Olemme n. 40v perhe arkea elelevä pari ja minua kiihottaa ajatus naiseni sais vierasta ja tottakai itsellä myös haluja päästä nussiin vieraampaa naista. Hänellä on hieman bi-henkisyyttä mutta ehkä suurin este on naisen ujous, mutta kun joihinkin tutustuu niin ujois kaikkoaa. Olemme keskustelleet vieraasta miehestä /parista eikä hän ole torjunnu asiaa. Mutta vielä mennään fantasia asteella, niin mitenkähä asian kanssa pääsis sanoista tekoihin? Miten te oletta aloittaaneet "harrastuksenne"?
Miten aloittaa
23
898
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä sama ujo naiseni fantasio kimpasta ja vieraasta kalusta katsotaan videoita sauva vieraan korvikkeena häntä kiihottais et ensin katselisin viersetä hän kiihottuu kun on sidottu ajattelin olla rohkea sopia vieraan salaa valmiiksi sidottuani naiseni peittäen silmät ja nuoltuani hänet kiiman partaalle vieras asettuisi jalkain väliin ja työntyisi hitaasti sisään tietysti haaveena kookkaampi kalu noin 20cm vois kiihottaa molemmat rajuihin orkkuihin
- Anonyymi
Kuulepas häirikkö.
Minä saan jokaisesta poistamastani sinun roskapostista 2€/kpl. Eka satatonna on kohta koossa, joten jatka puuhias, niin saan kohta maksettua asuntolainani sinun avullasi. - Anonyymi
Nyt on taas joku sairas tullut kertoo totuuden itsestään.Onko tuo joku pakkomielteisen paskan syöjän kommentti omista harrastuksistaan.
- Anonyymi
Kyllä pakkomielteinen paskansyöjä on sairaampi.Jos mielessä ole kuin paska täytyy kyllä ihmetellä millainen tyyppi siellä on.Ei ainakaan ihan terveemmästä päästä.
- Anonyymi
Oho nyt on jäänyt lääkkeet ottamatta.Kun tulit kertoo koko totuuden itsestäsi.
- Anonyymi
Ei kiitos, terve ja hyväkuntoinen pitää olla.
- Anonyymi
Kelpaisiko yli 25pitkä ja 19ympärys
89mauno ät gmail piste com jos olette kiinnostuneita. Olisin mielelläni mukana.
- Anonyymi
Tääl on hoikka kestävä mies 40v mukaa muna on 20cm.kymenlaaksosta
- Anonyymi
Ai noin monta munnoo löytyy kaapista
- Anonyymi
Olen hieman teitä vanhempi nainen ja samoista aiheista kiinnostunut. Kiinnostaisi tietää oletteko löytäneet leikkikaveria/ kavereita? Itsellä olisi haaveena päästä kolmanneksi kimppaan, joko pariskunnan kanssa tai kahden miehen kanssa.
- Anonyymi
Meidän mukaan pääset. Olen yksin naisena ja kolme miestä on kerralla jos tulet mukaan niin voidaan ottaa vaikka kolme miestä lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän mukaan pääset. Olen yksin naisena ja kolme miestä on kerralla jos tulet mukaan niin voidaan ottaa vaikka kolme miestä lisää.
Mies ilmoittautuu mukaan. Jos pääsee messiin, niin ois kunnon orgiat.
Naise tykkää:)
T: Jaakko - Anonyymi
Paulat kirjoitti:
Hei. Missä päin asut? Oltaisiin kiinnostuneita tutustua suhun ja ottaa mukaan .
Hei
Pks seudulta olen. Mites te?
T:Jaakko - Anonyymi
Moikka,
Olen 57 v mies ja viime viikonloppuna sain 50 naista, tsvattiin täällä ja kun tiesi bi henkisyydestäni toi mukanaan vakipanonsa ja voin sanoa, että yö oli täynnä ihania käsiä ja huulia,
Ja lopuksi pantiin häntä molemmat pimppaan yhtäaikaa ja voi sitä ääntelyä. - Anonyymi
Paulat kirjoitti:
Hei. Missä päin asut? Oltaisiin kiinnostuneita tutustua suhun ja ottaa mukaan .
Tääl ois kymenlaaksosta mukava mies ja kaikinpuolin terve ja kokemusta on kertynyt kimpoista ja erittäin aktiivinen seksinsuhteen. Olen pitkä ja ihan jees vartaloinen rento tyyppi..
- Anonyymi
Vaimo sänkyyn joko selälleen tai vatsalleen levitätte reidet ja kaveri reisien väliin ja kyrpää pilluun niin kyllä se siitä lähtee.
- Anonyymi
Kysy herkällä hetkellä kun kaverisi on vierashuoneessa ja jos vaimosi lupautuu kimppaan niin hae heti kaveri panemaan vaimoasi ettei ehdi perääntyä.
Itse tein näin ja vaimo oli myyty kun kaverin kieli löysi klitoriksen niin sääret oli aivan levällään ja alkoi pyytämään kyrpää vittuun kun ei kestänyt kiimaa.- Anonyymi
Ainakin ekoilla kerroilla kannattaa vieraan miehen ottaa vaimo ilman pitkiä puheita.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904322
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?422645Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1082461Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082248Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111632Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291598
- 791406