Etu- ja takamulkkuisuus

Anonyymi

Olen homoseksuaalina hoksannut, että kun puhutaan etu- ja takapilluisista naisista, niin on olemassa myöskin etu- ja takamulkkuisia miehiä. Eli etumulkku on isoin ja takamulkku pienin edestä katsottuna. Takaa toisin. Takamulkku on kyllä kiihoittava kun panee peppuun miestä ja kivekset hankaa toisiaan, mutta etumulkku on kiihottava ottaa suihin edestä ja tulla sillä naiduksi. Takakypää voi ottaa suihin takaapäinkin. Onko teillä millaisia kokemuksia asiasta?

18

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on takamulkku. Pystyy naimaan perseen puolelta.

      • Anonyymi

        Erehdyt ne sun aivot siellä perseessäsi.


      • Anonyymi

        Itteesikö panet totta kai ei sulle kukaan antaiskaan.Meehän pelle sirkukseen.


      • Anonyymi

        Sulla on varmasti sirkuksessa kova kysyntä.Kaikki haluu nähdä kun sekasikiö nai itteensä peppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on varmasti sirkuksessa kova kysyntä.Kaikki haluu nähdä kun sekasikiö nai itteensä peppuun.

        Sulla on sirkus jotenkin päivän teema?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on sirkus jotenkin päivän teema?

        Täällä tuntuu olevan aika paljon pellejä jotka kuuluis sinne.


      • Anonyymi

        Sä olet oikee luonnonoikku ei muuta kuin sirkukseen pelleksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on sirkus jotenkin päivän teema?

        Täällä muutama jotka passittais kaikki sirkukseen pelleksi.Niiltä olen oppinut taidat olla yksi niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on sirkus jotenkin päivän teema?

        Kyllä minä mielelläni katkoisin noilta kädet jos saisin ne kiinni.


      • Anonyymi

        Sinäpä sen sanoit täällä on helppo uhota.Ja peräkammaristasi vielä helpompaa,Missä on paikka nimeltä Jonnekkin kun sen kerrot tulen


      • Anonyymi

        Ei google löytänyt paikkaa Tuuppa jonnekin.Oisitko sinä juupajoelta sinne voisin tulla helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei google löytänyt paikkaa Tuuppa jonnekin.Oisitko sinä juupajoelta sinne voisin tulla helposti.

        Vitun paskaa mielestäsi tsoukkia heität...kuse muuntajaan aasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun paskaa mielestäsi tsoukkia heität...kuse muuntajaan aasi!

        Eikö sulle enää paimenpoika riitä.Sulle on käynyt nyt kun mikään ei riitä.Onko sulla siellä oikein aasi kaverina,Sittenhän teitä on siellä kaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun paskaa mielestäsi tsoukkia heität...kuse muuntajaan aasi!

        En mielestäni heitä sinäkin näytät tykkäävän.kun oikein kommentoit.LUE TEKSTISI AASI.


    • Anonyymi

      Ainakin on sellainen laulu ”olin ottanut suihin mä takaa päin, jala jalla jala jala vei” jne. Eli aloittaja on oikeassa.

      • Anonyymi

        On tullut otettua suihon takaa päin. Ihana kun mies nelinkintin, mulkku takana ja pallit, voi nuolla peräaukkoa ja ottaa välillä suihin takaa päin. Onko muut päässeet kokeilemaan?


    • Anonyymi

      En tiedä miksi sitä sanotaan, kun naisilla ja miehilläkin on pillu tai mulkku lähenpänä tai etäämpänä anuksesta. Näistä naisten mitoista on paljonkin tutkimuksia netissä, mutta ei ole tullut vastaavaa vastaan kohdistuen miehiin. On videoita jossa vain kohtalaisen kokoisen kullin omaavan miehen on helppo panna omaan anukseen ja tietysti pitkän velton saa sinne aina. Mulla itsella on kohtalainen, mutta ei yllä kuin hipoen.

      • Anonyymi

        Jos leka taipuu omaan perseeseen, se on jo luonnon oikku. Mutta me takamulkkuisen fb:n kanssa pannaan silleen että ollaan perseet vastakkain nalkissa kuin koirat. Ihana kokeilla kaikkea uutta ja eläimellistä.

        Terveisin, poju Nakkilasta


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe