Hei,
näkisitkö minullekin?
Elämä on potkinut päähän vähän jokaisella osa-alueella.. Mutta ensinnäkin.. Näetkö selkiytyykö tilanteeni työn/opiskelun ja talouden kannalta? Voinko olosuhteista huolimatta ryhtyä toteuttamaan suunnitelmiani tulevaisuuteni suhteen? Vai onko se liian epävarmaa? Nämä kuviot vain tuntuvat tukehduttavan minut..
Rakkaudessa on tullut koettua pettymyksiä, enkä enää yhtäkään jaksaisi.. Onko nykyisen lempeiden tunteitteni kohteella minua kohtaan mitään tunteita? Mitä näet meidän välillä tapahtuvan, minun ja vaalean miehen? Vai onko tuolla jossain joku, jota en ole vielä tavannut, joka kääntää maailmani ympäri..? Koska tulen kokemaan onnen tunteita rakkauselämässäni?
Entä koska olisi lasten aika...?
Kiitos, jos ehdit vastata!
Liinu
Cherrykirsikka
5
188
Vastaukset
Yritä olla vielä vähän aikaa kärsivällinen suunnitelmiesi kanssa, nyt ei ole otollinen aika toteuttaa niitä. Lähiaikoina tulet saamaan pätkätyötä joka turvaa tulevaisuutesi joksikin aikaa, mutta tämän kauaskantoisemman projektin suosittelen lykkäämään hieman tuonnemmaksi, syksyllä vallitsevat siinä suhteessa jo aivan toisenlaiset energiat.
Onnen tunteita saat kokea heti, kun uskallat antaa itsellesi luvan siihen. Aistin voimakkaan positiivisia virtauksia sinun ja tämän vaalean miehen välillä, molemminpuolisia, hän ei vain ole toistaiseksi ollut kovin rohkea ilmaisemaan omia tunteitaan. Anna siis suhteelle ja hänelle aikaa, ole tässäkin asiassa kärsivällinen, mutta pidä ihmeessä miehestä kiinni - suhteella on täydet mahdollisuudet kehittyä antoisaksi ja pitkäaikaiseksi liitoksi. Ja mitä niihin lapsiin tulee, aika olisi heille otollinen vaikka heti, ja vaalea mies olisi heille oivallinen isä :) Eli rohkeutta vain toimiisi ihmissuhderintamalla ja hetkeksi vielä jäitä hattuun talouspuolella..
Kaunista kevään jatkoa Sinulle!- Liinu
Kiitokset, kuulosti mukavalta.. =)
Jotenkin vain koen tällä hetkellä olevani umpikujassa sen miehen kanssa. Asiat kuitenkin ratkeavat? Ei haluaisi olla riippakivenä, ja muutamaan otteeseen olen ollut jo varma että viimeiset mahdollisuudet meni jonkun tyhmän tempaukseni takia.. Mutta hän ei siitä huolimatta ajattele minusta pahaa?
Ja kunpa saisikin lapsen pian, ja vielä hänen kanssaan! Näetkö kumpi tulee ensin, tyttö vai poika?
Myös keväitä toivotellen,
Liinu - Liinu
Tuo oli ihan mukavaa kuultavaa. =)
Tuntuu tällä hetkellä vain umpikujalta sen miehen kanssa, eikä viittisi hankalaksi ryhtyä. Toivottavasti asiat ratkeavat piakkoin. =)
Lapset olisivat tervetulleita toki.. Ei kuitenkaan varmaan ihan yhdeksän kuukauden päästä. =) Näetkö kumpi tulee ensin, tyttö vai poika? - Liinu
Liinu kirjoitti:
Kiitokset, kuulosti mukavalta.. =)
Jotenkin vain koen tällä hetkellä olevani umpikujassa sen miehen kanssa. Asiat kuitenkin ratkeavat? Ei haluaisi olla riippakivenä, ja muutamaan otteeseen olen ollut jo varma että viimeiset mahdollisuudet meni jonkun tyhmän tempaukseni takia.. Mutta hän ei siitä huolimatta ajattele minusta pahaa?
Ja kunpa saisikin lapsen pian, ja vielä hänen kanssaan! Näetkö kumpi tulee ensin, tyttö vai poika?
Myös keväitä toivotellen,
LiinuNäkyykö enää minulle? =)
Liinu kirjoitti:
Kiitokset, kuulosti mukavalta.. =)
Jotenkin vain koen tällä hetkellä olevani umpikujassa sen miehen kanssa. Asiat kuitenkin ratkeavat? Ei haluaisi olla riippakivenä, ja muutamaan otteeseen olen ollut jo varma että viimeiset mahdollisuudet meni jonkun tyhmän tempaukseni takia.. Mutta hän ei siitä huolimatta ajattele minusta pahaa?
Ja kunpa saisikin lapsen pian, ja vielä hänen kanssaan! Näetkö kumpi tulee ensin, tyttö vai poika?
Myös keväitä toivotellen,
LiinuTämä vaalea mies on nähdäkseni uskomattoman kärsivällinen, ja vaikka suhteeseenne taitaa tullakin välillä on/off-jaksoja, jolloin suhde on katkolla, palaatte kuitenkin yhteen ja elelette kimpassa vielä pitkään... siltä ainakin nyt näyttäisi :) Eli ei hän niin helposti sinuun lopullisesti hermostu, jaksat kuitenkin kiehtoa hänen mieltään edelleen..
Ja tyttöä uskaltaisin povata ensimmäisenä, jos nyt oikein sain energioista kiinni.. Kaunista lauantaita Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624