Varatut naiset - kiihkeintä ja estottominta seksiä

Anonyymi

Täytyy todeta, että varattujen naisten kanssa seksi on tajunnan räjäyttävää. Olen seksittömässä suhteessa elävä mies, ja tässä vuoden aikana tutustunut muutamaan varattuun naiseen seksin merkeissä. Todella kiimaisia ja ihanan estottomia ovat olleet, kaikkea saanut kokeilla ja huomannut myös sen, että peppupanot ovat olleet enemmän sääntö kuin poikkeus. Mikä voisi ollakaan kiihottavampaa, kuin varatun naisen suusta kuultuna: pane mua pelkästään peppuun, oon tuhma likainen lutka. Elän onnellista aikaa seksin saralla. Jos täällä samanmielisiä varattuja naisia pks, niin ois kiva tutustua.

46

1689

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saman olen kuullut useamman kerran miehiltä joiden kanssa harrastanut seksiä. Kolmisen vuotta sitten sovimme mieheni kanssa vapaan suhteen, tänä aikana seksi parasta mitä koskaan. Suhteemme parantunut sekä mielenkiinto parisuhteessa toisiimme. Yleensä tapaan varattuja miehiä jotka samassa tilanteessa ei seksiä kotona myös nämä miehet jaksavat sänkyssä osaavat myös helliä naista.

      • Hei! Täällä pitkä, mukava mies olisi kiinnostunut sinut tapaamaan..


      • Anonyymi

        Hei täällä leski vanhempi herras mies mikäli haluat moni puolista seksiä nim himokas kerro missä päin asut


    • Anonyymi

      Allekirjoitan kyllä tuon. Minulla on vuosien dastossa ollut muutamien varattujen naisten kanssa juttuja. Yhdistävä tekijä on, että kotona mies ei hoida hommaa hyvin tai ei ollenkaan ja seksielämä on väljähtänyt. Sitten kun päättää irtautua, kaikki käy ja varsinkin jos mies kehtaa ja osaa ottaa. Noissa jutuisasa kun kummankaan ei tarvi hävetä tai selitellä sen kummempia vaan antaa palaa mielensä mukaan. Nainen saattaa tuntea llevansa haluttu ja antautua "käytettäväksi" ja jopa hieman kostoksi omalle parisuhteelleen antautuu menemään. Roisimmat jutut on tullut tehtyä juuri näissä jutuissa. Perseeseen saa kyllä liki aina panna, kun sen vaan hoitaaa nätisti. En kysele juuri lupaa vaan alan herkuttelemaan sisään ja yleensä lopputuloksena on kunnon kyyti

      • Anonyymi

        Kaikki mitä kerroit pitää paikkansa.. N 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä kerroit pitää paikkansa.. N 52

        Hakeekos N52 seikkailuseuraa?
        Täällä 40v varattu mies kyseleepi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä kerroit pitää paikkansa.. N 52

        On kiihottavaa odottaa tapaamista toisen varatun kanssa. Molemmat tietää, että luvassa on vain seksiä, ei päänsärkyä. Ensi tapaaminen on usein tosi kiihottavaa, jos asiaa on mietitty, sovittu tai palloteltu etukäteen vaikka chatissä. Tapaat sen täysin uuden oudon naisen ja otat vetoketjun auki ja työnnät munan suuhun, jota hän ahnaasti alkaa imemään, tai otat housut pois ja alat nuolemaan täysin oudon naisen pillua ja persettä. Työnnät sisään ja annat palaa - kaikkea saa voi ja pitää kokeilla. Kokeilet kaikki paikat vuoron perään ja eri asennot... Työnnät lastit pilluun tai kitusiin ja nuoletat munan tai pillun puhtaaksi. On tosi irstas olo, kun menet takaisin kotiin siinä kunnossa kuin olet, muna vain nuoltu puhtaaksi. Itse saan myös kiksejä kun spermaan varatun naisen pillun tai perseen ja käsken meneen kotiin siinä kunnossa valuvana. Jääkö kiinni vai ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kiihottavaa odottaa tapaamista toisen varatun kanssa. Molemmat tietää, että luvassa on vain seksiä, ei päänsärkyä. Ensi tapaaminen on usein tosi kiihottavaa, jos asiaa on mietitty, sovittu tai palloteltu etukäteen vaikka chatissä. Tapaat sen täysin uuden oudon naisen ja otat vetoketjun auki ja työnnät munan suuhun, jota hän ahnaasti alkaa imemään, tai otat housut pois ja alat nuolemaan täysin oudon naisen pillua ja persettä. Työnnät sisään ja annat palaa - kaikkea saa voi ja pitää kokeilla. Kokeilet kaikki paikat vuoron perään ja eri asennot... Työnnät lastit pilluun tai kitusiin ja nuoletat munan tai pillun puhtaaksi. On tosi irstas olo, kun menet takaisin kotiin siinä kunnossa kuin olet, muna vain nuoltu puhtaaksi. Itse saan myös kiksejä kun spermaan varatun naisen pillun tai perseen ja käsken meneen kotiin siinä kunnossa valuvana. Jääkö kiinni vai ei?

