Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia Siiramaasta?
Olen hänelle soittanut pari kertaa nyt kesän aikana. Jos hänen sanomansa pitää paikkansa niin odotettavissa on vähintäänkin mielenkiintoinen joskin todella raskas loppuvuosi.
Muutama vuosi sitten soitin Leila tai oliko Laila Falkille .Hänen yhteystietoja en löydä mistään. Liekö lopettanut? Tietääkö kukaan?
Falk tiesi asioita jopa edesmenneestä isästäni .Ja muutakin.Häneen olisin yhteydessä jos saisin numeron jostain.
Mutta kertokaa Siiramaasta, kenellä kokemuksia. Kiitos.
Kokemuksia Pirjo Siiramaasta?
6
460
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää menkö selvännäkijän luokse minkään takia.
Selvännäkijät kertovat sen mitä saatanan demonit heille kertovat pettääkseen kuulijan.
Demonit ovat kuolemattomia henkiolentoja ja niitä on ollut kauemmin kuin ihmisiä. Ne tietävät kaiken mitä ihminen on tehnyt ja osaa matkia ihmistä myös petollisella ihmisen "äänellä" sillä ne tietävät myös millainen ääni ihmisellä on ollut.
Jumala kieltää ehdottomasti kysymästä mitään selvännäkijältä. Siitä seutaa ankara tuomio. Sillä selvännäkijät ovat saatanan demonien hallussa ja niiden tarkoitus on tuhota ihminen salakavalilla petoksilla.- Anonyymi
Näkökantahan se on tuokin.
Mutta jos jollain oikeasti on kokemusta niin mielipiteitä ottaisin vastaan. Kiitos. - Anonyymi
Höpsistä.
Nimimerkki Jumalan kokenut
- Anonyymi
Pirjo on vaihtanut nimensä jo kauan sitten. Hänen tulkinnat ovat yllättäviä ja syvällisempiä kuin alkuun luulee. Hieman pirstaleisia joskus.
- Anonyymi
Niin on ja aika heittää paljonkin toisinaan, mutta on hän oikeaan osunut.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan Nata Sikiötä?
Juu soitin hänelle elokuussa,antoi kyllä aika selkeät raamit ajanjaksolle ,ei ole vielä mitään tapahtunut.
Ennustus oli pelottava. Ja siinä pelossa olen siis elänyt koko syksyn. Valmistautunut tulevaan.
Voiko hänen näkemäänsä siis luottaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133688Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272690Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2612612Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51835- 2121364
- 721200
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...153993Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30953Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90897Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2737