Miten suhtautuisit siihen, jos miehesi haluaisi katsella . "Miten suhtautuisit siihen, että mies haluaa katsella sinun harrastavan seksiä vieraan miehen kanssa?
Miten suhtautuisit?
46
1378
Vastaukset
- Anonyymi
Mieheni on saanut katsella aivan vapaasti.
- Anonyymi
Mistä päin olet?
Olis kiva järkätä miehellesi lisää katseltavaa.
t.PKS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin olet?
Olis kiva järkätä miehellesi lisää katseltavaa.
t.PKSHämeenlìnnasta olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeenlìnnasta olen.
Mä oon Vantaan Kivistöstä, alle tunti:).
Kiinnostaisko tavata, mulle kävis joustavasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon Vantaan Kivistöstä, alle tunti:).
Kiinnostaisko tavata, mulle kävis joustavasti.Miten sinuun saadaan yhteys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinuun saadaan yhteys?
Ei sulla olis antaa meili-osoitetta?
Vai tehdäänkö treffit vaikka Linnatuuleen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinuun saadaan yhteys?
Moi
Tehdään treffit johonkin, sanokaa paikka ja aika.
- Anonyymi
Ainahan tuo on katsellut. Hänestä se on kiihottavaa, eikä mua haittaa.
- Anonyymi
Oman miehen paikkalla oleminen tuntuu turvalliselta. Mun vastaus on kyllä.
- Anonyymi
Minustakin on turvallisempaa kun mieheni on mukana.
- Anonyymi
Ai sinä ihan ite.
- Anonyymi
Jos mies ei ole mustasukkainen niin saa katsoa ja vaikka kannustaa jos haluaa.
- Anonyymi
Ai sinä.
- Anonyymi
Minua kiihottaa, kun oma mies katselee.
- Anonyymi
Juuri noin, mieheni on katsellut vierestä kun olen yhdynnässä muiden miesten kanssa. Kiihottaa ajatus tuosta katsomisesta ja toisaalta tuntuu turvalliselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin, mieheni on katsellut vierestä kun olen yhdynnässä muiden miesten kanssa. Kiihottaa ajatus tuosta katsomisesta ja toisaalta tuntuu turvalliselta.
Mua taas kiihottaa, kun saa panna vaimoa jonka mies seuraa vierestä.
Jörjestettäiskö yhteistä hupia kaikille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua taas kiihottaa, kun saa panna vaimoa jonka mies seuraa vierestä.
Jörjestettäiskö yhteistä hupia kaikille?Tuotahan tuossa aloituksessa ei kysytty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuna sai mieheni katsella vierestä ensi kertaa ja kyllä miehelläni seisoi kyrpä kunnolla koko esityksen ajan. Sanoi myöhemmin että vieras sperma vitussani kiihoittaa.
- Anonyymi
Olis kyl ihanaa!
- Anonyymi
Olisko ihanaa saada isoa kovaa kyrpää, niin että miehesi näkee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko ihanaa saada isoa kovaa kyrpää, niin että miehesi näkee?
Minulle kyllä kelpaisi miten sinuun saa yhteyttä?
- Anonyymi
Senkun menet loppuu tuo saman stoorin länkytys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"roikale50", googlen sposti ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko osoitteen ... kts alempana.
- Anonyymi
Sulta ei nyt kysytty mitään.
- Anonyymi
Mies saa mielellään myös osallistua. Tykkään kun on kaksi tai kolme miestä yhtäaikaa
- Anonyymi
Ai sinä.
- Anonyymi
Ai sekin vielä onneksi et ollut bileissä mukana.Kiva kun tulit kertoo ton itsestäsi.
- Anonyymi
Mikä juurikin.Onko se sun tauti.
- Anonyymi
Näin kertoo piriperse joka sanoi minun olleen bileissä.Ei nyt myönnä itse olleensa siellä miten se on mahdollista.Liikaa lääkkeitä mahdolliseti,Olithan sä kyllä sielläkin aika sekaisin.
- Anonyymi
Yksi nainen ja 2-3 miestä on kyllä ihan parasta.
Milloin nautiskelette seuraavan kerran, mistä päin olet.
Mukaan mieleni tekevi😉
- Anonyymi
Aloittajan kysymys. Ja minun vastaukseni siihen tässä. Olen 43 v. nainen ja avioliitossa ollut 19 vuotta. Minulle on ollut täysin hyväksyttävää se, että mieheni katselee. Tuo katseleminen luo tilanteen, jossa tuo vieras tai vieraat miehet käyttäytyvät asiallisesti Toisaalta myöskään, en halua heistä perään soittelevia riippakiviä. Minulla on hyvä ja toimiva suhde. Eivätkä he soittele, kun tietävät, että tämä juttu on minun ja mieheni yhteisesti sopima. Pelkkiä panoja, eikä mitään muuta. Ja se on sitten siinä, kuten eräs selostaja sanoo jääkiekko-ottelussa.
- Anonyymi
Taisi olla tämän ketjun ainoa järkevä vastatus.
- Anonyymi
Just tommosta naista haeskelen .... kunnon paneskelua silloin tällöin, eikä sitten muuta.
Kutsuppa kylään. - Anonyymi
Kirjoitat hauskasti ja niin se varmaan on. Jos haluut lisää panoja, niin mielellään tulisin kylään päiväkahvien merkeissä.
- Anonyymi
Kerran nussinut toisen vaimoa miehen ollessa läsnä...hänen piti osallistua mutta selsvisi et erektioongelmia hänellä...muuten ihan jees kokemus oli.Etsinyt uutta paria Savo
- Anonyymi
Siis unelmissas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis unelmissas
Tää on tää seko joka kommeotoi joka asiaan...älkää välittäkö hänestä...ei ole muuta elämää hänellä
- Anonyymi
Ai sinäkö itse.
- Anonyymi
Lähdettiin poikkeamaan kaverin tykönä kun hänen vaimo meni viikoksi Rovaniemelle.
Siellä oli heidän naapuri myös. Otettiin olutta ja aloin houkutella vaimoani kimppaan meidän kolmen kanssa. Vaimo oli saanut sen verran rohkeutta että suostui heti. Aloin riisua vaimoa ja vaimo seurasi miesten ilmeitä. Vinkkasin miehet mukaan riisumaan vaimoa. Toinen alkoi nuolla pillua ja toinen keskittyi rintoihin kunnes asettui vaimoni taakse alkaen naimaan häntä takaapäin vaimon ollessa sylissäni toinen sai suuhoìdon odotellessa - Anonyymi
Mies katselee ja kiihoittuu niin että pari viikkoa on panemasssa kolo ajan vähäm bäliä.
Ilman muuta oma mies mukaan.- Anonyymi
Ai sulta vai.
- Anonyymi
Oman miehen kiimainen katse kun toinen mies panee minua on näkemisen arvoista.
Tykkään myös kun saan olla myös muiden miesten kanssa.- Anonyymi
Sinähän sen ittestäsi tiedät.
Niin se on. On upeaa katsoa kun vaimo saa vierasta. Toki saman nautinnon annan pareille myös.
- Anonyymi
Mies on pyytänyt minua kimppanaiseksi.
On kuulemma ihan tosissaan joten suostun kun kiihoittaa itseäkin.
Tykkään kun saan nauttia monen miehen huomiosta.
Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512284Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271184Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut851032Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55952Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11924- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me128878vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22793Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769