        Enpä kuitenkaan lähtisi leikkimään miehen kanssa joka ei ymmärrä elämän proriteetteja. Lasten turvallista arkea ei vaaranneta kenenkään huviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä kerroit pitää paikkansa.. N 52

        Millaosesta menosta nainen 52v itse tykkää ottaa vai tulla otetuksi😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä kuitenkaan lähtisi leikkimään miehen kanssa joka ei ymmärrä elämän proriteetteja. Lasten turvallista arkea ei vaaranneta kenenkään huviksi.

        Ei kai tästä lapsiin sekautumisesta ole kumminkaan kyse, vaan aikuisten ihmisten hauskanpidosta ? 😆

        Miksi pitäisi tuhlata elämän parhaita vuosia seksittömän elämän kanssa kärsimiseen, kun voi tehdä hyvää toiselle. Toki pelisäännöt on oltava selvillä.

        Itsellä oli joitakin vuosia sitten tilanne, jossa seksiä ei ollut ollut vuoteen. Kesä meni ihanan ja estottoman varatun naisen kanssa leikkiessä. Homma oli tasapuolista ja tasapainoista ja ah niin tyydyttävää.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Ei kai tästä lapsiin sekautumisesta ole kumminkaan kyse, vaan aikuisten ihmisten hauskanpidosta ? 😆

        Miksi pitäisi tuhlata elämän parhaita vuosia seksittömän elämän kanssa kärsimiseen, kun voi tehdä hyvää toiselle. Toki pelisäännöt on oltava selvillä.

        Itsellä oli joitakin vuosia sitten tilanne, jossa seksiä ei ollut ollut vuoteen. Kesä meni ihanan ja estottoman varatun naisen kanssa leikkiessä. Homma oli tasapuolista ja tasapainoista ja ah niin tyydyttävää.

        Viittasin juuri noihin pelisääntöihin, täytyy voida luottaa siihen ettei toista huvita aiheuttaa perhekriisejä, mutta kai sä tämän tajusitkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viittasin juuri noihin pelisääntöihin, täytyy voida luottaa siihen ettei toista huvita aiheuttaa perhekriisejä, mutta kai sä tämän tajusitkin.

        Juu, tajusin.

        Aika monilla viiskymppisillä alkaa olemaan lapset täysi-ilkäisiä ja muuttaneet kotoa. Ja nelikymppisilläkään ei usein ihan pieniä enää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaosesta menosta nainen 52v itse tykkää ottaa vai tulla otetuksi😘

        Tykkään miehen himosta ja tietenkin kun mies ottaa kunnolla sekä käsittelee naista naisena. Kaksi varattua joilla oma elämä kumpikaan ei tartte mitään isku yrityksiä vaan hyvää seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakeekos N52 seikkailuseuraa?
        Täällä 40v varattu mies kyseleepi....

        Hei varattu 40v..Kirjoitin kylläkin oman näkemyksen tälle sivustolle mutta uusi tuttavuus kyllä kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kiihottavaa odottaa tapaamista toisen varatun kanssa. Molemmat tietää, että luvassa on vain seksiä, ei päänsärkyä. Ensi tapaaminen on usein tosi kiihottavaa, jos asiaa on mietitty, sovittu tai palloteltu etukäteen vaikka chatissä. Tapaat sen täysin uuden oudon naisen ja otat vetoketjun auki ja työnnät munan suuhun, jota hän ahnaasti alkaa imemään, tai otat housut pois ja alat nuolemaan täysin oudon naisen pillua ja persettä. Työnnät sisään ja annat palaa - kaikkea saa voi ja pitää kokeilla. Kokeilet kaikki paikat vuoron perään ja eri asennot... Työnnät lastit pilluun tai kitusiin ja nuoletat munan tai pillun puhtaaksi. On tosi irstas olo, kun menet takaisin kotiin siinä kunnossa kuin olet, muna vain nuoltu puhtaaksi. Itse saan myös kiksejä kun spermaan varatun naisen pillun tai perseen ja käsken meneen kotiin siinä kunnossa valuvana. Jääkö kiinni vai ei?

        Olet tosi söötti..olen monet kerrat mennyt kotia spermat sisälläni ja housut märkänä, tosi kiihottava olo kun menen suihkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei varattu 40v..Kirjoitin kylläkin oman näkemyksen tälle sivustolle mutta uusi tuttavuus kyllä kiinnostaa.

        Mitenkäs me päästäisiin juttusille privana?
        T :varattu 40v mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosi söötti..olen monet kerrat mennyt kotia spermat sisälläni ja housut märkänä, tosi kiihottava olo kun menen suihkuun.

        No varmasti.
        Millanen nainen ja mistäpäin siellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosi söötti..olen monet kerrat mennyt kotia spermat sisälläni ja housut märkänä, tosi kiihottava olo kun menen suihkuun.

        Juuri tuo, että ei tarvi mitään iskuyrityksiä ja kommervenkkejä tekee siitä ihanaa. Molemmat tietää, mitä on saatavilla. Etukäteen kannattaa sopia että minkä tyyppisiä juttuja ja fantsioita kummallakin on ja niitä voi ja saa sitten toteuttaa ihan halujen mukaan. Mukana ei ole vuosien paineita tai patoumia, jotka saattaa painaa siellä takaraivossa. Vain uutta ja kokeilematonta. On kyllä tosi kiihottavaa saada ottaa toisen omaa ja käyttää ja täyttää huolella kaikki paikat ja pistää kotiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä kerroit pitää paikkansa.. N 52

        Täällä varattu 50 mies jota myös kiinnostaisi varattu nainen.
        Misrä päin N52 olet


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Juuri tuo, että ei tarvi mitään iskuyrityksiä ja kommervenkkejä tekee siitä ihanaa. Molemmat tietää, mitä on saatavilla. Etukäteen kannattaa sopia että minkä tyyppisiä juttuja ja fantsioita kummallakin on ja niitä voi ja saa sitten toteuttaa ihan halujen mukaan. Mukana ei ole vuosien paineita tai patoumia, jotka saattaa painaa siellä takaraivossa. Vain uutta ja kokeilematonta. On kyllä tosi kiihottavaa saada ottaa toisen omaa ja käyttää ja täyttää huolella kaikki paikat ja pistää kotiin...

        Hienosti kirjoitettu, aivan kuin omasta suustani. Tosin pakko sanoa, että 50 naisilla (lähempänä 60) on kannettavanaan oman nuoruutensa sekä elämänkaaren aikana opitut normit. Moni kypsempi nainen on fantasioista ja mieltymyksistä puhuttaessa menneet lukkoon ja vetäneet käsijarrua, kun ei ole tottunut ”tollaisiin” juttuihin eikä halua edes kokeilla. Peppuseksi esim vesittää täysin monta keskustelua, koska sitä ei olla kokeiltu eikä sellaisesta haluta edes kuulla. Tämä on ollut harmillista, kun muuten keskustelu heidän kanssaan sujunut erittäin hyvin. Miltähän seuraavien sukupolvien 50 naiset näyttävät vapautuneen ilmapiirin myötä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti kirjoitettu, aivan kuin omasta suustani. Tosin pakko sanoa, että 50 naisilla (lähempänä 60) on kannettavanaan oman nuoruutensa sekä elämänkaaren aikana opitut normit. Moni kypsempi nainen on fantasioista ja mieltymyksistä puhuttaessa menneet lukkoon ja vetäneet käsijarrua, kun ei ole tottunut ”tollaisiin” juttuihin eikä halua edes kokeilla. Peppuseksi esim vesittää täysin monta keskustelua, koska sitä ei olla kokeiltu eikä sellaisesta haluta edes kuulla. Tämä on ollut harmillista, kun muuten keskustelu heidän kanssaan sujunut erittäin hyvin. Miltähän seuraavien sukupolvien 50 naiset näyttävät vapautuneen ilmapiirin myötä?

        Toisaalta on niin miestensä hylkäämiä ja huonosti hoitamia naisia, kuin miehiäkin, jotka eivät ole saaneet tai tehneet juttuja "koskaan" mutta heräävät sitten kokeilemaan kaikenlaista, vielä kun ehtii, kun vain sopiva seuralainen löytyy avaamaan niitä lukkoja. Kaikkia juttuja ei voi avata keskustelemalla vaan ihan kokeilemalla. Miten voi sanoa esimerkiksi, ettei tykkää persepsnosta, jos ei ole koskaan kokeillut sitä. Sama kuin sanoisi että ei ei parsakaalesta, vaikka ei koskaan ole maistanut sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosi söötti..olen monet kerrat mennyt kotia spermat sisälläni ja housut märkänä, tosi kiihottava olo kun menen suihkuun.

