Koneurakointi Rikkonen

Anonyymi

Kannattaa tehdä kunnollinen urakka sopimus paperille kyseisen yrittäjän kanssa. Puheisiin ei ole luottamista kun yhtäkkiä asiaa ei enää muistakaan mitä on sovittu.
Ainut joka osasi hommansa oli lapiomies.
Kaivinkone kuljettajat lukuun ottamatta itse yrittäjää olivat mitä olivat.
Jokainen asia oli kerrottava erikseen ja moneen kertaan. Seinät kolisevat ja pihapiirin istutukset tuhoutuvat täysin.
Ja yrittäjää itseään ei kiinnosta kun käydä aukomassa päätään työmiehille työmaalla.
Ei käynyt edes katsomassa työn jälkeä.

7

2831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole luottamista kyseisen puheisiin. Ilman muuta paperilla sopimus ja vaatia itse yrittäjä tarkastamaan jälki ja tämän jälkeen vasta hyväksyä itse jos ei ole sanottavaa.

• Anonyymi

Odoteltu jo vissii 2kk konetunarointi rikkosen mä katon koht ja ilmotan juttuja. Ei oo kuulunu mitää. Ainaki väittää että on kiirettä. No joku muu kyl tulee tekee ilman et seinät kaatuu 😁😁

• Anonyymi

Ehdottomasti kannattaa kysyy joltain muulta.
        Tai sitten kaikki luvatut/sovitut asiat paperille. Tai watsappii ylös. Vaikea alkaa neu ottelemaan näköjään sitten enää kun homma on tehty. Ei muista kun on niin v.tusti hommia.
        Ei kyllä tällä menossa taida olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti kannattaa kysyy joltain muulta.
        Tai sitten kaikki luvatut/sovitut asiat paperille. Tai watsappii ylös. Vaikea alkaa neu ottelemaan näköjään sitten enää kun homma on tehty. Ei muista kun on niin v.tusti hommia.
        Ei kyllä tällä menossa taida olla.

Taas mainostaa Tori.fi:ssa palveluitaan. Suosittelen välttelemään. Se että jos omistaa tietokoneen ei tarkoita että on ohjelmoija, kuten tässä jos omistaa kaivinkoneen ja kuormuriin niin ammattitaitoon on vielä matkaa.

• Anonyymi

Saisiko suhun yhteyttä? 🤭 ihan kysyäksee siitä, et maksoitko ja mihin hänelle? Tekee veropetosta kyseinen firma ja perusti viel osakeyhtiön!

• Anonyymi

Maanrakennus puolella on paljon kädettömiä perässä vedettäviä yrittäjiä, kirjaimellisesti. Työmoraali on alhainen ja jos huomaavat ettei asiakas ole tarkkana niin kusettavat paikn tullen. Itseäni pääsi kusettamaan maanrakennus L&t päijäthämeestä. 15-vuottq kuulemma tehneet maarakennusta pomo ei erota hienoa maa-ainesta karkeasta ja maan muotoilut talon vieressä oli pelkkää hebreaa tälle porukalle. Olkaa varovaisia, rakennusala on kriisissä Suomessa. Jos löydät hyvät remonttimiehen niin pidä se salassa kuin hyvä kala tai majapaikka.

• Anonyymi

Juu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe