :)

www.freewebs.com/kotitalli

• HEI!
    www.geocities.com/future_stable

ja!

www.geocities.com/yt_future

paljon hoitajia vailla olevia hevosia kummassakin (yt future kesken)TERVETULOA

• siinä se jo onkin mun kamun sivut!!!!! www.freewebs.com/pihlajansivut

• http://vrtuusikuu.suntuubi.com/?cat=1 uusikuuta suosittelen ehdottomasti, moni poni etsii hoitajaa! :)

• Instagramissa @virtuaalitalli_myrskylaukka kenties maailman paras virtuaalitalli ja puuttu yli 20 hoitajaa!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 50
    1191
  2. Ota vielä kerran yhteyttä

Ole kiltti. Koko ajan mietin miten voisin sanoa sulle että rakastan sua ja haluan sut ja meidät. Kun saisin siihen selvän merkin sulta niin en epäröi.
    Ikävä
    89
    893
  3. Samu Huberille myös syyte huumerikoksesta

Pääseekö Samu samaan selliin Sohvi-bimbon kanssa?
    21
    453
  4. Vieläkin on taikaa...

Juuri sinussa. Hyvä mieli tulee kun saan sinua aina nähdä. En tiedä miksi? Sinussa vain on jotain maagista. Mietin tässä tarkistettuani yhden jutun,
    Ikävä
    63
    422