tilasin käynnin

Anonyymi

juu tilasin käynnin jw.org.annoin vain numeroni....kuinkahan minunlaisen nuoren aikuisen sinkkumiehen käy??katotaan mitä veikkaatte....

54

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

eilen siis tilasin

• Anonyymi

Ok. Tein hyvän valinnan, pääset hyvään ja rehtiin seuraan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Tein hyvän valinnan, pääset hyvään ja rehtiin seuraan!

Vaikka täällä haukutaan Jt uskoa, niin minä en voi moittia ihmisinä niitä. Kaikki ovat tosi mukavia, ja haluavat pitää tutkiskelua tutkiskeluoppilaan omat toiveet huomioiden. Minulla jäi lämpimät muistot, he olivat omistautuneet asialleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka täällä haukutaan Jt uskoa, niin minä en voi moittia ihmisinä niitä. Kaikki ovat tosi mukavia, ja haluavat pitää tutkiskelua tutkiskeluoppilaan omat toiveet huomioiden. Minulla jäi lämpimät muistot, he olivat omistautuneet asialleen.

Olet oikeassa......mutta ota huomioon , kaikki JT ei ole samanlaisia.
        Minäkin olen eronnut JT, mutta en uskon takia!
        JT usko on todellakin Raamatunmukainen, missään muussa porukassa ei käsitellä niin kattavasti Raamattua kuin JT keskuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se hymyily on heillä virkana, stereotyyppistä kauppamiehen hymyä, ei siis johdu tunteista.
        Puhutaan rakkauspommituksesta.
        Sinut imarrellaan ja kehutaan juttusi.
        Jos sen annat kutitella itseäsi, niin on syytä tietää että sinulta odotetaan samaa rakkauspommittamista kun menet kasteelle, nykyiset rakkauspommittajasi ovat uusien värvättävien kimpussa hekin.

Se heidän raamattulaitoksensa, UM, on itse asiassa väärennös.
        Turunen on koonnut kirjaansa kymmenisen asiantuntijalausuntoa, mm. Barclayn, jonka lausunnon, että kyseessä on törkeä väärennös, on vartiotorni edelleen väärentänyt muotoon, että Bsarclay muka kehuu väärennöstä.
        Tarkista Turusesta yksityiskohdat (Pasi Turunen, Vartiotorni valtakunta uudessa valossa)
        Löytyy kirjastosta

Ennenkuin katkot ihmissuhteitasi lahkon ulkopuolisiin. annat sitoumuksen verensiirrosta kieltäytymiseen.
        Vaikka 1 korintt. 10:25 "Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se hymyily on heillä virkana, stereotyyppistä kauppamiehen hymyä, ei siis johdu tunteista.
        Jos sen annat kutitella itseäsi, niin on syytä tietää että sinulta odotetaan samaa rakkauspommittamista kun menet kasteelle, nykyiset rakkauspommittajasi ovat uusien värvättävien kimpussa hekin.

Turunen on koonnut kirjaansa kymmenisen asiantuntijalausuntoa, mm. Barclayn, jonka lausunnon, että kyseessä on törkeä väärennös, on vartiotorni edelleen väärentänyt muotoon, että Bsarclay muka kehuu väärennöstä.
        Tarkista Turusesta yksityiskohdat (Pasi Turunen, Vartiotorni valtakunta uudessa valossa)
        Löytyy kirjastosta

Ennenkuin katkot ihmissuhteitasi lahkon ulkopuolisiin. annat sitoumuksen verensiirrosta kieltäytymiseen.

Aloitin ja myöskin lopetin tutkimisen aikoinaan. Ei ongelmia. Kiva että tällainenkin mahdollisuus on, mitä muut eivät tarjoa. Ei joka asiasta tarvitse valittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy kirjastosta

Jaaha Pasin pa**akirja mainostusta. Minä pyyhin pe***eeni kyseisellä huuhaakirjalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha Pasin pa**akirja mainostusta. Minä pyyhin pe***eeni kyseisellä huuhaakirjalla.

Mulla on joskus ollut se kirja, mutta heitin roskiin lopulta. Ei se niin ihmeellinen ollut.

• Anonyymi

odotan kovasti

• Anonyymi

Kiva, ja kerro tällä palstalla, jos haluat, että mitä tykkäsit. Olen itse aiemmin tutkinut pitempään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva, ja kerro tällä palstalla, jos haluat, että mitä tykkäsit. Olen itse aiemmin tutkinut pitempään.

juu katsotaan kuinka käy tuleeko tapaamisesta ees mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, se "tutkiminen" on värväyksessä välttämätöntä, kukaan ei ole liittynyt vartiotornikaupustelijaksi pelkästään pelkästään vartiotornia lukemalla.

(Raamattua lukemalla on kristityksi tulleita pilvin pimein, mutta se on eri juttu, olemme lahkofoorumilla. Todettakoon kuitenkin että vartiotorni kieltää pelkän Raamatun lukemisen, se johtaa pimeyteen, se sanoo. Turusen kirjasta näet suoran sitaatin numero- ja sivutiedot)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu katsotaan kuinka käy tuleeko tapaamisesta ees mitään

Varmasti tulee. Ei se ainakaan Jehovan todistajista jää kiinni. Ne ovat aika tunnollisia ihmisiä.

• Anonyymi

Miksi muuten tilasit käynnin kun täällä siitä kertoilet. Olisi kiva tietää motiivisi. Toivon että olet vakavissasi kutsuessasi JT luoksesi. Jos näin on niin hienoa. Olet kiinnostunut Raamatusta. Mutta jos kutsuit heidät puoliksi leikilläsi, niin ei hyvä. Kysymys ei ole sirkushuveista tms. Kysymys on todellisista asioista vaikka emme niitä optisesti näekkään. Heidän tarkoitus on se, että oppisit tuntemaan Jumalan ja asennoitumaan hänen puolelle. Toivon ettet käytä heidän kalliasarvoista aikaa jos et ole tosissasi kiinnostunut Raamatusta.
      Rohkaisuna sinulle sanon, että itse olen käynyt heidän kanssa kiinnostavia keskusteluja. Eivätkä he ole tyrkyttäneet mitään vaan minun ehdoilla ja minun aikatauluni mukaan he toimivat. Pidän erityisesti Herätkää! lehdestä jossa on kiinnostavia artikkeleja, jotka kaikki eivät tietenkään ole Raamatusta. Se on vähäs niinkuin Valitut Palat lehden tyylinen.
      Vartiotorni on sellaista vahvaa ja perusteellisesti tutkittua hengellisiä kirjoituksia sisältävä erinomainen lehdykkä. Tosin sivuja on vähän, laihdutuskuuri iskenyt, mutta sitäkin monipuolisempi julkaisu.
      Kerran kun istuin kahviossa huomasin penkillä jonkun kristillisen lehden. En muista minkä uskonnollisen liikkeen lehti oli. Mutta selaillessani sitä ihmettelin, että onko tämä ollenkaan hengellinen lehti. Kyllä se oli. Mutta en nähnyt yhtään puhtaasti jotain Raamatun jakeeseen tai tapahtumaan liittyvää kirjoitusta. En yhtään. Oli lähinnä reportaaseja hengellisiltä kesäjuhlilta, muutama artikkeli miten joku on tullut uskoon ja erilaisia myynti ja muita ilmoituksia. Jos olisin tuon seurakunnan jäsen joka lukee tuollaista lehteä, jäisin todella sielultani kylmäksi. Eihän tuollaiset artikkelit suta ymmärtämään Raamattua tipan tippaa. Vartiotorni on aivan omaa luokkaa tässä suhteessa. Sen lukeminen ei koskaan jätä kylmäksi.
      Mukavia keskustelu hetkiä JT väen kanssa.

• Anonyymi

älä sie sekoile siinä pidä omista asioist vaan huoli

• Anonyymi

Jehovan todistajat todella osasivat tehdä kiinnostastavia lehtiä. Harmi jos ne ohentuneet ja kuvia lisätty. Ainakin Vartiotorni oli hyvin kiinnostava aiemmin. Monet lehdet ovat juuri tuota luokkaa mitä kerroit. Paljon mainoksia ja kevyttä sisältöä.

• Anonyymi

Jos motivaation kanssa olisi vähän epäselvää, niin kannattaa vaikka sopia tietty määrä tapaamiskertoja, jossa vaikka esitellään uskoa ja toimintaa, jonka jälkeen voi miettiä asiaa, miltä tuntuu ja haluaako jatkaa. Näin ei tuhlata kenenkään aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos motivaation kanssa olisi vähän epäselvää, niin kannattaa vaikka sopia tietty määrä tapaamiskertoja, jossa vaikka esitellään uskoa ja toimintaa, jonka jälkeen voi miettiä asiaa, miltä tuntuu ja haluaako jatkaa. Näin ei tuhlata kenenkään aikaa.

kyllä ehdottomasti

• Anonyymi

kuinkahan minunlaisen nuoren aikuisen sinkkumiehen käy??

-Naista etupäässä hakemassa?

• Anonyymi

yllätys yllätys kyllä se kateellinenkin/mustamaalaajakin löyty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yllätys yllätys kyllä se kateellinenkin/mustamaalaajakin löyty

Se on mukava juttu jos jaksat tälläisiä hengellisiä asioita pohtia

• Anonyymi

josko tänään olisi tapaaminen odotan kovasti

• Anonyymi

" vartiotorni kieltää pelkän Raamatun lukemisen, se johtaa pimeyteen, se sanoo. Turusen kirjasta näet suoran sitaatin numero- ja sivutiedot "

-Onko tämä totta ? (tuosta ylempänä olevasta viestistä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" vartiotorni kieltää pelkän Raamatun lukemisen, se johtaa pimeyteen, se sanoo. Turusen kirjasta näet suoran sitaatin numero- ja sivutiedot "

-Onko tämä totta ? (tuosta ylempänä olevasta viestistä)

Raamattua kyllä kannustetaan lukemaan itsenäisesti ja päivittäinkin. Ja eikös jt:lla ollut joku valmis runkokin, että Raamatun saa esim vuodessa luettua. Helluntailaiset ja vastaavat ottavat jonkun vanhan lainauksen jostain ja revittelevät sillä. Ei ole käytännön merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattua kyllä kannustetaan lukemaan itsenäisesti ja päivittäinkin. Ja eikös jt:lla ollut joku valmis runkokin, että Raamatun saa esim vuodessa luettua. Helluntailaiset ja vastaavat ottavat jonkun vanhan lainauksen jostain ja revittelevät sillä. Ei ole käytännön merkitystä.

Sinä joka kauppaat Turusen kirjaa. Lue vaikka kirja Harhaanjohtajat, vahvassa uskossa. Siinä on käsittelyssä nämä Patmokset ja Mellerin jutut ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kannustaa?
        Mutta kysymykseen siis vasta on, että niin on vartiotorni kirjoittanut.
        "kannustus" on niitä mainoslauseita.
        Ei kukaan ole saanut lukea eikä saa ottaa esille että tulee syödä mitä lihakaupassa myydään. 1 Korintt. 10:25
        Vain yhtenä esimerkkinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kannustaa?
        Ei kukaan ole saanut lukea eikä saa ottaa esille että tulee syödä mitä lihakaupassa myydään. 1 Korintt. 10:25
        Vain yhtenä esimerkkinä

Saa ottaa esille ja verkkokirjastosta löydät selitettynä tuon kohdan ja perustelut sille. Jos joskus jaksaisit lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kannustaa?
        Vain yhtenä esimerkkinä

Sun tulkinnat voi olla ihan hyvin vääriä, lopetat sen urputtamisen ja perehdy kunnolla asioihin!

• Anonyymi

Osaatteko edes ajatella kuinka tyhmän kuvan annatte itsestänne , te jehovien vastustajat?

-samoja sataoja vuotta vanhoja ulinoita teillä
      -tyhmiä valheellisia väittämiä kuin tuo edellinenkin, todistajathan kehoittavat lukemaan koko Raamatun alusta loppuun jatkuvasti.
      -jankutusta verestä, karttamisesta, emaliastioista, rokotuksista, turusista ym ym
      -sitten nämä roskapussi höyrypää, paratiisin paskon lappoot ja valokopio jutut, kuvaa junttiuttanne rajulla kädellä.
      -siveettömät harskit trolli valheet yhdenlainen, huippu hölmöydestä.

Ei kylläkään houkuttele juttunne ja touhunne joukkoonne tulla.

• Anonyymi

Kirjoittajien kannattaisi pyrkiä kehittämään sitä osaamista, sen sijaan että pyörittävät samaa levyä viikosta toiseen ja jopa samoja viestejä uudestaan.

• Anonyymi

Eihän täällä kukaan Jehovia vastusta.
        Yrittävät näköjään saada silmät avautumaan lahkon mielenhallinnasta ja tajuamaan, että vartiotorni edustaa jotain muuta kuin Raamattua
        5 Moos. 18:20-22 mukaan väärää profeettaa, joka vie ikuisuuteen tulijärveen ilm. 20:10

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän täällä kukaan Jehovia vastusta.
        Yrittävät näköjään saada silmät avautumaan lahkon mielenhallinnasta ja tajuamaan, että vartiotorni edustaa jotain muuta kuin Raamattua
        5 Moos. 18:20-22 mukaan väärää profeettaa, joka vie ikuisuuteen tulijärveen ilm. 20:10

Voisitko edes yrittää keksiä jotain uutta, näitä samoja juttuja jauhat 100 kertaa, ne on jo täällä kaikki lukenut moneen kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko edes yrittää keksiä jotain uutta, näitä samoja juttuja jauhat 100 kertaa, ne on jo täällä kaikki lukenut moneen kertaa.

Kiva että olet samaa mieltä hänen kanssaan.

Kun kerran kysyt, niin voit ottaa valokopioita vanhoista vartiotorneista maailmanlopun ennustevuosien kohdalta, esim. 1975 (5 Moos. 18:20-22 ilmoittaa että vartiotornikirjoittaja on väärä profeetta, jos et tuosta edeltä lukenut) taikka sellaisista opeista, jotka on kumottu ja kiistetäänkin nykyään. Rokotuskielto on sellaista hyvin lähelläkin.

Kopiot voit sitten toimittaa todistajien postiluukkuihin.

Mutta esim. Asko Kariluoto kirjoittaa lahkosta, verraten Raamattuun ja osoittaen poikeamia. Kirjastosta saat lainaksi.

Hannah Jurvansuu on lahkoaapisesta Puhu perustellen käyttämällä Raamattua niinikään vertailun Raamattuun nähden, ja se on netissä!
        Googlella hakusanoiksi: Hannah Jurvansuu Puhu perustellen

- ja saat uutta, mutta toteat vanhan tiedon, lahko on oma uskontonsa, Raamatusta poikkeava.

• No jos osaat muutakin kuin "tuuppaus ja tuijotus"-tyylisen seksuaaliaktin, etkä käytä raappahousuja ehkäisykeinona, niin hyvin menee. Sillä niin kuin aaprabam sanoi marialle Kapernaumissa: jotta saiskos vähän muutakin kuin sormella, minulla nimittäin on rofeetoista suurin ja puhtain, ja juuri huljaistukin Jortanissa.

• Anonyymi

Uskokaa tai älkää, mutta tämäkin kirjoittaja on ollut joskus Jehovantodistaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Uskokaa tai älkää, mutta tämäkin kirjoittaja on ollut joskus Jehovantodistaja.

HOOHOOH! En ikupäivänä ole ollut hämäyslahkon jäsen.

• Anonyymi
        kookoo2 kirjoitti:

HOOHOOH! En ikupäivänä ole ollut hämäyslahkon jäsen.

älä puhuu zaipaaa

• Anonyymi kirjoitti:

älä puhuu zaipaaa

Noin kevyesti jt-uskis -ei vain anna yhtä väärää todistusta- vaan tekee sen kaksi kertaa. Montako kertaa pietari antoikaan sadussa väärän todistuksen jessulista?

• Anonyymi

kuinka oleks pääsyt tapaamaan todistajia,jo???

• Anonyymi

en ole vielä,olen toki toistakin kanavaa kautta erittänyt tavoitella todistajia

• Anonyymi

juu vois tutkiskella myös s-postin välityksel jos todistajille sopii mut mitäään s-postii ei kuusta ei maasta

• Anonyymi

Ei kuulu ei näy

• Anonyymi

no niin eilen olin yhteyksissä todistajiin ei nyt oikein sujunut niinkuin suunnittelin ,mut katotaan miten jatkuu

• Anonyymi

Päätitkö kuitenkin aloittaa tutkimaan Raamattua, ehkä jonkun luona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päätitkö kuitenkin aloittaa tutkimaan Raamattua, ehkä jonkun luona?

juu tarkoitus olisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu tarkoitus olisi

Tule meille tutkimaan niin kerron sinulle myös missä asioissa he sua huijjaavat. Niitä asioita on paljon.

• Anonyymi

Mikä suunnitelmissa voi mennä pieleen, jos kuitenkin saat halutessasi tutkiskelua?

Sähköpostista sinä tai joku muu kirjoitti yllä. Se on varmaan hidasta ja hankalaa yksinomaan, mutta voihan netin välityksellä muutoin järjestää tapaamisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä suunnitelmissa voi mennä pieleen, jos kuitenkin saat halutessasi tutkiskelua?

Sähköpostista sinä tai joku muu kirjoitti yllä. Se on varmaan hidasta ja hankalaa yksinomaan, mutta voihan netin välityksellä muutoin järjestää tapaamisia.

juu alustavasti sovittu puhelimen kautta asioista toki emme ole päässeet vielä etenemään työt ja menot mut kyl tää tästä

• Anonyymi

jokohan tänään olis tapaaminen

• Anonyymi

Hankala sanoa. Mikä sinut sai hakeutumaan humpuukin pariin, kiinnostaisi tietää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hankala sanoa. Mikä sinut sai hakeutumaan humpuukin pariin, kiinnostaisi tietää?

hukas oleminnen ja yksinäisyys!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hukas oleminnen ja yksinäisyys!!

Onpa harmi. Kertokaa palstan lukijat, mistä muualta näihin asioihin saisi apua. Ovat yleisiä ongelmia, yksinäisyys varsinkin.

• Anonyymi

Jt eivät lähettä vastakaiseen sukupuoleen kuulluvan luokse Sisarta koska syy on että haureutta älköön edes mainattako teidän keskuudessane !

• Anonyymi

on lähettänyt ja moni on jt sisaren kanssa myös ovikäynneil jutellut useampaan otteeseen!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2238
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      95
      2058
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1867
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1330
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      72
      1142
    Aihe