Onneksi Ylöjärven kaupungissa oli järkeviä päättäjiä, jotka eivät hyväksyneet esitystä sateenkaarilippujen nostamista salkoihin. Salkoon ei sovi, kuin Ylöjärven viiri tai suomenlippu, oli sitten minkälainen pride- tai mielenosoituskulkue. Olkaa ylpeitä hillitysti ja kunnioitetaan toisiamme seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta, mutta sillä lailla, ettei homma riistäydy käsistä.
Luojan kiitos!
6
144
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuo päätös varmasti pitävä?
- Anonyymi
Ylöjärven päättäjiä on monesti kritisoitu, usein aiheesta. Tällä kerralla kuitenkin täydet pisteet ryhdikkyydestä. Älkää antako painostuksen vaikuttaa tähän päätökseen!
- Anonyymi
Ryhdikkäästi kaikki juntit ja päivi räsäset tuomitsemassa kuitenkin kaikkia muita kuten kunnon kristitty tekee.
Kieltää rakkauden .
Ryhdikästä olla pikkaisen vanhanaikainen ja suvaita vaan itsensä kaltainen...
Enk tiedä mitn se olisi kneltäkään pois , oli muuten asiasta hyvät kirjoitukset Yläjärven sanomissa siihen persujen ahdistavien ja äärikonservatiivisten naköalattomien mielenpiteiden perään, kerrankin olin vihreiden kanssa jostain samaa mieltä.- Anonyymi
Siis kyllähän voi suvaita vaikka ketä, mikä poikkeaa totutusta, mutta sitten se menee näiden "tavallisten" ihmisten yläpuolelle, kun aletaan kaikkea vaatimaan omasta lipusta ja omista oikeuksista lähtien. Se ei ole enää tasa-arvoa, vaan meitä heteroita aletaan syrjimään ja tästä ei kukaan kukkahattutäti tai erilaisesti seksuaalisesti suuntautuva puhu sanallakaan vahingossa mitään. Rajansa kaikella. Ei mennä yli noissa vaatimuksissa. Ihmisiä olette tekin Pride -väki. Jos olemme kaikki suomalaisia seksuaalisesta suuntautumisesta ja etnisestä taustasta riippumatta, niin miksei suomenlippu kelpaa?
- Anonyymi
Ensiarvoisen tärkeää ja tärkeää myös tuora mielipiteensä julki, notta ei kukaan homosexuaaliksi päättelisi.
- Anonyymi
En tiedä, olisiko kommentoijien syynä vakuutella täällä, ettei itse olisi seksuaalivähemmistöön kuuluva? Mitä se minulle ja muille kuuluu, kuka on mitäkin vähemmistöä edustava henkilö, eikä aihe koskenut tuota kommenttiisi liittyvää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346