Eläinpuiston syys hyvin vauhtiin

Anonyymi

Pandalassa klo 14:30 sisällä yli 120 henkeä, ravintolan kaikki pöydät täynnä, Mesikämmenessä hyvin asiakkaita. Eläinpuiston puolella hyvässä syyssäässä paljon tyytyväisiä lapsiperheitä ympäri Suomea!

17

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehhehhee siellä ketää

    • Anonyymi

      Mahtavaa ! Huippu kesä takana ja sama meno senkun jatkuu. Tästä on mukava jatkaa kohti Joulusesonkia ja kevään karkeloita. JESS.

      • Anonyymi

        Arja on saanut touhuun vauhtia, vaikka markkinointi on edelleen hakusessa. Nyt kehittämiseen uusille yrittäjille vielä alusta, niin hyvä tulee. Matkailualueen tontit myyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arja on saanut touhuun vauhtia, vaikka markkinointi on edelleen hakusessa. Nyt kehittämiseen uusille yrittäjille vielä alusta, niin hyvä tulee. Matkailualueen tontit myyntiin.

        mitäs tontteja sielää vielä on myyä? täyteen rakennettu, kohta jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arja on saanut touhuun vauhtia, vaikka markkinointi on edelleen hakusessa. Nyt kehittämiseen uusille yrittäjille vielä alusta, niin hyvä tulee. Matkailualueen tontit myyntiin.

        Häh, markkinointi ähtäriläisille hukassa hah hah,


    • Anonyymi

      Joo on sitten ilmoja pidelly!!!!

      • Anonyymi

        Juu ne jotka ei pidä puoluekokous päivää ovat korkanneet.

        Vai onko tappuroita tulossa.
        Saarikko voitti.

        Nuorisosäätiön sotkut selvitetään..jo 2011v saakka


    • Ja maanantaina avustuksia hakemaan. Palauttakaa ne pandat jo

    • Anonyymi

      Liikevaihto on viime vuodesta jäljessä 30 % ja kuten muistamme vuosi 19 oli tosi surkea liikevaihto putosi 57 % ja kävijämäärä laski 40 % ei hyvältä näytä, viikot on todella hiljaisia pelottavan hiljaisia. On arveltu että yhtiö tarvitsee pääomituksen keväällä maaliskuun tienoilla noin 2,5 miljoonaa riihi kuivaa rahaa.

    • Anonyymi

      Toisaalta on hyvä kun Zoon johto ja kaupungin päättäjät taas tuudittautuvat hyvän olon tunteeseen heinäkuun kävijämäärän takia ,taas tulee talvella yllätyksenä yhtiön rahattomuus, näin he tuhoavat koko homman ,mutta sehän on toisaalta väistämätön mitään ei ole tehtävissä niin suuret kustannukset on yhtiöllä.

    • Anonyymi

      Ei noilla näytöillä vielä kannata tuuletella.Korona pelasti osaltaan ettei tämä vuosi mennyt aivan pyllylleen.Kun korona hellittää ja lentoliikenne aukeaa unohtuu Ähtärin pandat,Kiulut ja muu höpönhöpö.

    • Anonyymi

      "Pandalassa klo 14:30 sisällä yli 120 henkeä, ravintolan kaikki pöydät täynnä,..."

      Ei yrityksen menestystä tarkastella tuollaisilla mittareilla, vaan katsotaan, mikä on taloudellinen tulos. MIkähän on tulojen ja menojen erotus esim. vuoden alusta tähän päivään asti. Ovatko tulot suuremmat kuin menot? Loppuvuonna menee varmasti miinukselle aika pahasti.

      • Anonyymi

        Eipä tainnut kirjoittaja tarkastella "yrityksen tulosta" vaan ilmaisi ilonsa siitä, että Eläinpuistossa on paljon tyytyväistä porukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tainnut kirjoittaja tarkastella "yrityksen tulosta" vaan ilmaisi ilonsa siitä, että Eläinpuistossa on paljon tyytyväistä porukkaa

        Se uusi eläinlaji nyt äkkiä ja voitte sillä verrata tuleeko niitä kävijöitä enemmän vai ei. Jos tulee niin silloin se kannattaa.........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tainnut kirjoittaja tarkastella "yrityksen tulosta" vaan ilmaisi ilonsa siitä, että Eläinpuistossa on paljon tyytyväistä porukkaa

        Eikö korona huoleta? Paljon porukkaa = korona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö korona huoleta? Paljon porukkaa = korona

        Ahterin trollille on kauheaa jos ei käy väkeä. Jos käy, se on aivan hirveää. Kunhan vaan voi haitata Eläinpuistoa.


    • Anonyymi

      Ja sitten aloittaja heräsi...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe