Ruskeasanta Shell kokemuksia

Ruoka on usein valmiiksi kylmää ja teollisesti valmistettua, linjasto on epäselvä, pöydät aina siivoamatta. Ruuan laatu ala-arvoista. Samalla alueella on useita laadukkaita lounaspaikkoja, jotka satsaavat viihtyisyyteen ja laatuun. Käykää eri paikoissa lounaalla, niin teillä on vertailupohjaa.

4

833

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Veit tekstin suustani, työskentelen lähellä huolintaliikkeessä, mutta ajamme suosiolla vähän kauemmas, jotta saamme kunnon ruokaa. Shellin ruoka on useimmiten tehdasvalmisteista laitosruokaa, kuten haaleaksi lämmitetyt kalaleikkeet yms
      Kuten aloittaja totesi, paikka on myös lounasaikaan aika siivoton, pöytiä ei pyyhitä.

      • Anonyymi

        Epäsiisti paikka. Lounas teollista mössöä. Paikassa käy vain rahtareita, nekin suurehkon parkkipaikan takia. En käy enää edes tankilla, on tympeää palvelua kassalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäsiisti paikka. Lounas teollista mössöä. Paikassa käy vain rahtareita, nekin suurehkon parkkipaikan takia. En käy enää edes tankilla, on tympeää palvelua kassalla.

        Sijainti ja puitteet olisi kunnossa. Sisällössä on vain korjattavaa. En ymmärrä miksei laatuun voisi panostaa vähän enemmän. Monet ovat saaneet myös kuvan, että paikka on lähinnä kuminpolttopaikka. Laatua lounaisiin, sämpylöihin ja leivonnaisiin, niin kyllä paikasta hyvä tulisi. Nyt mennään vaan tutulla konseptilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäsiisti paikka. Lounas teollista mössöä. Paikassa käy vain rahtareita, nekin suurehkon parkkipaikan takia. En käy enää edes tankilla, on tympeää palvelua kassalla.

        Jos ajatellaan kääntäen. Ellei hyvällä ruokapaikalla ole laajaa ja helposti ajettavaa parkkialuetta, se joutuu tukeutumaan paikkakunnan nuorison pikkuostoksiin ja henkilöautoilla kulkevien satunnaisten matkaajien käynteihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3060
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3026
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe