Hei te kaikki höynätetyt! Jäikö WinCapitan, Zinzinon, OneCoinin, Wantage Onen, DagCoinin ja lukuisten muiden verkostokusetusten jälkeen vielä jotain sukan varteen? Pyyhi kyyneleesi, nyt pääset lopuistakin euroistasi eroon. Wallu The lerpattava kotka tarjoaa nyt tilaisuuden liittyä GetonGlobal-verkostokusetukseen. Kaikki elementit ovat saatavillasi. Tokenit ja leadershippi-bonukset, niinkuin vanhassa kunnon Koinissa. Mitä GetonGlobal tekee, ei vielä ole tarkkaan tiedossa. Vain se on varma, että se nielee eurosi, etkä niitä näe enää koskaan milloinkaan ikinä. Unohda nikotteleva maahohtaja. Se on niin so last season. Hyppää Wallun kelkkaan. Uudestaan ja uudestaan. Ja mitään ette voi. Koirat haukkuvat ja varakaani kulkee.
Wallu The Dog teeth is Back!
10
105
Vastaukset
- Anonyymi
Siis Karavaani, tarkoittanet?
Eipä silti, haluaisin kyllä mielellään ansaita hieman tuottoja, vaikka onhan sijoittamisessa AINA myös riski.
Muuten se ei ole sijoittamista, mistä ihmeestä tuotto voisi muusta syntyä, kuin juurikin riskinotosta.
Jos riski ei kiinnosta, kannattaa laittaa rahat pankkiin tavalliselle tilille turvaan. Patjaa ei suositella varkaiden ja tulipalojen pelossa.- Anonyymi
Mailmassa on miljoonia sijotuskohteita.
Mut ehottomasti kannattaa valita semmone missä on suuria lupauksia,tokeneita, luvataan tulevan sitä ja tätä .. ja pitäisi nopeasti tarttua toimeen ja tyhjentää pepsodent miehelle tili, mielellää tyhjäks - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mailmassa on miljoonia sijotuskohteita.
Mut ehottomasti kannattaa valita semmone missä on suuria lupauksia,tokeneita, luvataan tulevan sitä ja tätä .. ja pitäisi nopeasti tarttua toimeen ja tyhjentää pepsodent miehelle tili, mielellää tyhjäksTarkkana termien kanssa, se on näissä tapauksissa sioituskohde, ei sijoitus. Vrt. luohia, ei louhia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkana termien kanssa, se on näissä tapauksissa sioituskohde, ei sijoitus. Vrt. luohia, ei louhia.
Termiittien kanssa ei saa pelleillä. Tri Ruja saattaa vääntyä...Rojuksi...Rujoksi Romuksi.....jopa Remuksi........
On siin Get One paikallaan,,,,,,,
WalkoHammasWallukin nauraa....White Teeth...ammollaan....
- Anonyymi
Ei varmastikaan nopein, mutta yksi helpoimmista tavoista hankkia hieman taskurahaa. Kyselyihin voi vastata esim. kun odottelee bussia tai on kahvitauolla. Helppoa, pikku lisärahaa tuolta --> https://www.ysense.com/?rb=60029114
Itse olen reilun vuoden aikana tehnyt kyselyjä, tienannut melkein sata euroa, saa siirrettyä itselleen mm. skrill- tai paypalia käyttäen. Muitakin tapoja on mutta itse hoitanut asioinnin paypalilla ja rahat tulleet tilille. :)- Anonyymi
Kaikki idiotismi paskamaassa nimeltä Suomi halutaan VEROTTAA! Jos teet tappiota, et saa vähentää, mutta jos teet voittoa MAKSAT!
Siispä... Miksi kantaa riskejä kun ei niiden kantoon osallistu edes verotus sillä että tappiot vähennetään ensin ja voitto lasketaan vasta sen jälkeen?
En tule laittamaan tikkua ristiin minkään asian kanssa tässä maassa! Anonyymi kirjoitti:
Kaikki idiotismi paskamaassa nimeltä Suomi halutaan VEROTTAA! Jos teet tappiota, et saa vähentää, mutta jos teet voittoa MAKSAT!
Siispä... Miksi kantaa riskejä kun ei niiden kantoon osallistu edes verotus sillä että tappiot vähennetään ensin ja voitto lasketaan vasta sen jälkeen?
En tule laittamaan tikkua ristiin minkään asian kanssa tässä maassa!Oikein! Ja sanomattakin on selvää luovut kaikista eduista ja hyödyistä jotka tämä mainitsemasi paskamaa verorahoilla tarjoaa. Mutta tämä ajatus tietenkin jo sisältyi lausuntoosi vaikka et sitä erikseen maininnutkaan, eikö niin?
- Anonyymi
Sorry, tuli väärin kuo koodi https://www.ysense.com/?rb=60029141
Klikkaa ja rahaa tulee ovista ja ikkonoista
- Anonyymi
Onko suomalaiset keskivertoa tyhmempiä vai miksi täällä niin usein verkostokoijarit vievät niin monelta rahaa ja aikaa?
- Anonyymi
Ja olihan Kari Wahlroos julkistamassa tätä(kin) kusetusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t277562Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357311Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1033585V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!643352Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5823068- 692860
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳382528- 342384
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321973- 331514