Käykää katsomassa ja testaamassa ohjelma tällä sivulla http://personal.inet.fi/palvelu/haravakone
Tällä ohjelmalla voi tarkastaa kaikki veikkauksen haravajärjestelmät myös 10,11 ja 12 kohteiset haravasysteemit. Sivulla on myös mahdollisuus testata ohjelmaa siellä on demo jossa on pt-3 6 3 harava
Haravan tarkistus ja seurantaohjelma
5
9296
Vastaukset
- kukaan maksaisi
tuosta 20e kun rastipekka ajaa saman asian? Ja on ainakin luotettava.
- Tietäjää
Koska alkuperäinen kirjoittaja ei tiennyt rastipekan olemassaolosta ja koodasi sen takia aivan turhan ohjelman =D
- hanski
mun rivi on tarkastettu sä taidat odotella siellä rastipekalle pääsyä kunhan saavat oikeen rivin sinne mä odottelen enään voitonjakoa. oli muuten taas jännä seurata oman rivin kehitystä pelien aikana
- pönttö
Tietäjää kirjoitti:
Koska alkuperäinen kirjoittaja ei tiennyt rastipekan olemassaolosta ja koodasi sen takia aivan turhan ohjelman =D
tiennyt rastipekan olemassa olosta, ja tekee tollasen ohjelman ottamatta selvää veikkauksen sivuilta löytyvistä palveluista... Haloo Haloo ...piip piip
- AAAaaaaaö
rastipekkaa voi käyttää vasta kun voitonjako on selvillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635