        Sillälailla, eikö oo puoliso kertaakaan huomannut tai epäillyt mitään?


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Toisaalta on niin miestensä hylkäämiä ja huonosti hoitamia naisia, kuin miehiäkin, jotka eivät ole saaneet tai tehneet juttuja "koskaan" mutta heräävät sitten kokeilemaan kaikenlaista, vielä kun ehtii, kun vain sopiva seuralainen löytyy avaamaan niitä lukkoja. Kaikkia juttuja ei voi avata keskustelemalla vaan ihan kokeilemalla. Miten voi sanoa esimerkiksi, ettei tykkää persepsnosta, jos ei ole koskaan kokeillut sitä. Sama kuin sanoisi että ei ei parsakaalesta, vaikka ei koskaan ole maistanut sitä.

        No tätäpä olen itsekin ihmetellyt, on uteliaita ja sitten näitä vahvojen ennakkoluulojen kyllästämiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti.
        Millanen nainen ja mistäpäin siellä?

        Yritin vastata mutta ei mennyt aikaisemmin läpi. Olen Lahdessa mitä haluisit tietää..tiedät että tykkään seksistä hyvästä sellaisesta. N 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillälailla, eikö oo puoliso kertaakaan huomannut tai epäillyt mitään?

        Joskus kysellyt mustelmista pakaroissa sekä reisissä, tulee herkästi kun mies pitää kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kysellyt mustelmista pakaroissa sekä reisissä, tulee herkästi kun mies pitää kiinni.

        Mistä olet sanonut niiden tulleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet sanonut niiden tulleen?

        Harrastan kenttä ja este ratsastusta jossa oikeasti tulee mustelmia silloin tällöin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin vastata mutta ei mennyt aikaisemmin läpi. Olen Lahdessa mitä haluisit tietää..tiedät että tykkään seksistä hyvästä sellaisesta. N 52

        Kotona et saa hyvää seksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona et saa hyvää seksiä?

        Vuosia elin puutteessa kunnes uskaltauduin tai paremminkin antauduin lomalla vieraalle miehelle. Sain ihanaa seksiä parin päivän ajan kun palasin kotia huomasin en katunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin vastata mutta ei mennyt aikaisemmin läpi. Olen Lahdessa mitä haluisit tietää..tiedät että tykkään seksistä hyvästä sellaisesta. N 52

        Moi N52!
        Oon myös Lahdesta, miten saan sinuun yhteyttä? M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia elin puutteessa kunnes uskaltauduin tai paremminkin antauduin lomalla vieraalle miehelle. Sain ihanaa seksiä parin päivän ajan kun palasin kotia huomasin en katunut.

        Heippa hei kiinnostaiseksi saada vielä hyvää seksiä hellyyttä pitkiä esileikkejä nim himokas


    • Anonyymi

      Aikanaan tapailin varattua 50 naiata, jonka mies trki keikkahommia ja siellä pääsi välillä käymään kylässä. Hän piti siitä että enemmän viedään. Olohan superia mennä sisään, vetäistä vetoketju auki ja työntää suoraan muna suuhun jo eteisessä ja imettää pystyyn. Hänkään ei ollut ennen edes kokeillut persepanoa. Mikäs sen kiihottavampaa, kuin panna häntä perseeseen miehensä tietämättä eka kertaa.. ja monta kertaa sen jälkeenkin, kaataa sänkyyn mahalleen ja psnna perseeseen naisen vikistessä alla. Otattaa suihin ja laskea suuhun. Ja kaikkea mitä nyt suunnilleen kieroon mieleen tuli.. ja jättää hänet odottelemaan hyvin pantuna ukkoaan kotiin. Kerta kerran jälkeen hän löysi kadotettua seksuaalisuuttaan ja koki itseään halutuksi. Joskus se tarvii vähän roisimpaa menoa

      Vielä kun löytäisi tuollaisen matchin.

    • Anonyymi

      Minä (N34) taas tykkään panna ukkomiesten kanssa. Ovat usein vähäseksisessä suhteessa, joissa seksiä saa kerran kuussa saunan jälkeen joten ovat himokkaampia kuin sinkkumiehet joille seksiä irtoaa helpommin ja useammin. Ukkomiehet saa sekaisin vähän tisua vilauttamalla ja rivoja korvaan kuiskaamalla. Sitten se ei ole kuin kelata saalis sisään ja antaa ukkomiehen nussia sydämmen kyllyydestä. Ukkomiehet täyttävät mielellään myös mun seksitoiveet, tuijottavat vain niillä anelevilla koiranpennunsilmillään kun käskytän.

      • Mikäs sen ihanampaa kuin täytttää nuoren ja viriilin naisen toiveita. 🥰. Itse varmaan varmaan hämääntyisin, ainakin hetkeksi, jos nainen tulisi yllättäen supisemaan tuhmia... mutta sydömensä kyllyydestä paneminen maistuu kyllä.


      • Anonyymi

        Haluaisitko vilautta mullekin vähän tisua 😉


      • Anonyymi

        Voinkos tulla luokses kylään ? Ukkomies olen


      • Anonyymi

        Ai että kun alkoi heti panettaa kun luin sun tekstin. Puutteessa olen. Voitaisko tavata.
        Olen nyt Lapissa käymässä. Mutta voisin tulla muuallekkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että kun alkoi heti panettaa kun luin sun tekstin. Puutteessa olen. Voitaisko tavata.
        Olen nyt Lapissa käymässä. Mutta voisin tulla muuallekkin...

        Varmaan nauttisimme molemmat missä asut


    • Anonyymi

      Varatut naiset ovat myös kauniita, yleensä. Ainakin siinä tapauksessa , että sattuvat olemaan sitä seksuaalisesti hyvin aktiivista sorttia.

      • Anonyymi

        Seksuaalliset keski ikäiset naiset kiimasia ja kauniita.


    • Anonyymi

      Minulla on muutamia kokemuksia noista varatuista naisista. Tuollainen hyvin pidetty ja säilynyt 50 on kyllä ihan jotain muuta, kuin ikäiseni kaksikymppiset.

      • Anonyymi

        Kyllä se noin vain on. Ei ollut eka tuoppi vielä puolessa välissä viime perjantai-iltana, kun baaritiskille tuli tyylikäs Rouva ja kysyi suoraan: " Lähdetkö meille jatkoille, siis paneen mun kanssa. Mies on kyllä kotona, mutta sille on ihan ok." Myöhemmin harmitti, kun en lähtenyt naisen mukaan. Seuraava Rouvan valittu lähti saman tien. Nopeat syövät hitaat näissäkin asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se noin vain on. Ei ollut eka tuoppi vielä puolessa välissä viime perjantai-iltana, kun baaritiskille tuli tyylikäs Rouva ja kysyi suoraan: " Lähdetkö meille jatkoille, siis paneen mun kanssa. Mies on kyllä kotona, mutta sille on ihan ok." Myöhemmin harmitti, kun en lähtenyt naisen mukaan. Seuraava Rouvan valittu lähti saman tien. Nopeat syövät hitaat näissäkin asioissa.

        ... kyllä, onhan noita, ja vielä niin hiton seksikkään näköisiä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se noin vain on. Ei ollut eka tuoppi vielä puolessa välissä viime perjantai-iltana, kun baaritiskille tuli tyylikäs Rouva ja kysyi suoraan: " Lähdetkö meille jatkoille, siis paneen mun kanssa. Mies on kyllä kotona, mutta sille on ihan ok." Myöhemmin harmitti, kun en lähtenyt naisen mukaan. Seuraava Rouvan valittu lähti saman tien. Nopeat syövät hitaat näissäkin asioissa.

        Näissä hetkissä oikeasti pitää olla valot päällä. Tuollainen laukaisu kun tulee pusikosta, menee kokeneellakin kaverilla äkkiä senat sekaisin, jos ei ole asiaan valmistautunut. Ensin katsoo ympärille että puhuiko tuo mulle, sitten alkaa miettimään, että jaksaako tuo, sitten, että olikohan se nyt sitten kumminkin totta.... tilanne meni jo Siinä vaiheessa.

        Pitää sanoa heti kyllä ja sanoa olevansa valmis. Sitten voi olla peliaikaa tarkentaa mielipidettä ainakin pari minuuttia 😆


    • Anonyymi

      Jonkun toisen miehen naiseen ei vittu kosketa. Ite jos saisin tietää että mun naiseen koskettu niin katkaisin miehen niskat

      • Jos ne miehet koskisi niitä naisiaan oikein, riiittävästi ja huomioisivat niitä niin kuin heitä kuuluu huomioida, ne naiset eivät olisi siellä vieraan miehen kanssa. Mustasukkainen, omistushaluinen ja pelkästään omat halunsa naiseen tyydyttävä mies parisuhteessa on tikittävä kello sille, että yksi päivä huomaa olevansa ilman sitä vaimoa. Valitettavasti näitä vaan on - ihan liikaa.


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe