Eläinlääkäri Kari Ventelä

Anonyymi

On sitten niin ylimielistä palvelua, pariskuntako klinikalla työskentelee? Ei saa minkään näköistä asiakaspalvelua, ehkä on hyvä työssään mutta ku*i noussut päähän, muijakin vaan mulkoilee puhumatta mitään. Rahaa vissiin jo liikaa.

37

15338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä samoja kokemuksia tästä pariskunnasta. Mies osasi hommansa kyllä hyvin, mutta koiranikin pelkäsi heidän äänekästä riitaansa jota todistin seinän takaa. Toiste en mene vaikka ammattitaitoinen lääkäri onkin.

      • Anonyymi

        Minulla vain hyviä kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla vain hyviä kokemuksia.

        Varmaan on hyvä, mutta molemmat tosi tylyjä


      • Anonyymi

        Tosi hyvä palvelu ja erittäin korkea ammattitaito. Oikein mukava ja asiallinen henkilökunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvä palvelu ja erittäin korkea ammattitaito. Oikein mukava ja asiallinen henkilökunta.

        Korkea ammattitaito jep, kyllä "veikkas" Ventelä väärin meillä koiran sairauden..ei se mikää jeesus ole. Piti viedä toiselle ell jossa varmistui sairaus.... jep jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvä palvelu ja erittäin korkea ammattitaito. Oikein mukava ja asiallinen henkilökunta.

        Naama se siellä ratkasee, olen myös huomannut saman.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naama se siellä ratkasee, olen myös huomannut saman.....

        Miten niin - menin ihan nobodyna sinne, sain hyvää palvelua ja erittäin selkeät sepustukset koirani etg kuvista - voinnsuositella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin - menin ihan nobodyna sinne, sain hyvää palvelua ja erittäin selkeät sepustukset koirani etg kuvista - voinnsuositella

        Oletko itse terve?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkea ammattitaito jep, kyllä "veikkas" Ventelä väärin meillä koiran sairauden..ei se mikää jeesus ole. Piti viedä toiselle ell jossa varmistui sairaus.... jep jep

        Samoin minulla. Ei osannut eikä tiennyt. Poriin piti koira viedä ja sieltä sain avun. Toisekseen ylimielisiä ja todella huonoa palvelua. En enää menisi.


    • Anonyymi

      Älkää menkö jos olet normaali.

    • Anonyymi

      Me ollaan ainakin saatu aina hyvä kokemus ja lopputulos Ventelällä käydessä, hienoa kun täällä on noin pätevä koiriin erikoistunut eläinlääkäri. Tosin vaimo on kyllä aina aikaa tympeä, mutta minkäs sitä ihminen luonteelleen voi. Tärkeintä, että eläinlääkäri osaa hommansa ja on asiakaspalvelu altis.

    • Anonyymi

      No sopii mennä muualle. Ja mitä tulee ammattitaitoon; ei eläinten ja ihmistenkään lääkärit ole mitään fakiireja/Jumalasta seuraavia!! Jos ei palvelu miellytä, jalat äänestää :)

    • Anonyymi

      Se oli tosiaan ihmislääkäri joka perusti yksityispraktiikan ja tuttava sitten ajan kanssa kyseli, onko potilaita riittänyt. On niitä sen verran ollut ettei vielä ole tarvinnut kohteliaaksi heittäytyä sanoi lääkäri.

    • Anonyymi

      Ventelää parempaa eläinlääkäriä saa hakea. Aivan loistava ammattitaito. Saadaan olla onnellisia, että meillä on noin mahtava eläinlääkäri täällä.

      Eipä tällä palstalla kukaan ikinä muutenkaan kehu ketään joten ei nämä negatiiviset kommentit ketään yllättäkkään.
      Elämä on ihan mukavaa, kun edes joskus ajattelee asioita positiiviselta kantilta. ;)

      • Anonyymi

        Juuriki näin! Pätevä ja tosi asiallinen.


    • Anonyymi

      En suosittele.

    • Anonyymi

      Aloittajalle: en sinuna hirveästi toisia olisi arvostelemassa :)

      Kyseessä on erittäin pätevä eläinlääkäri. Ei tietenkään mikään kaikkitietävä, sitä ei voi odottaa keneltäkään. Aina olen saanut hyvää palvelua, molemmat olleet ystävällisiä ja asiantuntevia. Oma eläinlääkärireissuja inhoava koirani viihtyi ja sekä eläinlääkäri että hoitaja osasivat käsitellä sitä niin, että se tunsi olonsa turvalliseksi.

      • Anonyymi

        Pätevä luustokuvaaja. En tarvitse hymyjä enkä juttuseuraa kun siellä käyn koirani kuvauttamaan. Maksan ammattitaidosta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätevä luustokuvaaja. En tarvitse hymyjä enkä juttuseuraa kun siellä käyn koirani kuvauttamaan. Maksan ammattitaidosta !

        Miksi?


    • Anonyymi

      No juu, hän hoitaa mielellään koiria, kissanomistajille lyö luurin korvaan.

    • Anonyymi

      Meillä on vuodesta 2014 kuvattu koirat Ventelällä. Ollaan saatu ihan normaalia, ystävällistä palvelua, ilman turhaa smalltalkia ja koiran kehumista mitä monella klinikalla harrastetaan. Koirat on aina käsitelty kauniisti. Kuvat katsottu yhdessä ja näytetty mitä vikaa tai hyvää, arviot menneet kennelliiton kanssa pääosin nappiin. Pelkkää hyvää sanottavaa.

      • Anonyymi

        Kennelliitto on vielä kaukana yksittäisestä koirankasvattajasta.


      • Anonyymi

        Minä olen kerran puhunut Kari Ventelän kanssa puhelimessa, soitin rahattomana satojen kilometrien päästä hänelle koska koirani oli sairas ja itse olin väsynyt ja huolissani mutta toiveikas. Hän oli hyvin ystävällinen ja sain kaiken mahdollisen avun. Koirani jouduttiin lopettaan heinäkuussa 2020, koska sen tilanne huononi silmissä, sen kasvaessa ja vahvistuessa.

        Kari Ventelä, jos luet tätä, ehkä muistat minut ja sarplaninac-rotuisen helmeni👍🤩 Olet hyvä ja mukava eläinlääkäri ja sain poikkeuksellista palvelua puhelimessa, se auttoi hyväksymään asiat sellaisina kuin ne olivat. Olisin tullut Kankaanpäähän käymään, jos koirani olisi selvinnyt. Ensi kerralla sitten.


    • Anonyymi

      Mihinkä hintaan kuvat on, koiran paino arviolta 40kg (alle 6kk vielä joten paino vain arvuuttelua).

    • Anonyymi

      Jos koirien luustopuolesta kyse niin ihan ykkönen niissä ja asiakkaita piisaa ympäri suomen. Muut jutut ei sitten kiinnostakaan. Kertaakaam en ole saanut palvelua tai päässyt edes vastaanotolle koska en ole kasvattaja eikä asiani koskenut luustopuolta. Tosi töykeästi käski asioimaan muualla koska hänellä piisaa luustohommia. Selvä en ole sen jälkeen soittanut.

    • Anonyymi

      Käytin koiraani maitohampaiden poistossa , kaikki meni hyvin ja sain ystävällistä palvelua ! Koiraani kohdeltiin hyvin ja sain hyviä neuvoja koska kysymyksessä pentu . Menen kyllä toistekin , asiallinenja ja miellyttävä paikka ja rauhallinen !!!Suosittelen

    • Anonyymi

      Ei sille viitsi enään soittaa kun on niin isot jonot. Normi äijä se on mitä siellä käynyt. En etsinyt ystävää vaan koiralle hoitoa !

    • Anonyymi

      Paljonko Ventelällä maksaa pienen koiran polvikuvaus?

    • Anonyymi

      Loistava,erittäin ammattitaitoinen ja asiakasta niin lemmikkiä kuin omistajaakin arvostava eläinlääkäri.Kaiken muun hyvän lisäksi edullinen.

    • Anonyymi

      Eiköhän siellä kuitenkin ole eläimen terveys eikä omistajalle virnuilu pääasiassa .
      Aika typerä keskustelu. "Minulle ei hymyilty".
      Tähän istuu jotenkin nätisti määritelmä Snowflake.
      Toivotan helpompaa elämää jatkossa. 😮

    • Anonyymi

      Ei sinne ainakaan rotukissan kanssa kannata mennä, jäätävän tylyä palvelua asenteella "Ihan vitun sama".

      Onneksi on kaupungissa myös normaaleilla käytöstavoilla varustettuja eläinääkäreitä.

      Itse en maksa paskasta palvelusta, kun vaihtoehtona on vaikka Porin yksityiset klinikat joille eläin ja omistaja ovat aidosti tervetulleita.

    • Anonyymi

      Itse olen saanut erittäin,erittäin hyvää hoitoa koiralleni ja arvostavaa kohtelua niin koiralleni kuin itselleni omistajana.Kaiken loistavan palvelun lisäksi edullista.Suosittelen!

    • Anonyymi

      Hämmentää nää toisten kokemukset.Mitä on tapahtunut kyseiselle lääkärille.

    • Anonyymi

      Poliisille tehty ilmoitus kunnianloukkauksista täällä. Ei mitään asiaa kirjoitella tällaista soopaa.

      • Anonyymi

        Eli tyytymätön asiakas ei saa antaa huonoa arvostelua toiminnasta?


    • Anonyymi

      Kai tiedätte että Kpäässä on jo muutaman vuoden "Shellin mäessä" pitänyt klinikkaa turkkilainen nainen Seyhan. Suosittelen. Aikoja saa koska tekee myös iltaisin ja vaikka kieltämättä ei puhu ihan täydellisesti suomea niin erittäin päteviä suomalaishoitajia on hänellä. Seyhan leikkaa yms, on kunnon klinikka välineet ym. Käynyt koulunsa sekä Turkissa että Suomessa joten pätevä on.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe