Iän mukana, nyt 60 , on alkanut miesten välinen kiinnostaa. Kimparunkut ja imut on koettu, mutta persreikääni en ole kyrpää ottanut vielä. Dildolla olen sitä rassannut, mutta en siitä mitään erikoisempia viboja ole saanut. Kertokaa, onko aito niin paljon prempi, että kannattaisi panettaa itseään vaikka Keltaisessa Ruusussa.
Homoilta neuvoja
14
243
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa totuttautua tulevaan munaan päiviä ennen panoa, vaikka just niillä dildoilla. Kun sua pannaan, et voi kontrolloida nopeutta, ja sen ite koin vähän aikaa sitten kun kävin ekalla panolla, kun isomunanen lihaksikkaampi mies pani persettäni ihan täysiä ja laukesi sinne, kipua on edelleen. Oon siis 18v bi jätkä
- Anonyymi
Hyvä dildo on jopa parempi kuin huono pieni ohut kulli jota käyttää sellainen jolle olisi pillu pitänyt luoda.
- Anonyymi
Mutta me pienikulliset nimenomaan alistumme oikein mielellämme isommille suullamme ja perseellämme. ;)
- Anonyymi
Parasta seksiä kun saa peppuun ihanaa!
- Anonyymi
Ihanaa paska haisee ja banjot soi trallallaa 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska fetisti taas asialla.On sulla kivaa kun saat toistaa tota samaa harrastustasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato joku neropatti on kehitellyt ihan uuden ennen kuulumattoman kommentin.Ompas tosi fiksu kaveri ollut asialla.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162