Kannattaa tehdä kunnollinen urakka sopimus paperille kyseisen yrittäjän kanssa. Puheisiin ei ole luottamista kun yhtäkkiä asiaa ei enää muistakaan mitä on sovittu.
Ainut joka osasi hommansa oli lapiomies.
Kaivinkone kuljettajat lukuun ottamatta itse yrittäjää olivat mitä olivat.
Jokainen asia oli kerrottava erikseen ja moneen kertaan. Seinät kolisevat ja pihapiirin istutukset tuhoutuvat täysin.
Ja yrittäjää itseään ei kiinnosta kun käydä aukomassa päätään työmiehille työmaalla.
Ei käynyt edes katsomassa työn jälkeä.
Koneurakointi Rikkonen
7
2831
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole luottamista kyseisen puheisiin. Ilman muuta paperilla sopimus ja vaatia itse yrittäjä tarkastamaan jälki ja tämän jälkeen vasta hyväksyä itse jos ei ole sanottavaa.
- Anonyymi
Odoteltu jo vissii 2kk konetunarointi rikkosen mä katon koht ja ilmotan juttuja. Ei oo kuulunu mitää. Ainaki väittää että on kiirettä. No joku muu kyl tulee tekee ilman et seinät kaatuu 😁😁
- Anonyymi
Ehdottomasti kannattaa kysyy joltain muulta.
Tai sitten kaikki luvatut/sovitut asiat paperille. Tai watsappii ylös. Vaikea alkaa neu ottelemaan näköjään sitten enää kun homma on tehty. Ei muista kun on niin v.tusti hommia.
Ei kyllä tällä menossa taida olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti kannattaa kysyy joltain muulta.
Tai sitten kaikki luvatut/sovitut asiat paperille. Tai watsappii ylös. Vaikea alkaa neu ottelemaan näköjään sitten enää kun homma on tehty. Ei muista kun on niin v.tusti hommia.
Ei kyllä tällä menossa taida olla.Taas mainostaa Tori.fi:ssa palveluitaan. Suosittelen välttelemään. Se että jos omistaa tietokoneen ei tarkoita että on ohjelmoija, kuten tässä jos omistaa kaivinkoneen ja kuormuriin niin ammattitaitoon on vielä matkaa.
- Anonyymi
Saisiko suhun yhteyttä? 🤭 ihan kysyäksee siitä, et maksoitko ja mihin hänelle? Tekee veropetosta kyseinen firma ja perusti viel osakeyhtiön!
- Anonyymi
Maanrakennus puolella on paljon kädettömiä perässä vedettäviä yrittäjiä, kirjaimellisesti. Työmoraali on alhainen ja jos huomaavat ettei asiakas ole tarkkana niin kusettavat paikn tullen. Itseäni pääsi kusettamaan maanrakennus L&t päijäthämeestä. 15-vuottq kuulemma tehneet maarakennusta pomo ei erota hienoa maa-ainesta karkeasta ja maan muotoilut talon vieressä oli pelkkää hebreaa tälle porukalle. Olkaa varovaisia, rakennusala on kriisissä Suomessa. Jos löydät hyvät remonttimiehen niin pidä se salassa kuin hyvä kala tai majapaikka.
- Anonyymi
Juu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984