niin onko prosentuaalisesti lähempänä sataa kuin yhdeksääkymmentä, että on varattu?
Jos näkee jossain kivannäköisen nuoren naisen
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
No vaikka olisi vapaa niin ei hän kuitenkaan kiinnostuisi.
Olen tehnyt havainnon että nainen voi kiinnostua vain jos hänellä on huono kroppa ja huono naama. - Anonyymi
Ehkä jos sinusta nainen on kiinnostava, kannattaisi ajatella ensin ei niinkään sitä, onko hän varattu, vaan olisiko hän sinulle kiinnostavaa seuraa ihan vaan kaverina, tuttavana tai ystävänä, jos tutustuisit häneen. Jos ihan ensimmäisenä tähtää "siihen" - tai ylipäänsä jos ei "siihen" niin johonkin muuhun tarkasti määrättyyn tiettyyn asiaan, vaikka "suureen rakkauteen ja elinikäiseen ystävyyteen" on alkuasetelma jo tiukasti rajattu. Jos siitä lähestyt naista, hän vaistoaa, että kiinnostuksesi on jo RAJATTU johonkin, minkä olet itse päättänyt, ei hän, ja hän tuntee paineita. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Olen itse nainen.
Kivannäköisestä ihmisestä voi syntyä heti kiinnostusta, ja siitä nopeasti korkeita tavoitteita. Neuvon siis laittamaan nämä korkeat tavoitteet väliaikaisesti syrjään. Kokeile tutustua häneen ihmisenä. Voi osoittautua, että hän ei ole luonteeltaan kiinnostava, tai sitten on. Jälkimmäisessä tapauksessa on helpompi jatkaa tutustumista, kun on aloittanut ilman paineita.
Jos haluat suhteen, paras tapa pilata se on asettaa kovia tavoitteita heti alkuun, kummallekin. Ota löysin rantein. Liika itsekritiikki pois, ja liiat odotukset häntä kohtaan.- Anonyymi
...niin en tiedä, sopiko tuo äskeinen vastaukseni sinun tilanteeseesi ollenkaan, kun aloitusviestisi oli niin lyhyt. Jotenkin ajattelin, kun kysymys oli Ujous-palstalla, että tämmöinen olisi tausta. :)
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti jokainen kaunis nainen on varattu ja he ketkä eivät ole pitävät hengähdystaukoa, kunnes ovat varattuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821635- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87976Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201936- 53862
- 61853
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.66838Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830- 34784
- 37779