Rauhaa ja hei, luterilaiset uskovat!

Haluaisin kysyä, rakastatteko te Herraa Jeesusta? Ihanko oikeasti? Jos rakastatte kokosydämisesti, niin etsitte Herran tahtoa ja Hänen tahdonmukaisia Sanan opetuksia, mitä Hän tahtoo opettaa niiden kautta, ettekä opittuja ihmiskäskyjä.

Ne opitut ihmiskäskyt vie luopumaan uskosta Häneen, jota te rakastatte kokosydämisesti.

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

nyt lammas takaisin sinne raamattu palstalle

• Anonyymi

Onneksi ei mennyt muslimien palstalle sen lopputuloksenhan me tietäisimme.

• Anonyymi

nyt kyllä ylitin itseni

• Haluaisin kysyä sinulta, miten tunnistetaan suden? Se joka noudattaa Jumalan totuutta vai miten sinä tunnistat?

• Anonyymi

Pyytäisin ystävällisesti, ei asiatonta kommenttia eikä herjausta, kiitos! Keskitytään rakentavaan keskusteluun ja vielä Jumalan lasten tahoilta, kiitos!

• Anonyymi

Vain Jumalan lapset saa keskustella, kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sotaa hei vai pitäisikö olla heil

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sotaa hei vai pitäisikö olla heil

Voisitteko hankkia itsellenne elämää! Ette tee mitään kuin pyöriä täällä tyhmyytenne kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitteko hankkia itsellenne elämää! Ette tee mitään kuin pyöriä täällä tyhmyytenne kanssa.

Minun elämäni on osaltaan teidän haukkumista, luuletko että painan töitä jonkun debiilin pentujen tähden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuules nyt. Sinä et määrittele, kuka täällä saa keskustella.

• Kyllä rakastan ja noudatan Jeeesuksen opetusta siitä miten pelastutaan; "pidä käskyt". YHDEN Jumalan pelastavat käskyt. Niin opetti Jeesus. Kummitusteologia hylätkää!

• Anonyymi

Se on kyllä Basmala.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä Basmala.

Mikä?

• Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

Mikä?

googletin bismillah ja tuli allahu akbar

• Anonyymi kirjoitti:

googletin bismillah ja tuli allahu akbar

Tulikohan kirjoitusvirhe...

• Anonyymi

Vain uskontulleet ja uskovaisina kastetut ovat oikeita kristittyjä jotka rakastavat kokosydämisesti Herraa ja tekevät Hänen tahtonsa. Luterilaiset joita Suomessa on noin 70% kansasta eivät sitä ole eivätkä Hänen tahtoansa täytä. Se on se "jäännös", vähemmistö, piskuinen lauma joka pelastuu.

• Anonyymi

Niin mutta lapsikasteessa saa enemmän rahaa, kun eivät raaski luopua "uskostaan"

• Anonyymi

Kuka antoi sinulle valtuudet astua Jumalan saappaisiin tuomitsemaan kuka on oikea uskova ja kuka ei? Kuulostat epäkypsältä lapselta.

• TänäänkinTaasNenuillaan

Minä rakastan Jeesusta koska en voi olla rakastamatta. Rakastan, koska ensin Hän on rakastanut minua 😺

En kuulu evl.kirkoon, siksi olen luterilainen.

• Sinä kuulut jo heti uskoontulosi ja uudestisyntymisen kautta Herran Jeesuksen seurakuntaa. Sinä et ole seurakunnaton. :)

Nöyrälammas kirjoitti:

Sinä kuulut jo heti uskoontulosi ja uudestisyntymisen kautta Herran Jeesuksen seurakuntaa. Sinä et ole seurakunnaton. :)

Aivan, ja se on ainoa seurakunta jonka Jeesus on perustanut 😸

• Ihmeellistä, että Jeesus ei ole koskaan minua rakastanut.

Että sinua rakastaa, mutta minua ei. Kuulostaa uskomattomalta.

Sanoit eronneesi evlut kirkosta. Olet kummallinen. Et ole mikään luterilainen.

• torre1 kirjoitti:

Ihmeellistä, että Jeesus ei ole koskaan minua rakastanut.

Kirkko ei voi pelastaa.

Mutta kun olit äidin kohdussa, sinut on jo valittu ja siksi Jumala rakastaa sinua jo äitisi kohdusta saakka. Se on totuus.

Ps. 139:13 Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.
        139:14 Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.
        139:15 Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.
        139:16 Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
        139:17 Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri on niitten luku!

Sef. 3:17 Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."

torre1 kirjoitti:

Sinun pitää hoitaa välisi Jeesukseen ihan Hänen kanssaan.

Evl.kirkon jäsenyys ei todista mitään ihmisen uskosta 😸 minä uskon nimenomaan luterilaiseen tunnustukseen, mutta en pidä enää evl.kirkkoa sen julistajana.

• Anonyymi
        TänäänkinTaasNenuillaan kirjoitti:

Evl.kirkon jäsenyys ei todista mitään ihmisen uskosta 😸 minä uskon nimenomaan luterilaiseen tunnustukseen, mutta en pidä enää evl.kirkkoa sen julistajana.

Paavali kirjoittaa: "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maalman itsensä kanssa", ja sinä neropatti kirjoitat: "Sinun pitää hoitaa välisi Jeesukseen ihan Hänen kanssaan."
        Juuri tollaista on tämä monien palvoma kristinuskonto, jolla ei ole mitään tekemistä evankeliumin kanssa, sen evankeliumin, jonka ylösnoussut Jeesus Kristus antoi Paavalille kansoille julistettavaksi.

Anonyymi kirjoitti:

Paavali kirjoittaa: "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maalman itsensä kanssa", ja sinä neropatti kirjoitat: "Sinun pitää hoitaa välisi Jeesukseen ihan Hänen kanssaan."
        Juuri tollaista on tämä monien palvoma kristinuskonto, jolla ei ole mitään tekemistä evankeliumin kanssa, sen evankeliumin, jonka ylösnoussut Jeesus Kristus antoi Paavalille kansoille julistettavaksi.

Kerrohan mitä sinä sitten ymmärrät tuolla lainaamallasi kohdalla 😺

• TänäänkinTaasNenuillaan kirjoitti:

En tiedä missä Jeesus on. Ja olen jo 63 v.

Et muuten tiedä että Jeesus on pahoillaan siitä, että ei surmata niitä, jotka kiroavat isän ja äidin.

Lue vaikka Matteus 15:4.

Tunnut ihmeen tollolta.

En itse pidä myöskään kirkon jäsenyyttä samana kuin uskossa oloa.

torre1 kirjoitti:

Et muuten tiedä että Jeesus on pahoillaan siitä, että ei surmata niitä, jotka kiroavat isän ja äidin.

Tunnut ihmeen tollolta.

Kyllä sinä tiedät missä Jeesus on kun sitä täällä olet jauhanut kymmenen vuotta 😸

• Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

Tunnut ihmeen tollolta.

Minäpä tiedän missä 🐼 on.

• Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

Voi sentään...

Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä, mutta Jmalana Hänellä on "säännöt", kuinka ihmisen tulisi elää.

Jos ihminen itse ei suostu Jumalan hyvän tahdon ja ohjauksen alle, ei Hän pakota.

Markus 1:9-18
        9 Ja niinä päivinä Jeesus tuli Galilean Nasaretista, ja Johannes kastoi hänet Jordanissa.
        10 Ja heti, vedestä noustessaan, hän näki taivasten aukeavan ja Hengen niinkuin kyyhkysen laskeutuvan häneen.
        11 Ja taivaista tuli ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt".
        12 Kohta sen jälkeen Henki ajoi hänet erämaahan.
        13 Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ja hän oli petojen seassa; ja enkelit tekivät hänelle palvelusta.

14 Mutta sittenkuin Johannes oli pantu vankeuteen, meni Jeesus Galileaan ja saarnasi Jumalan evankeliumia
        15 ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".
        16 Ja kulkiessaan Galilean järven rantaa hän näki Simonin ja Andreaan, Simonin veljen, heittävän verkkoa järveen; sillä he olivat kalastajia.
        17 Ja Jeesus sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia".
        18 Kohta he jättivät verkot ja seurasivat häntä.

"Tehkää parannus. Ja uskokaa evankeliumi. Seuratkaa minua, niin minä teen teistä..."
        "Ja kohta he jättivät... ja seurasivat häntä."

Tämä sama kutsu lähteä seuraamaan Jeesusta, kuuluu kaikille. Näin Jumala, Jeesus toimii.

Kukin voi sanoa tämän Jeesukselle: "Minä seuraan sinua." Nyt Jeesus Itse pääsee toimimaan ihmisessä.
        🥀

• Anonyymi

Kysyt hieman samaan tyyliin kuin eräs, joka esitti kysymyksensä muodossa: "Onko Jumala todellakin sanonut...?" Tuo sinun kysymyksesi on modernisoitu versio edellä mainitusta.

• Anonyymi

Sitä, että Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa. Virke muodostuu sanoista, joiden merkityksen suhteen ei äidinkielenään suomea puhuvalle tulisi olla mitään epäselvää. Virkkeellä on myös lukkoon lyöty aikamuoto.
        Kuinka tuossa voi olla mitään epäselvää? Ai niin! Onhan siinä epäselvää se, että se saa kuulostamaan lauseen "Sinun pitää hoitaa välisi Jeesukseen ihan Hänen kanssaan" täysin idioottimaiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sentään...

Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä, mutta Jmalana Hänellä on "säännöt", kuinka ihmisen tulisi elää.

Jos ihminen itse ei suostu Jumalan hyvän tahdon ja ohjauksen alle, ei Hän pakota.

Markus 1:9-18
        9 Ja niinä päivinä Jeesus tuli Galilean Nasaretista, ja Johannes kastoi hänet Jordanissa.
        10 Ja heti, vedestä noustessaan, hän näki taivasten aukeavan ja Hengen niinkuin kyyhkysen laskeutuvan häneen.
        11 Ja taivaista tuli ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt".
        12 Kohta sen jälkeen Henki ajoi hänet erämaahan.
        13 Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ja hän oli petojen seassa; ja enkelit tekivät hänelle palvelusta.

14 Mutta sittenkuin Johannes oli pantu vankeuteen, meni Jeesus Galileaan ja saarnasi Jumalan evankeliumia
        15 ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".
        16 Ja kulkiessaan Galilean järven rantaa hän näki Simonin ja Andreaan, Simonin veljen, heittävän verkkoa järveen; sillä he olivat kalastajia.
        17 Ja Jeesus sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia".
        18 Kohta he jättivät verkot ja seurasivat häntä.

"Tehkää parannus. Ja uskokaa evankeliumi. Seuratkaa minua, niin minä teen teistä..."
        "Ja kohta he jättivät... ja seurasivat häntä."

Tämä sama kutsu lähteä seuraamaan Jeesusta, kuuluu kaikille. Näin Jumala, Jeesus toimii.

Kukin voi sanoa tämän Jeesukselle: "Minä seuraan sinua." Nyt Jeesus Itse pääsee toimimaan ihmisessä.
        🥀

"Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä, MUTTA..."
        Yllä olevaan virkkeen alkuun voi vaihtaa Jeesuksen tilalle Allahin, jolloin saa täysin oikeaoppisen islamia kuvailevan lauseen. Tällaista on se "evankeliumi", jota moni ykypäivänä julistaa. TÄTÄ on luopumus: sitä, että hämärretään ja ehdollistetaan Paavalin Kristukselta saamaa evankeliumia, joka kuuluu "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa".

• Miesten välinen rakkaushan on nykyisin muotia, jos ei muuten saa vastarakkautta voi aina pitää tuollaisen mielikuvitusmiesystävän.

• Anonyymi

Vai niin. Uskotko?

...istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan,
        oikealla puolella
        ja on sieltä tuleva tuomitsemaan
        eläviä ja kuolleita,

Vai oletko sittenkin niitä Jeesus on Jumala-uskoisia?

• Anonyymi

Minäkin rakastan ainaski yhtä hyvin paljon. :) -Nyt en tiedä menikö "kaanankieli" oikein. <-Siitähän se myös lasketaan että Osaako ne "oikeat sanat", eikö vain lasketaki ja sitten tulee "tuomio".

Ja sit saa puhua välillä vähän rumiakin (ei haittaa) kunhan vain on oikea ja ennen muuta vastustaa niitä asioita joita asiaankuuluvasti täytyy!

• Anonyymi

Minä en voi rakastaa jeesusta, mutta jos vaihdatte jeesuksen sellaiseen nuoreen ja kauniiseen, joka tiesi asioita ja oli jumalan tytär niin mikä ettei.

• Anonyymi

Tutkiskelin tunteiani. En huomaa rakkauden tunnetta Jumalaa kohtaan. Mitenhän se pitäisi tuntea. Ja mitä sitten tapahtuu jos ei rakasta. Jos jotain niin lapsiani ja lapsenlaspiani rakastan. En vain juuri nyt tunne rakkautta ketään kohtaan.
      Onko rakkaus Jumalaan erilainen kuin ihmiseen. En ole milloinkaan asiaa pohtinut.

• Sellainen on rakkaus joka noudattaa Herran käskyjä.

Joh. 14:15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.

1Joh. 5:3 Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;

2Joh. 1:6 Ja tämä on rakkaus, että me vaellamme hänen käskyjensä mukaan. Tämä on käsky, että teidän, niinkuin olette alusta kuulleet, tulee siinä vaeltaa.

• Anonyymi
        Nöyrälammas kirjoitti:

Sellainen on rakkaus joka noudattaa Herran käskyjä.

Joh. 14:15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.

1Joh. 5:3 Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;

2Joh. 1:6 Ja tämä on rakkaus, että me vaellamme hänen käskyjensä mukaan. Tämä on käsky, että teidän, niinkuin olette alusta kuulleet, tulee siinä vaeltaa.

Kiitos selvennyksestä. Tuolla perusteella rakastan. Kyllä 10 käskyn mukaan elelen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos selvennyksestä. Tuolla perusteella rakastan. Kyllä 10 käskyn mukaan elelen.

👍❤📖🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Ja myös sellainen on rakkaus että otetaan vastaan rakkautta totuuteen voidakseen tutkia, onko asia näin ja siinä etsitään yksin Herran tahdonmukaisia Sanan opetuksia.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      118
      7488
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      74
      6291
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5194
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4505
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4206
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      227
      4091
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      3995
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3898
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55
      3022
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48