12 vuotta siinä meni viimein W-Capitasta on tulossa Massia

Anonyymi

Ei nyt 400% eikä neljälläkään prosentilla mutta hyvä näin. Kiitos Poliisi KRP ORK ym. viranomaiset.

9

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Game Over!!!! Hyvästi Jää.....WC:n muistoa kunnioittaen.

    • Anonyymi

      Hylky tuli ORK:sta.
      Ei tullut tehtyä sovintoa huijarin kanssa.

      Mitä tulee noiden viranomaisten kiittelyihin niin kiitosta vaan.
      Henkilötiedot julkiseen myyntiin ja rahat valtiolle.
      Kiitos KRP ja Suomen oikeuslaitos.

      • Anonyymi

        Kohdallasi kävi sitten valitettavan huonosti, ihan kuten tämän foorumin Valuuttakauppias ja Ada Flink toivoivat. He tukivat Varatuomaria, joka jo aikaa sitten oli sanonut, että valtio ottaa ja pitää rahat.

        Valkku antoi Varatuomarille täyden laidallisen tulitukea: "Edelleen, kun Wincapita on pyramipeli, kaikki takavarikoitu raha menee valtiolle. Olisi lapsellista ajatella, että valtio hyvittäisi pyramipeliin osallistujaa siksi, että hän raukkaparka sattui jäämään tappiolle."

        ORK hylkäsi osan korvaushakemuksista siksi, ettei rahaliikenteestä ollut todisteita. Osa hakemuksista taas hylättiin vanhentuneena. Lisäksi vaatimuksia hylättiin, koska hakijalla ei ollut esittää lainvoimaista ratkaisua.

        Sinulla ei ilmeisesti ollut tuota kyseistä lainvoimaista ratkaisua missään muodossaan...? Luulisi, että päätekijän rikos ja klubin jäsenpaikka olisivat riittäneet osoittamaan syy-yhteyden, mutta rikoksella loukatun on kaikissa tapauksissa ensiksi saatava asiassa tuomio, ja ilman tuota tuomiota asia ei ole voinut edetä. Sovinto tai ei sovinto.

        --

        Valkku myös totesi, että oli KRP:lle aivan oikein myydä henkilötiedot: "Nytpä sitten muutama sata aktiivisinta sponssia saa nimensä ja parhaimmat myös kuvansa julkisuuteen - Iltasanomaa ei voi välttää. Businessmiesten kasvot sananmukaiseti paljastuvat. Jos minun nimikaima töppöilee winkkarissa, julkaistakoon rikollisen sotu, osoite ja mielellään valokuvakin. Minun sotuja ja hetuja eivät rosvot tai viranomaiset heiluttele julkisuudessa, mutta minä pidänkin itse huolta omista asioistani. Minua eivät kultasydämiset muistinerot pysty kusettamaan, koska minä ajattelin ihan itse omalla päälläni. Ei viranomainen suorittaessaan lain mukaista tehtäväänsä voi mitenkään rikkoa tietosuojalakia, ja taidatkin olla vielä nöösipoika näissä lakiasioissa. Parempi se on, että siellä on sinun naamasi ja sotusi julki..... Seison miehekkäästi - kuten aina - sanojeni takana. Hymyillään kun tavataan."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohdallasi kävi sitten valitettavan huonosti, ihan kuten tämän foorumin Valuuttakauppias ja Ada Flink toivoivat. He tukivat Varatuomaria, joka jo aikaa sitten oli sanonut, että valtio ottaa ja pitää rahat.

        Valkku antoi Varatuomarille täyden laidallisen tulitukea: "Edelleen, kun Wincapita on pyramipeli, kaikki takavarikoitu raha menee valtiolle. Olisi lapsellista ajatella, että valtio hyvittäisi pyramipeliin osallistujaa siksi, että hän raukkaparka sattui jäämään tappiolle."

        ORK hylkäsi osan korvaushakemuksista siksi, ettei rahaliikenteestä ollut todisteita. Osa hakemuksista taas hylättiin vanhentuneena. Lisäksi vaatimuksia hylättiin, koska hakijalla ei ollut esittää lainvoimaista ratkaisua.

        Sinulla ei ilmeisesti ollut tuota kyseistä lainvoimaista ratkaisua missään muodossaan...? Luulisi, että päätekijän rikos ja klubin jäsenpaikka olisivat riittäneet osoittamaan syy-yhteyden, mutta rikoksella loukatun on kaikissa tapauksissa ensiksi saatava asiassa tuomio, ja ilman tuota tuomiota asia ei ole voinut edetä. Sovinto tai ei sovinto.

        --

        Valkku myös totesi, että oli KRP:lle aivan oikein myydä henkilötiedot: "Nytpä sitten muutama sata aktiivisinta sponssia saa nimensä ja parhaimmat myös kuvansa julkisuuteen - Iltasanomaa ei voi välttää. Businessmiesten kasvot sananmukaiseti paljastuvat. Jos minun nimikaima töppöilee winkkarissa, julkaistakoon rikollisen sotu, osoite ja mielellään valokuvakin. Minun sotuja ja hetuja eivät rosvot tai viranomaiset heiluttele julkisuudessa, mutta minä pidänkin itse huolta omista asioistani. Minua eivät kultasydämiset muistinerot pysty kusettamaan, koska minä ajattelin ihan itse omalla päälläni. Ei viranomainen suorittaessaan lain mukaista tehtäväänsä voi mitenkään rikkoa tietosuojalakia, ja taidatkin olla vielä nöösipoika näissä lakiasioissa. Parempi se on, että siellä on sinun naamasi ja sotusi julki..... Seison miehekkäästi - kuten aina - sanojeni takana. Hymyillään kun tavataan."

        Kolmasosanhan voittopotista vie valtio juurikin siksi, että kyseessä oli myös rahankeräysrikos. Ihan hyvä, että valtio saa vähän suolarahoja, koska toi juttu on tullut maksamaan valtiolle kymmeniä ja taas kymmeniä miljoonia euroja. Toivottavasti joku viranomaiskoneisto joskus laskee loppuselvityksenä tuon kusetuksen kokonaiskustannukset yhteiskunnalle.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kolmasosanhan voittopotista vie valtio juurikin siksi, että kyseessä oli myös rahankeräysrikos. Ihan hyvä, että valtio saa vähän suolarahoja, koska toi juttu on tullut maksamaan valtiolle kymmeniä ja taas kymmeniä miljoonia euroja. Toivottavasti joku viranomaiskoneisto joskus laskee loppuselvityksenä tuon kusetuksen kokonaiskustannukset yhteiskunnalle.

        >>>> Kolmasosanhan voittopotista vie valtio juurikin siksi, että kyseessä oli myös rahankeräysrikos.

        Mitä ihmettä sekoilet höpöhöpöjesi kanssa...?!

        Varoista osa jää valtiolle sen vuoksi, että

        - Jäsenet häpeävät sitä, että ovat olleet mukana ponzihuijauksessa (Savon Sanomien pääkirjoitus sanoi hetki sitten, että Hanskiin ei enää luoteta. Jäsenillä on sijaan täysin syystä idiootin ja narrattavan hölmön leima otsassa). Siispä rahat jäivät osalla hakematta, koska yhteiskunnan opetustarkoitus ja -tarve on niin suuri.

        - Rahaliikenteestä ei ollut todisteita.

        - Osa hakemuksista taas hylättiin vanhentuneena eli Matti ja Maija Myöhäset eivät kerenneet mukaan.

        - Lisäksi vaatimuksia hylättiin, koska hakijalla ei ollut esittää lainvoimaista ratkaisua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >>>> Kolmasosanhan voittopotista vie valtio juurikin siksi, että kyseessä oli myös rahankeräysrikos.

        Mitä ihmettä sekoilet höpöhöpöjesi kanssa...?!

        Varoista osa jää valtiolle sen vuoksi, että

        - Jäsenet häpeävät sitä, että ovat olleet mukana ponzihuijauksessa (Savon Sanomien pääkirjoitus sanoi hetki sitten, että Hanskiin ei enää luoteta. Jäsenillä on sijaan täysin syystä idiootin ja narrattavan hölmön leima otsassa). Siispä rahat jäivät osalla hakematta, koska yhteiskunnan opetustarkoitus ja -tarve on niin suuri.

        - Rahaliikenteestä ei ollut todisteita.

        - Osa hakemuksista taas hylättiin vanhentuneena eli Matti ja Maija Myöhäset eivät kerenneet mukaan.

        - Lisäksi vaatimuksia hylättiin, koska hakijalla ei ollut esittää lainvoimaista ratkaisua.

        Äläpäs nyt höntyile. Mikäli kysymyksessä ei olisi ollut myös rahankeräysrikos, niin kenelle nuo noin 11 miljoonaa ylijäämää euroa olisi mennyt?

        Ja mitaan ette voi...


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Äläpäs nyt höntyile. Mikäli kysymyksessä ei olisi ollut myös rahankeräysrikos, niin kenelle nuo noin 11 miljoonaa ylijäämää euroa olisi mennyt?

        Ja mitaan ette voi...

        Valtiolle.


    • Anonyymi

      Hyvä teksti

    • Anonyymi

      Oli se hienoa useimmille, että itsensä rohkena ja rehellisenä esittävä nim. Valuuttakauppias ei ollut tässäkään asiassa oikeassa: "Olisi lapsellista ajatella, että valtio hyvittäisi pyramipeliin osallistujaa siksi, että hän raukkaparka sattui jäämään tappiolle ja jatkoit että sanottakoon selvästi, että joka ahneuttaan ja tyhmyyttään sijoittaa rahaa pyramidipeliin, menettäköön sijoittamansa rahansa sekä autonsa ynnä kesämökkinsä valtiolle. Valtiolla on ja pysyy kuin mustassa aukossa."

      Ilmeisen hidasta mutta silti oikeudenmukaista. Vieläköhän Valuuttakauppias seisoo miehekkäästi sanojensa takana?

      Ei siitä olisi poliisiksi ekä tuomariksi, syyttäjäksi kyllä. Heh, kyllä naurattaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe