Ja tekisit tehtäväsi.
Nousisitko selkääni mies
29
943
Vastaukset
- Anonyymi
En nousisi Bondin aikaan. Valitse parempi hetki noille pyynnöille.
- Anonyymi00024
Haluaisin katsoa leffan sen miehen kanssa. sivusta
- Anonyymi
Bond jäi nyt väliin kun nussimiseksi menee
- Anonyymi00025
Haluaisin nusasta sen miehen kanssa. sivusta
- Anonyymi00003
uuuhhhhh
- Anonyymi00010
ahhhh
- Anonyymi00004
Reppu selkään ja menox? Sano Annie Lennox!
- Anonyymi00019
Pistähän sinäkin kiihkeä setämies pillit pussiin, tämä eläytyminen on jo käynyt vähän vanhaksi mitä ikäänkuin lähinnä mielesi tuottajille wing maneille tänne kirjailet
- Anonyymi00005
Ei multa. En ehdottaisi sinulle heppaleikkiä ilman satulaa.
- Anonyymi00006
Käsi pystyyn virheen merkiksi ”kekä” nääs pitää palstaäijän aloituksia mehukkaana
- Anonyymi00007
Äänestän! Sinä!
- Anonyymi00008
Rakennan saunan sun selkään. Nimeksi tulee selkäsauna!
- Anonyymi00009
Nousisin selkään, ja soittaisin nahkafagottia!
- Anonyymi00017
Ooh miten ”evoottista” apäijä. Jopa sinun fantasiatason kliimaksit vähän kosahtaa
- Anonyymi00011
Vähän on ilkikurinen tuo laulu.
Reppuselkäänessayahh ja jope sua portilla pussaisin. - Anonyymi00012
Jostain syystä tulee mieleen aita ja joku kiipeämässä selkääni hyväksi käyttäen yli aidan.
…Sanojen peräkkäin asettelu ei aina herätä intohimoa, - Anonyymi00013
En nouse. Makaan selälläni ja tanko on käytettävissäsi
- Anonyymi00015
😂😆
- Anonyymi00020
Vai että tankotanssijako se nainen onkin...
- Anonyymi00023
Olet vähän liiankin tunnistettavissa tästä. Hieman ovat ajat muuttuneet siitä ensikerrastamme -23.
- Anonyymi00014
hän nousee latinon selkään saletisti elegantisti
- Anonyymi00016
Voin nousta perceesi päälle istumaan ny
- Anonyymi00018
Onko aloittaäijä äitees tietoinen tästä omasta maailmastasi mitä tänne puupäille kuten itsellesi rakentelet? Jos ei, niin säästä hänet häpeältä. T naiselta
- Anonyymi00021
T nainen suksi suolle jokailtaisena virsiesi valittajana!
- Anonyymi00022
Huomaa, että olet katkera kaivatustasi jota et koskaan saa.
- Anonyymi00026
saispa kunnolla k llia
- Anonyymi00027
Muistan erään marraskuisen päivän kuin eilisen. Elin sinällään mieleenpainuvaa hetkeä.
- Anonyymi00028
ihana tatuoitu vtun kuuma mies tulis mun luo joku 190 kattois mua suoraan syvälle silmiin haluais mua haluais vaan mut. nostais mut pöydälle. sanois et toi vtun puhelin lentää seinään nyt. ja sulle hommataan puhelin millä et mene enää koskaan lukemaan niitä iniseviä shaiba pskoja toisekseen sä olet mun ikuisesti ja nyt n ssin sua kunnolla
- Anonyymi00031
No en vttu nouse. Mulla on tikkaat taulujen ripustamista varten.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671414
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä401005Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 36626
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563