Löytyisikö netistä jotain "reaaliaikaista" treffi tms.sivustoa, josta voisi etsiä/kysellä seuraa lyhyellä varoitusajalla?
Meitä kumpaakin kiihottaa ajatus,että vieras mies olisi mukana naimassa naista.(ei M M)
Viimeeksi touhutessamme juttelimme taas aiheesta ja tunsin kuinka nainen tuli aivan märäksi ja kiimaiseksi jo ajatuksesta että olisi toinenkin mies mukana.
Makasi sängyllä levittäen sääriään, hyväillen kosteaa pilluaan ja sanoi että nyt hommaa joku mies nussimaan.
Yritin etsiä netistä jotain sivustoa josta apumies löytyisi, mutta ei ollut kuin palstoja joihin voi jättää ilmoituksen jne.
Se yö meni kuitenkin kiimaisesti naiden,vaikkakin kaksin😊
Eli seuraa pitäisi löytää..Tai paikka josta sitä on helppo ja nopea etsiä.
Olemme 40-50v pari (nuorekas) Etelä-Karjalasta
nainen tykkää olla nuoltavana/hyväiltävänä ja naitavana tietenkin.(ei anaaliseksiä).
On myös hyvä suustaan😉
Myös pari voisi tulla kysymykseen.
Mistä parille mies? (tai toinen pari)
32
812
Vastaukset
- Anonyymi
Olen myös Etelä-Karjalasta LPR. Olen ensi viikon kesälomalla.Olisi kiva tavata Teidät jossain vaikka ensin kaffeen merkeissä.Sitten näkis miten meillä käy ajatukset yhteen. Terveisin Kaakonmies
- Anonyymi
Pari kiinnostunut 50v nuorekkaita. Laittakaa yhteystiedot.
- Anonyymi
Ollaan myös EK.
- Anonyymi
Miten saadaan yhteys?
- Anonyymi
Suunnilleen ikäluokkaan oleva pari ensi lauantaina Lappeenrannassa. Tavataanko?
- Anonyymi
Ja idiootti se jaksaa pukkaa samaa kommenttiaan aina vaan.Eikö kirjoitustaito riitä vai eikö idiootilla ole oikeesti mitään aivo toimintaa.
- Anonyymi
Tavataan vaan. Miten teihin saa yhteyden?
- Anonyymi
Miten kommunikoidaan jatkossa?
- Anonyymi
Varoitan, tuore tämänkesäinen kokemus. Vaimo (46 v) oli vihdoin rohkaistunut tähän pitkään houkuttelemaani kokeiluun, tuli aamulla hymyilevänä,, kertoi sen olleen "hellää ja lempeää". Hänkin oli "mennyt täysillä mukaan". Ja kyllä, vaimo vastasi kirkkain silmin, hän oli antanut miehelle luvan jättää kondomin pois. Se oli minunkin salainen toivomukseni, mutta täytyy tunnustaa - tämä osui ja upposi kaikkineen niin syvälle sieluun etten ollut arvannutkaan. Nyt olemme tämän kokemuksen tällä puolen, ja voin vakuuttaa, että se todella muutti jotain. Mutta toivottavasti parempaan.
- Anonyymi
Aina sä vaan jaksat täällä todistella millainen olet.Painu pelle sirkukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sä vaan jaksat täällä todistella millainen olet.Painu pelle sirkukseen.
Näin kertoo itse pelle menehän jo hopi hopi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä naurattaa kun itteensä käskee ja monta kertaa.Kyllä se sirkustuu olevan sun paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä naurattaa kun itteensä käskee ja monta kertaa.Kyllä se sirkustuu olevan sun paikka.
Mikä hemmetti on sirkustuu heheee 😂 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meehän pelle sirkukseen opit vielä senkin.
- Anonyymi
6.9 Imatra Spa? Ainakin me menossa.
- Anonyymi
ja tuolla jo 5.9
- Anonyymi
Ai sinnekkö sinä oot tartunnan saanut se on paha hyvin paha,
- Anonyymi
Juuri huomasin viestin.Meni tällä kertaa ohi.
Minkä ikäisiä olette?
T:aloittaja
Täälläkin olis vanhempi mies valmis kun partiopoika,peli toimii moitteettomasti vaikka pitempikin sessio käy,liikun ympäri suomea,näin kesän loputtua enämpi eteläsuomea ja imatransuunnala aikas paljon. 174 pituutta 85 painoa eli sopusuhtane . Minut löytää tuolta suomi treffit puolelta, tai s.postii [email protected]
Nyt 6/9-8/9 olen imatralla yhteyksiä niin tavataan.- Anonyymi
Ai sinäkö olet liikkeellä.hyvä kun varoitit kanssa ihmisiä.
- Anonyymi
On näköjään kun sinä täällä olet.Ei ole muita samanlaisia.
- Anonyymi
Meille löytyi heti "Seksitreffit" sivulta sopiva mies ja vastasi heti. Sovimme tapaamisen erään kaupan pihaan viime lauantaina ja tovin aikaa juttelimme sopien samalla tapaamisesta. Pyhäiltana hän sitten tuli kotiimme ja viipyi kolmisen tuntia ja yhtyi vaimon kanssa pari kertaa, kaikki meni hienosti ja olimme tyytyväisiä kuten hänkin. Meille tärkeää sivistynyt käytös ja miksei ulkonäkökin siksi hyvä tavata ennalta ja edes vähän tutustua. Emme ole aiemmin ko.sivuston kautta etsineet seuraa vaan eri chateista ja joskus ollut tosi hankalaa löytää sopivaa miestä sillä rimamme kai aika ylhäällä. Mekin Etelä-Karjalasta ja kaveri oli Lpr:sta.
- Anonyymi
Itse miehenä etsinyt suomi24 treffien puolelta seuraa sekä alastonsuomen ymm,,,No vaikka hoikka ja asillianen mies olen,,,niin eipä tuota seuraa ole löytynyt!!et vaikka täällä kirjoitetaan et vierasta saa...pikkasen epäilen.
Mies Savosta- Anonyymi
No tämähän onkin täyttä Bull shittiä ja feikkejä täynnä.
Suurin osa satuilee tänne tuubaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämähän onkin täyttä Bull shittiä ja feikkejä täynnä.
Suurin osa satuilee tänne tuubaaNiin huomannut saman asian.. Mies Savosta
- Anonyymi
Ainakin ennen tätä pahuksen koronaa oli lähes takuuvarma onnistuminen, kun vaimo pukeentui punaiseen lyhyehköön hameeseen ja alle korsetti tai lantioliivi. Sitten tanssiravintolaan ja heti, kun jokin tanssittaja silitti selkää ja tajusi korsetin luut niin loppu onkin historiaa. Yleensä miehet olivat niin uteliaita, että kyselivät vaimon reissun tarkoitusta ja hän tuumi olevansa seuraa etsimässä. Joskus meni miehen mukaan ja usein myös naivat autossa, kuitenkin tuli naituna kotiin joka tarkoituskin, eli esileikin esileikkiä koko tanssimatka.
Miehiä on hyvä myös johdatella ja rohkaista niin aina löytyy halukas, kerran rva lähti baarin ala-aulasta vieraan mukaan naitavaksi tämän kotiin. Oli niin hemaiseva, että mies kysyi häntä heti mukaan, vaimo kyllä saa helposti mutta silloin itse en päässyt katselemaan. No nyt vakkari niin sekin juttu kunnossa, mutta baariin iskumielessä jos vaimosi haluaa heti seuraa ja punainen kolttu vetää eniten kärpäsiä puoleensa tällä saralla. - Anonyymi
Olemme pari joka harrastanut kolmansia muutaman vuoden, lomalla meillä juuri sieltä päin keski ikäinen mies kolmantena. Voisimme laittaa viestiä hänelle jos haluutte..
XU sivusto on hyvä
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878