Cherrykirsikka

Liinu

Hei,

näkisitkö minullekin?

Elämä on potkinut päähän vähän jokaisella osa-alueella.. Mutta ensinnäkin.. Näetkö selkiytyykö tilanteeni työn/opiskelun ja talouden kannalta? Voinko olosuhteista huolimatta ryhtyä toteuttamaan suunnitelmiani tulevaisuuteni suhteen? Vai onko se liian epävarmaa? Nämä kuviot vain tuntuvat tukehduttavan minut..

Rakkaudessa on tullut koettua pettymyksiä, enkä enää yhtäkään jaksaisi.. Onko nykyisen lempeiden tunteitteni kohteella minua kohtaan mitään tunteita? Mitä näet meidän välillä tapahtuvan, minun ja vaalean miehen? Vai onko tuolla jossain joku, jota en ole vielä tavannut, joka kääntää maailmani ympäri..? Koska tulen kokemaan onnen tunteita rakkauselämässäni?

Entä koska olisi lasten aika...?

Kiitos, jos ehdit vastata!

Liinu

5

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yritä olla vielä vähän aikaa kärsivällinen suunnitelmiesi kanssa, nyt ei ole otollinen aika toteuttaa niitä. Lähiaikoina tulet saamaan pätkätyötä joka turvaa tulevaisuutesi joksikin aikaa, mutta tämän kauaskantoisemman projektin suosittelen lykkäämään hieman tuonnemmaksi, syksyllä vallitsevat siinä suhteessa jo aivan toisenlaiset energiat.

      Onnen tunteita saat kokea heti, kun uskallat antaa itsellesi luvan siihen. Aistin voimakkaan positiivisia virtauksia sinun ja tämän vaalean miehen välillä, molemminpuolisia, hän ei vain ole toistaiseksi ollut kovin rohkea ilmaisemaan omia tunteitaan. Anna siis suhteelle ja hänelle aikaa, ole tässäkin asiassa kärsivällinen, mutta pidä ihmeessä miehestä kiinni - suhteella on täydet mahdollisuudet kehittyä antoisaksi ja pitkäaikaiseksi liitoksi. Ja mitä niihin lapsiin tulee, aika olisi heille otollinen vaikka heti, ja vaalea mies olisi heille oivallinen isä :) Eli rohkeutta vain toimiisi ihmissuhderintamalla ja hetkeksi vielä jäitä hattuun talouspuolella..

      Kaunista kevään jatkoa Sinulle!

      • Liinu

        Kiitokset, kuulosti mukavalta.. =)

        Jotenkin vain koen tällä hetkellä olevani umpikujassa sen miehen kanssa. Asiat kuitenkin ratkeavat? Ei haluaisi olla riippakivenä, ja muutamaan otteeseen olen ollut jo varma että viimeiset mahdollisuudet meni jonkun tyhmän tempaukseni takia.. Mutta hän ei siitä huolimatta ajattele minusta pahaa?

        Ja kunpa saisikin lapsen pian, ja vielä hänen kanssaan! Näetkö kumpi tulee ensin, tyttö vai poika?

        Myös keväitä toivotellen,
        Liinu


      • Liinu

        Tuo oli ihan mukavaa kuultavaa. =)

        Tuntuu tällä hetkellä vain umpikujalta sen miehen kanssa, eikä viittisi hankalaksi ryhtyä. Toivottavasti asiat ratkeavat piakkoin. =)

        Lapset olisivat tervetulleita toki.. Ei kuitenkaan varmaan ihan yhdeksän kuukauden päästä. =) Näetkö kumpi tulee ensin, tyttö vai poika?


      • Liinu
        Liinu kirjoitti:

        Kiitokset, kuulosti mukavalta.. =)

        Jotenkin vain koen tällä hetkellä olevani umpikujassa sen miehen kanssa. Asiat kuitenkin ratkeavat? Ei haluaisi olla riippakivenä, ja muutamaan otteeseen olen ollut jo varma että viimeiset mahdollisuudet meni jonkun tyhmän tempaukseni takia.. Mutta hän ei siitä huolimatta ajattele minusta pahaa?

        Ja kunpa saisikin lapsen pian, ja vielä hänen kanssaan! Näetkö kumpi tulee ensin, tyttö vai poika?

        Myös keväitä toivotellen,
        Liinu

        Näkyykö enää minulle? =)


      • Liinu kirjoitti:

        Kiitokset, kuulosti mukavalta.. =)

        Jotenkin vain koen tällä hetkellä olevani umpikujassa sen miehen kanssa. Asiat kuitenkin ratkeavat? Ei haluaisi olla riippakivenä, ja muutamaan otteeseen olen ollut jo varma että viimeiset mahdollisuudet meni jonkun tyhmän tempaukseni takia.. Mutta hän ei siitä huolimatta ajattele minusta pahaa?

        Ja kunpa saisikin lapsen pian, ja vielä hänen kanssaan! Näetkö kumpi tulee ensin, tyttö vai poika?

        Myös keväitä toivotellen,
        Liinu

        Tämä vaalea mies on nähdäkseni uskomattoman kärsivällinen, ja vaikka suhteeseenne taitaa tullakin välillä on/off-jaksoja, jolloin suhde on katkolla, palaatte kuitenkin yhteen ja elelette kimpassa vielä pitkään... siltä ainakin nyt näyttäisi :) Eli ei hän niin helposti sinuun lopullisesti hermostu, jaksat kuitenkin kiehtoa hänen mieltään edelleen..

        Ja tyttöä uskaltaisin povata ensimmäisenä, jos nyt oikein sain energioista kiinni.. Kaunista lauantaita Sinulle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe