olen mies tule luokseni otan kullisi suuhuni nuolen peräreikääsi ja hivelen kulliasi suullani kädelläni kieleni on peräreiässäsi lopuksi panet minua mies kiimassa odottaa sinua
miehen minun vierelleni
Anonyymi
6
124
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko mistä päin
- Anonyymi
Niin oletkin mut et riksusta.Kaikki muu tossa varmasti pitää paikkansa kun kerran ihan ite kerroit.
- Anonyymi
kyllä olen riksusta muut kommentit on perseestå mutta tule luokseni nautitaan yhdessä
- Anonyymi
kerroin mistä olen olisi ihanaa olla miesten kesken nauttia toisistamme näin sateisinä päivänä otan kullisi suuhuni katsotaan miten seksi jatkuu odotan sinua
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780