Yksinäisyys

Anonyymi

Jotain kaipaan todella paljon. Että voisi käpertyä jonkun syliin joskus ja minusta pidettäisiin tiukasti kiinni. Sellaista vain.

60

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🙀
      Samoja mietteitä itselläkin välillä.
      Meitä yksinäisiä on paljon.
      Pitää ajatella mukavia asioita.
      🌺

• Anonyymi

Yksinäisyys, kun se kestää tarpeeksi kauan, muodostuu vankilaksi. Olen syrjäytynyt kaikesta normaalista ja on vaikea liittyä ihmisten seuraan. Toki tapaan ihmisiä, mutta olen silti yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinäisyys, kun se kestää tarpeeksi kauan, muodostuu vankilaksi. Olen syrjäytynyt kaikesta normaalista ja on vaikea liittyä ihmisten seuraan. Toki tapaan ihmisiä, mutta olen silti yksin.

Kaikkeen tottuu ajan kanssa. Tärkeintä, että oppii itsensä kanssa olemaan ja hyväksymään itsensä.
        Se mikä ei tapa vahvistaa. 😊
        🌸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkeen tottuu ajan kanssa. Tärkeintä, että oppii itsensä kanssa olemaan ja hyväksymään itsensä.
        Se mikä ei tapa vahvistaa. 😊
        🌸

Tuota viimeistä lausetta olen kyllä miettinyt. Sillä vain että miten vahvistaa ja vahvistaakohan aina? Tiettyä sissiä voi tuoda esiin, mikä sitten auttaa selviytymään. Mutta vastapainoksi vaikeuksille pitäisi löytää jostain iloa. Kyllä välillä on parempiakin päiviä, silloin yritän kerätä voimia tuleviin koitoksiin.

Mutta siihen iloon, mitä joskus ennen tunsin, siihen on matkaa vielä. Ja jospa tämä sitten tuleekin jo siihen kohtaan, että olen löytänyt itsestäni uusia keinoja käsitellä asioita ja tunteitani. Ja koen elämän mielenkiintoisena ja saan palautettua uteliaisuuteni kaikkea olevaista kohtaan.

Kiitos, kun luitte! Ap

• Anonyymi

Olisi mukava pitää kiinni ja olla lähellä. Sitä kaipaa. Pieniä asioita. Yhteistä ruokahetkeä, torkkuja.

• Anonyymi

Olis kyllä kiva joskus käpertyä jonkun lämpöiseen kainaloon. Ja että joku pitäisi hyvänä. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kyllä kiva joskus käpertyä jonkun lämpöiseen kainaloon. Ja että joku pitäisi hyvänä. ❤️

Pitäisin hyvänä. Se olisi mahdollista. Kohtaamista se vaatisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisin hyvänä. Se olisi mahdollista. Kohtaamista se vaatisi.

Kukin voi onneksi omassa mielessään pitää hyvänä ketä haluaa. Sekin on paljon se. 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukin voi onneksi omassa mielessään pitää hyvänä ketä haluaa. Sekin on paljon se. 🥰

On se noinkin. Hyvänä pitäminen ja toisen lämpö tuo erilaista rauhaa. Olemisen jakamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se noinkin. Hyvänä pitäminen ja toisen lämpö tuo erilaista rauhaa. Olemisen jakamista.

Tuokin on totta.
        Kaikkihan pohjimmiltaan haluaisi toisen ihmisen läheisyyttä, mutta ei siihenkään kaikkia pysty kelpuuttamaan. Mieluummin sit on vaan ajatusten kanssa ja saa siitä hyvää mieltä. 🦉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin on totta.
        Kaikkihan pohjimmiltaan haluaisi toisen ihmisen läheisyyttä, mutta ei siihenkään kaikkia pysty kelpuuttamaan. Mieluummin sit on vaan ajatusten kanssa ja saa siitä hyvää mieltä. 🦉

Ei välttämättä haluaisi, siis muiden läheisyyttä, joillekin se on kammotus.
        Nyt en puhu itsestäni, mutta tiedän tällaisiakin olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä haluaisi, siis muiden läheisyyttä, joillekin se on kammotus.
        Nyt en puhu itsestäni, mutta tiedän tällaisiakin olevan.

Enpä tullut miettineeksi.
        Itse tietysti kun kaipaa läheisyyttä välillä, niin olettaa muidenkin haluavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin on totta.

Tuon vuoksi se on vaativa juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon vuoksi se on vaativa juttu.

Tutkimattomia on tiet.
        Yksin hyvä miettiä hetki ja painaa pää tyynyyn illalla.
        🌜🦉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkimattomia on tiet.
        Yksin hyvä miettiä hetki ja painaa pää tyynyyn illalla.
        🌜🦉

Herätessä olisi mukava nähdä toinen vieressä ja jatkaa unia levollisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herätessä olisi mukava nähdä toinen vieressä ja jatkaa unia levollisesti.

Tuohan olisi se ideaali tilanne, mutta kaikkea ei voi saada.
        Nirsoilu aiheuttaa sen, että vaikea löytää ketään joka vieressä tuhisisi. 🦔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan olisi se ideaali tilanne, mutta kaikkea ei voi saada.
        Nirsoilu aiheuttaa sen, että vaikea löytää ketään joka vieressä tuhisisi. 🦔

Nirsoilua se on, kun toivoo toisen olevan tasapainoinen ja miehenkin huomioonottava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nirsoilua se on, kun toivoo toisen olevan tasapainoinen ja miehenkin huomioonottava.

Nehän on tärkeimpiä ominaisuuksia mitä mieheltä pitää löytyä!
        Sen lisäksi, että mies osaa pitää naista hyvänä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nehän on tärkeimpiä ominaisuuksia mitä mieheltä pitää löytyä!
        Sen lisäksi, että mies osaa pitää naista hyvänä!

Tarkoitin, että ne tärkeimmät ominaisuudet on hyvä löytää naisestakin. Molemminpuolisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin, että ne tärkeimmät ominaisuudet on hyvä löytää naisestakin. Molemminpuolisuus.

Kyllähän toki miestä pitää huomioida. Pitää osata pitää toista hyvänä ja kunnioittaa. Siitä se lähtee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän toki miestä pitää huomioida. Pitää osata pitää toista hyvänä ja kunnioittaa. Siitä se lähtee.

Niin se on. Pitää vaan luottaa ja uskaltaa. Sitä se vaatii. Luotetaanko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on. Pitää vaan luottaa ja uskaltaa. Sitä se vaatii. Luotetaanko?

Itse en luota mihinkään. Eikä uskallusta. Höpötys parasta. Hyvä elää mielikuvien varassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en luota mihinkään. Eikä uskallusta. Höpötys parasta. Hyvä elää mielikuvien varassa.

Miten läheisyydelle sitten käy? Jääköse saamatta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten läheisyydelle sitten käy? Jääköse saamatta?

Jotkut asiat jää kokematta eikä se sen ihmeempää ole.
        Mukavat ajatukset riittää.
        Elämästä voi nauttia muutoinkin. Kaikkeen tottuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut asiat jää kokematta eikä se sen ihmeempää ole.
        Mukavat ajatukset riittää.
        Elämästä voi nauttia muutoinkin. Kaikkeen tottuu.

Tuo on totta. Elämästä voi nauttia muutenkin. Kuitenkin vähän pelkään, että totun olemaan yksin. Läheisyyden lisäksi on muutakin jaettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta. Elämästä voi nauttia muutenkin. Kuitenkin vähän pelkään, että totun olemaan yksin. Läheisyyden lisäksi on muutakin jaettavaa.

Ei yksinoloa tarvi pelätä. Se kuuluu elämään. Ja toki itsestähän se on kiinni mitenkä haluaa elää. Varmasti kaikki löytää seuraa, mutta rima vaan on niin korkealla, että vaihtoehtoja ei vain ole. Jos ei joku nappaa, niin ei sellaisen kanssa pysty olemaan. Se pitää iskeä kovaa ja korkealta salamoiden kera. Se on sitä oikeaa silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yksinoloa tarvi pelätä. Se kuuluu elämään. Ja toki itsestähän se on kiinni mitenkä haluaa elää. Varmasti kaikki löytää seuraa, mutta rima vaan on niin korkealla, että vaihtoehtoja ei vain ole. Jos ei joku nappaa, niin ei sellaisen kanssa pysty olemaan. Se pitää iskeä kovaa ja korkealta salamoiden kera. Se on sitä oikeaa silloin.

