Cherrykirsikka

Liinu

Hei,

näkisitkö minullekin?

Elämä on potkinut päähän vähän jokaisella osa-alueella.. Mutta ensinnäkin.. Näetkö selkiytyykö tilanteeni työn/opiskelun ja talouden kannalta? Voinko olosuhteista huolimatta ryhtyä toteuttamaan suunnitelmiani tulevaisuuteni suhteen? Vai onko se liian epävarmaa? Nämä kuviot vain tuntuvat tukehduttavan minut..

Rakkaudessa on tullut koettua pettymyksiä, enkä enää yhtäkään jaksaisi.. Onko nykyisen lempeiden tunteitteni kohteella minua kohtaan mitään tunteita? Mitä näet meidän välillä tapahtuvan, minun ja vaalean miehen? Vai onko tuolla jossain joku, jota en ole vielä tavannut, joka kääntää maailmani ympäri..? Koska tulen kokemaan onnen tunteita rakkauselämässäni?

Entä koska olisi lasten aika...?

Kiitos, jos ehdit vastata!

Liinu

5

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yritä olla vielä vähän aikaa kärsivällinen suunnitelmiesi kanssa, nyt ei ole otollinen aika toteuttaa niitä. Lähiaikoina tulet saamaan pätkätyötä joka turvaa tulevaisuutesi joksikin aikaa, mutta tämän kauaskantoisemman projektin suosittelen lykkäämään hieman tuonnemmaksi, syksyllä vallitsevat siinä suhteessa jo aivan toisenlaiset energiat.

Onnen tunteita saat kokea heti, kun uskallat antaa itsellesi luvan siihen. Aistin voimakkaan positiivisia virtauksia sinun ja tämän vaalean miehen välillä, molemminpuolisia, hän ei vain ole toistaiseksi ollut kovin rohkea ilmaisemaan omia tunteitaan. Anna siis suhteelle ja hänelle aikaa, ole tässäkin asiassa kärsivällinen, mutta pidä ihmeessä miehestä kiinni - suhteella on täydet mahdollisuudet kehittyä antoisaksi ja pitkäaikaiseksi liitoksi. Ja mitä niihin lapsiin tulee, aika olisi heille otollinen vaikka heti, ja vaalea mies olisi heille oivallinen isä :) Eli rohkeutta vain toimiisi ihmissuhderintamalla ja hetkeksi vielä jäitä hattuun talouspuolella..

Kaunista kevään jatkoa Sinulle!

• Liinu

Kiitokset, kuulosti mukavalta.. =)

Jotenkin vain koen tällä hetkellä olevani umpikujassa sen miehen kanssa. Asiat kuitenkin ratkeavat? Ei haluaisi olla riippakivenä, ja muutamaan otteeseen olen ollut jo varma että viimeiset mahdollisuudet meni jonkun tyhmän tempaukseni takia.. Mutta hän ei siitä huolimatta ajattele minusta pahaa?

Ja kunpa saisikin lapsen pian, ja vielä hänen kanssaan! Näetkö kumpi tulee ensin, tyttö vai poika?

Myös keväitä toivotellen,
        Liinu

• Liinu

Tuo oli ihan mukavaa kuultavaa. =)

Tuntuu tällä hetkellä vain umpikujalta sen miehen kanssa, eikä viittisi hankalaksi ryhtyä. Toivottavasti asiat ratkeavat piakkoin. =)

Lapset olisivat tervetulleita toki.. Ei kuitenkaan varmaan ihan yhdeksän kuukauden päästä. =) Näetkö kumpi tulee ensin, tyttö vai poika?

• Liinu
        Liinu kirjoitti:

Jotenkin vain koen tällä hetkellä olevani umpikujassa sen miehen kanssa. Asiat kuitenkin ratkeavat? Ei haluaisi olla riippakivenä, ja muutamaan otteeseen olen ollut jo varma että viimeiset mahdollisuudet meni jonkun tyhmän tempaukseni takia.. Mutta hän ei siitä huolimatta ajattele minusta pahaa?

Ja kunpa saisikin lapsen pian, ja vielä hänen kanssaan! Näetkö kumpi tulee ensin, tyttö vai poika?

Liinu

Näkyykö enää minulle? =)

• Liinu kirjoitti:

Liinu

Tämä vaalea mies on nähdäkseni uskomattoman kärsivällinen, ja vaikka suhteeseenne taitaa tullakin välillä on/off-jaksoja, jolloin suhde on katkolla, palaatte kuitenkin yhteen ja elelette kimpassa vielä pitkään... siltä ainakin nyt näyttäisi :) Eli ei hän niin helposti sinuun lopullisesti hermostu, jaksat kuitenkin kiehtoa hänen mieltään edelleen..

Ja tyttöä uskaltaisin povata ensimmäisenä, jos nyt oikein sain energioista kiinni.. Kaunista lauantaita Sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5626
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4277
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      170
      2237
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1936
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1792
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      998
    Aihe