Olen niin loppu,en pysty nukkumaan enkä syömään enää olen vain sängyssä ja itken jos voin.. Olen 33 vuotias ja yksinäinen..pelkään kaikkea ja en uskalla edes katsoa peilistä itseäni..
Lääkkeet eivät auta,kokeillut monia
Vihaan itteäni niin paljon,nukkuminen ikuisesti piristää kummasti..
Miksi olen edes syntynyt tänne..kavereita en näe ja olen alkanut myydä jo vaatteistani,en enää tarvitse niitä..
Masentunut nainen
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinäisyys on pahinta maailmassa.
Toinen paha on alkoholi(smi). Aloin käyttää 14v kavereiden puolenvuoden painostuksen jälkeen, se ei mua itseä kiinnostanu. Kokeilin, että kaverit lopettais jankuttamisen siitä, että munkin pitäis kokeilla.- Anonyymi
nimim. yksinäisempi unohtu
- Anonyymi
Sano lääkärille sähköhoidosta niin etköhän pääse sinne. Auttaa kummasti masennuksessa.
- Anonyymi
Ja vaurioittaa pysyvästi aivoja.
- Anonyymi
Ei ne lääkkeet auta mitään, sitä älä luule. Ne vaan turruttaa ja silloin ihminen ei voi käsitellä tunteitaan. Siitä mulla alkoholiongelma lähti, kun otin masennuslääkkeet 23v. ja sitten en tuntenut "mitään". Suurempi tuska, kuin tuntea liikaa.
nimim. Yksinäisempi- Anonyymi
Vastaa jotain. Tiedän sun olevan siellä. Näihin Suoli24:siin harvoin vastataan 20 minuutissa.
Vaihdan nimimerkin "Yksinäisempi" "Murjoon", koska Yksinäisempi on niin leimaava. Naisten yksinäisyys on tabu.
t. Murjo
- Anonyymi
Alkuperäiselle. Oletko mahdollisesti vähentänyt tai lopettanut lääkkeitä? Nämä kertomasi oireet vaikuttavat tyypillisiltä vieroitusoireilta eli lääkekrapulalta. Myös toleranssin vaikutus voi olla takana, eli jos nostat lääkkeen määrää ja olo helpottuu, sen tietää siitä.
- Anonyymi
Kirjoittaja täällä,miulle on kokeiltu vaikka mitä lääkkeitä ja mikään ei auta sähköjohtoon en mene...leponexiä suositellaan mut vielä en haluu,pitäiskö kokeilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaja täällä,miulle on kokeiltu vaikka mitä lääkkeitä ja mikään ei auta sähköjohtoon en mene...leponexiä suositellaan mut vielä en haluu,pitäiskö kokeilla?
Madinfinland (piste) org tarina onnistuneesta neuroleptivieroituksesta
"Leponex on markkinoiden tehokkain aivotoiminnan salpaaja ja on erittäin vertailukelpoinen kirurgisen lobotomian kanssa. Leponexin vaikuttava aine on klotsapiini ja kyseinen lääke tekee potilaat hiljaisiksi, ilmeettömiksi, eleettömiksi ja yleensä lihaviksi. Klotsapiini estää potilaita ajattelemasta normaalisti ja heidän tunteensa latistuvat. Klotsapiini aiheuttaa vakavan ja kokonaisvaltaisen hormonitoiminnan epätasapainon. Potilaat nukkuvat huomattavan paljon ja kuolaavat nukkuessaan tyynynsä läpimäriksi ilman muovista tyynynsuojusta. Päivisin he ovat monesti väsyneitä sekä kyvyttömiä tuntemaan mielihyvää. Leponex aiheuttaa vakavia seksuaalisen toiminnan häiriöitä, jolloin erektiolääkkeet ovat nuorillekin miehille tarpeen. Potilaat menettävät pysyvästi kykynsä tehdä normaalia täysipäiväistä ansiotyötä ja Leponex-lääkityksen perusteella kuuluisi olla automaattisesti oikeutettu pysyvään työkyvyttömyyseläkkeeseen. Leponex tekee rauhallisista ihmisistä toisinaan aggressiivisia ja väkivaltaisia. Se myös tuhoaa aivoja sekä muuttaa niiden rakennetta, kuten kaikki muutkin neuroleptit. Klotsapiinin käyttäjät kärsivät erittäin heikosta elämänlaadusta. Leponexiin liittyy myös merkittävä tardiivin psykoosin sekä tardiivin dementian riski. On törkeää ja häpeällistä, että psykiatrien mielestä Leponexilla lääkityt potilaat ovat sairautensa vuoksi invalidisoituneita kroonikoita. Leponexin käyttäjät ovat sosiaalisesti erittäin huono-osaisia ja kuolevat nuorina. Itsemurhan riski on Leponexilla lääkityillä hyvin korkea. Myös klotsapiini itsessään voi aiheuttaa äkkikuoleman. Omalla kohdallani pätivät mainitsemani asiat, vaikka henkeäni en ehtinyt lääkkeen vuoksi onnekseni menettää. Käymieni keskustelujen sekä havaintojeni perusteella samat vaivat tulevat kaikille Leponexin käyttäjille."
- Anonyymi
Sama juttu. 35 v ja oon heikkolahjainen. Aika pohjalla töitä ei saa velkaa vitusti. En omista kavereita. Paskaa jatkuvasti. Vihaan itteeni ku oon erikoinen ja tyhmä en osaa tehdä töitä.. en vain jaksa enää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035