Kai ymmärrät nainen

Anonyymi

että kohtaamisemme musertaisi minut emotionaalisesti niin, että itkisin vaan? Se on vaikeaa. Tiedätkö, jos sinä tunnet niinkuin minäkin, niin mitä muuta voisi tapahtua, kun on koko ikänsä ollut yksin ja sitten yhtäkkiä onkin kaksin? Ei mitään muuta. Saisin elinikäisen trauman siitä. Mutta uskon että se on hyvänlaatuinen trauma.

16

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain yksi puhelu irl riittää minulle erittäin hyvin

      • Anonyymi

        Mutta sittenhän muserrun yksinäni? Pyörryn lattialle ja kuolen.


    • Anonyymi

      Toivottavasti saat kokea tuon sinulle hyvää tekevän trauman.

      • Anonyymi

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Tosi pelottava ajatus. Minuakin alkoi pelottamaan, jos pitäisikin yhtäkkiä asua jonkun kanssa yhdessä. Se lopullisuus siinä pelottaa eniten, koska tarkoitus olisi olla aina yhdessä elämän loppuun asti.

      • Anonyymi

        Mua ei pelota se lopullisuus. Se on oikeastaan mukava ajatus, että asuisi rakkaansa kanssa loppuelämänsä. En halua muita naisia katsoa enkä ajatella enkä olla muiden kanssa. En kyllästyisi. Tykkäisin kun asuisi kanssani.


    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitettu. ❤️

    • Anonyymi

      Älä höpise. Rakkaus ei tapa, se satuttaa epäonnistuessaan ja ihastuttaa onnistuessaan. Taidat vähän trollitella näitä aloituksia nyt.

      • Anonyymi

        Et ymmärrä. Et ole ollut koko ikääsi kummajainen ja joukkoon kuulumaton. Jokainen ihminen elämässäni valitsee jonkun muun ennen minua. Jos yhtäkkiä onkin olemassa nainen kuka ei valitse ketään muuta, niin se aiheuttaa järkytyksen.


    • Anonyymi

      Eiköhän tuosta selvitä, mä annan sulle traumaterapiaa.

      • Anonyymi

        Joo, niin voit tehä.


    • Anonyymi

      Liikutuin tästä ja nauran ja itken vuorotellen..

    • Anonyymi

      Ymmärrän ..niin se musertaisi minutkin.

      Jos oon älykäs ,siitä ei tykätä

      Mutta vanhetessa älykkyys lähtöö kyllä poies...

      ,,,,diudiudiu....

      Puhe on turhoo,

      Monella on traumoja,miulla varsinkin.

      Tyhmöö teköö

      Makuun tuassiin kolme-neljä päivee....

      Yks vanha tuttava kertoi tuass iin ikäviä uutisia.

      Muþ siulta niitä ei kuule.

      Kai yleensä.

      Miulla on masennus.

      Paha aiko vuodesta.

      Vaikka kuin tekis miäl lähtöö ulos ,se ei auta.

      Miä kaipoon rakkautta .


      Kipeenä,kuin kaikilla on niin vaikoota perhesuhteissa ja muussa.

      Miun ei kuuluis tietee niistä mitään.

      On kiusattu yhtäjatoista, kiusotaan edelleen.

      Haluan paksun miähen,,,

      Semmosen oikeesti hyväsydämmisen mutta siekin oot yks kauhistus miulle.

      Emmä näin tykkee sannoo mutta juuresi,menneisyytesi sua pelon,kovan pelon aikaan.

      T......

      aisin tuassiin musertoo siut.

      Kyllä,niin tein,tiedän sen.

      Häirikkö vois poistua kiusoomasta.

      Miullä ei oo ystäviä,paitsi pari korkeintaan.

      Enkä jaksa jos miulle aina vuoan murheita kerrotaan.

      Kuten tännään .

      Minä silti kestän ...

      Väsyn kyllä enkä pysty enkä jaksa tavata keteen.

      Kaupungilla muille puhutaan,miä puhun niille.

      Kiemurainen miäl.

      Onneks siullahhii on se poiko..

      Kuten itse sanoit

      Mutta,,,,

      En ymmärrä sinua.

      Asiat on kai tasan meidän välillä sitten.

    • Anonyymi

      Jos kohtaaminen musertaa niin mietithän kannattaako kohdata..
      Vuorovaikutus lienee paikallaan ennenkuin kohtaatte. Tosin en usko mihinkään todelliseen tämän kautta.

    • Anonyymi

      Oletko sitoutumiskammoinen?

    • Jotenkin suloinen aloitus. Ymmärrän, että jos suuret tunteet kyseessä, se voi olla hyvinkin liikuttava tapaaminen, kun sen "rakkaan" kohtaa viimein ja tunteet voivat nousta silloin pintaan. Uudet asiat ja ihmiset usein ovat pelottavia, mutta riskejä ottamalla ja toiseen tutustumalla pelot usein hälvenee. Yhdessä eteenpäin pienin askelin:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe