"Narkomaanit uhanneet tappaa taidelukion opiskelijoita Helsingissä
Huumeidenkäyttäjät ovat uhkailleet ja ahdistelleet helsinkiläisen taidelukion opiskelijoita kuluvana syksynä."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/34501c71-38a2-4dcb-bd45-e76efb6a9fc3
Sillälailla!
Mitäs se vihreä SISÄMINISTERI sanoikaan huumeiden käytöstä? Muistaakseni puolsi narkomaanikavereitaan ja itseään "pienimuotoisesta kotikasvatuksesta / -käytöstä.
Viherpennut uhkailee toisiaan hesan puistossa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä juuri se Kallion sairas vapaamielisyys teettää!
- Anonyymi
Koko vuotinen "Kallio Block".
- Anonyymi
Sellaisia ne vihervassarit ovat. Ei niitä saa ampuakkaan, kuulemma.
- Anonyymi
Eivät he mitään viherpentuja ole vaan persupentuja. Persupennut ovat ottaneet mallia Tony Halmeesta.
- Anonyymi
Näin on porukka äänestänyt, nauttikaa tuloksista .....
Toteuttaisivat uhkauksensa niin kaikki olisivat tyytyväisiä. Tuskin haittaisi ketään jos anarko vasuri pistää vihervasurin kylmäksi.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Marco de Wit käräjillä jälleen 9.9. Syy pahoinpitely.
- Anonyymi
Tänään taas lukuisat entiset pakolaiset saavat suomen kansalaisuuden ja tulevat osaksi suomen kansaa. Ärsyttääkö natseja =)
- Anonyymi
Onneksi illat pimenevät, niin...
- Anonyymi
Kallion alue tunnetaan trendikkäänä osana Helsinkiä, mutta huumausaineiden käyttö on siellä paikoin runsasta. Pohjois-Pohjanmaalla on puute ketunrehusta ja Kalliossa sitä olisi tarjolla.
- Anonyymi
Siellä kasvaa vihreiden uusi perusäänestäjäkunta, ei saa häiritä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705