Tarvittaisiin avointa ja luottavaista mieltä. Silloin se voisikin iskeä kovaa. Siten läheisyys olisi niin hienoa, ettei sitä antaisi pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvittaisiin avointa ja luottavaista mieltä. Silloin se voisikin iskeä kovaa. Siten läheisyys olisi niin hienoa, ettei sitä antaisi pois.

Sellaista tapahtuu vain saduissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista tapahtuu vain saduissa.

On se mahdollista. Luottamusta se vastii ja henkistä yhteyttä.
        Nähdään ja kokeillaan. Jos siis olet nainen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee hänet tietoiseksi siitä että haluat hänen kainaloonsa käpertyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee hänet tietoiseksi siitä että haluat hänen kainaloonsa käpertyä.

Minulla ei ole kaivattua eikä kukaan kaipaa minua.
        Ajatuksissa silti paljon hellyyttä.

• Anonyymi

Tule tänne minun kainaloon. Niin pidetään toisistamme kiinni. <3

• Anonyymi

Iltapäivälehdessä oli artikkeli pitkän matkan juoksijasta, joka on nyt 47-vuotiaana palannut mukaan kuvioihin. Hänen elämänsä rakentuu melkein pelkästään treeneistä, päivätyöstä sekä vanhemmistaan huolehtimisesta.
      Hän sanoi jutussa, että on yksin, muttei yksinäinen.
      Kaikki eivät edes tarvitse mitään kumppania ollakseen onnellisia. Onnellisuuden kokemus on todella yksilöllistä, eikä se aina tarkoita, että ihmisen pitäisi olla menossa koko ajan vaan sitä miten kohtaat maailman ja sen tarjoamat "ilot". Joillekin se iloa tuottava asia, voi toisesta tuntua ihan "malsältä"
      Me olemme onneksi yksilöitä.

• Anonyymi

Jos elämässä on kolme osa-aluetta noin kunnossa: työ, harrastus, läheiset. Se riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos elämässä on kolme osa-aluetta noin kunnossa: työ, harrastus, läheiset. Se riittää.

Juuri näin! Olen täysin samaa mieltä kanssasi. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! Olen täysin samaa mieltä kanssasi. :)

Kun aika jättää vanhemmista, voi alkaa elämänkumppania kaivata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työ, ei. Harrastukset? Liikun välillä, läheiset? Jossain varmaan, muttei lähellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun aika jättää vanhemmista, voi alkaa elämänkumppania kaivata.

Samaa mieti, muttei tuon ikäisellä vielä kai kauhean vanhoja vanhempia ole. Keksii sitten varmaan muuta tekemistä, kuten vapaaehtoistyön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieti, muttei tuon ikäisellä vielä kai kauhean vanhoja vanhempia ole. Keksii sitten varmaan muuta tekemistä, kuten vapaaehtoistyön.

Voi ollakin, jos ovat tehneet lapsensa vasta nelikymppisenä. Minun lapseni ovat onnekkaita, kun olen saanut heidän melkein teininä eli minusta huolehtimisen pelkoa ei tule olemaan. :DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ollakin, jos ovat tehneet lapsensa vasta nelikymppisenä. Minun lapseni ovat onnekkaita, kun olen saanut heidän melkein teininä eli minusta huolehtimisen pelkoa ei tule olemaan. :DD

Niin tuo pitäisikin olla lapsia harkitessa ja hankkiessa. Myö elämä 20-30 vuoden päästä tulee ottaa huomioon. JOS haluaa lastensa parasta.
        Terveisin eräs, jonka useamoikin tuttu on kovasti sitoutunut vastaamaan vanhempiensa hoidosta.
        Ps. oma äitini oli vasta nelikymmppinen kun minä tulin äidiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskimäärin lapset varmaan tehdään siinä 30-v hujakoilla, eli 47-vuotiaan vanhemmat jo reilusti yli seitenkymppisii, juurikin niitä, jotka jo turvaa lapsiinsa. Jos sulla ja sun lapsilla ikäeroo joku parikyt, tai vähempi, niin sillon ku sä olet 77, ne on jotain 58 eli joutuvat siis vanhempina ottaan susta vastuuta, kuin olisi tilanne jos teidän ikäero olisi suurempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskimäärin lapset varmaan tehdään siinä 30-v hujakoilla, eli 47-vuotiaan vanhemmat jo reilusti yli seitenkymppisii, juurikin niitä, jotka jo turvaa lapsiinsa. Jos sulla ja sun lapsilla ikäeroo joku parikyt, tai vähempi, niin sillon ku sä olet 77, ne on jotain 58 eli joutuvat siis vanhempina ottaan susta vastuuta, kuin olisi tilanne jos teidän ikäero olisi suurempi.

Mitäköhän sä yritit sanoa? :D Eihän 58-vuotia ole vanhempia kuin 77-vuotiaat. :/
        Ja harva 77-vuotia vielä tarvitsee apua, ei ainakaan mun tuntemat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäköhän sä yritit sanoa? :D Eihän 58-vuotia ole vanhempia kuin 77-vuotiaat. :/
        Ja harva 77-vuotia vielä tarvitsee apua, ei ainakaan mun tuntemat.

Ja entäs jos 58-vuotiaan äiti on ollut 40-vuotia saadessaan lapsen, silloin äidin ikä olisi jo 98 vuotta. :-(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja entäs jos 58-vuotiaan äiti on ollut 40-vuotia saadessaan lapsen, silloin äidin ikä olisi jo 98 vuotta. :-(

Niin. Ja tällaisessa tapauksessa lapset joutuisivat hoivaamaan vanhempiaan aika nuorina.. Kaikki ei edes elä 98-vuotiaiksi.

• Anonyymi

Ja tuossa jo kirjoittikin moni, ettei siihen kuka vaan kelpaa. Siis pitämään sylissä. Asia on kyllä aika kinkkinen toteuttaa. Mutta toivelistalla aina.
      -ap

• Anonyymi

Jos kovin kinkyä on, kannattaa ettii helpompi tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kovin kinkyä on, kannattaa ettii helpompi tapaus.

Sananvääntelijä 😂 Höh.

• Anonyymi

Sitten on sellaisiakin, joilla on todella tiukat kriteerit, kenet huolivat lämmittäjäksi, pidemmästä ajasta puhumattakaan. Kaikille ei kelpaa kuka tahansa.
      Minä en ole ulkonäköfriikki, vaikka itse täytän tiukimmatkin vaatimukset eli olen aika kivan näköinen., myös sisältä näin uskoisin. ;)
      Minun omassani tärkeintä olisi juurikin se sisäinen kauneus: hyvät käytöstavat, oikeudenmukaisuus, rehellisyys, lämpö, samat elämänkiinnostukset ja sama älykkyystaso. Huolin vain sellaisen kainalooni, ennemmin olen ilman ja kuitenkin onnellinen. :)
      Ja kuten jo mainitsin, niin en yleensä rakastu ulkonäköön vaan ihmisen sisimpään.

• Anonyymi

Läheisyyteen on hieman tiukat kriteerit ja juuri luonteen puolella. Hellyys on hyvä olla molemminpuolista. Hymy kaunistaa.

• Anonyymi

Olen samanlainen mies. Toimisiko?

• Anonyymi

Jotain kaipaat paljon.

• Anonyymi

Paljastuinko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljastuinko?

Aiemmin jo tiedossa.

• Anonyymi

Läheisriippuvuutta. Sama tilanne täällä. Sen siitä saa kun otetaan pois sellainen läheisyys mitä olisi tarvinnut. :(

• Anonyymi

Voi kuule.

• Anonyymi

Sellaista vain,!

Kun oiskin nejänkymmenenprom7lllen humalassa taas,

Sinäkin,tule vaikka syliin kun kuollu oot.

• Anonyymi

Hymyilisin varmaan enemmän

Terv Ms Virta

• Anonyymi

Niin, sellainen läheisyys tuntuu hyvältä.

• Anonyymi

Läheisyys sitä kaipaan. Kukapa ei syliin haluaisi.

• Anonyymi

Minä en kaipaa sellaista koska yhä puututaan liikaa yksityisasioihin. Kaikki sellainen puuttuminen suorastaan vaatii yksin olemista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe