Ou-la menetti malttinsa Fixit mielenosoituksessa ja hyökkäsi kuvaajaa päin.
Ylen toimittaja putkaan
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko se parin sadan Odinistin sun muun wannabenatsin torikokous muka jokin mielenosoitus? Saako nauraa?
- Anonyymi
Tyhjännauraja iski taas.
- Anonyymi
Mies tulee räkänokastakin ja niin edelleen. Olet kai kuullut sanonnan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies tulee räkänokastakin ja niin edelleen. Olet kai kuullut sanonnan?
...persusta ei koskaan. Kysy vaikka Sivari Neidiltä.
- Anonyymi
Oli äärimmäisen upea mielenosotus josta ei asiallisuutta puuttunut. Kommunistit (luen kaikki liittovaltion kannattajat kommunisteiksi) eivät voi suvaita näin hienoa tavoitetta joka näillä ihmisillä on.
- Anonyymi
Mikään asiapuhe ei mene kommunistin kaaliin jota tuossa miekkarissa oli. Vaikka Suomi menisi konkkaan elvytyspaketteineen kuten se tällä hetkellä kommunistien tietoisesti tekemänä menee, se ei hetkauta kommunisteja. Tahtotila on konkka että pääsisivät pahuuden unelmaansa.
- Anonyymi
YLE:n toimittajilla tunnetusti pärisevät päässä työaikanakin kaikenlaiset legitimiteetiltaan vaihtelevanlaiset kemikaalit. Ihmekö sitten jos tekemisiään ei hallita.
- Anonyymi
Ai siksikö YLE:llä ei ollut mitään mainintaa koko tapahtumasta, kun toimittaja joutui putkaan...
YLE osoitti tällä ignoorauksella selkeästi sen, että se ei ainakaan ole vallan vahtikoira, vaan pelkkä poliitikkojen pelinappula ja propagandaväline! - Anonyymi
Sill ei ota eteen ilman väkivaltaa.
Sekopää kuuluu selliin ja avain heitettävä jokeen.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Jos katsoo uuden tapahtuman sivusta kuvatun videon niin näkee että totuuden kuinka kuvaaja oli se joka tilanteessa riehui ja kävi huutaen päälle. Kuvattava vain käveli rauhallisesti pois tilanteesta.
- Anonyymi
Jotain faktaa / linkkiä?
- Anonyymi
Totta kans?
- Anonyymi
twitterissä oli video. Lokan sivuilla.
- Anonyymi
Media ei ole kommentoinut mitenkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345638Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4942584JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51575Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271409En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171129Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7984Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4907- 62892
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807