Masentunut nainen

Anonyymi

Olen niin loppu,en pysty nukkumaan enkä syömään enää olen vain sängyssä ja itken jos voin.. Olen 33 vuotias ja yksinäinen..pelkään kaikkea ja en uskalla edes katsoa peilistä itseäni..
Lääkkeet eivät auta,kokeillut monia
Vihaan itteäni niin paljon,nukkuminen ikuisesti piristää kummasti..
Miksi olen edes syntynyt tänne..kavereita en näe ja olen alkanut myydä jo vaatteistani,en enää tarvitse niitä..

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksinäisyys on pahinta maailmassa.

      Toinen paha on alkoholi(smi). Aloin käyttää 14v kavereiden puolenvuoden painostuksen jälkeen, se ei mua itseä kiinnostanu. Kokeilin, että kaverit lopettais jankuttamisen siitä, että munkin pitäis kokeilla.

      • Anonyymi

        nimim. yksinäisempi unohtu


    • Anonyymi

      Sano lääkärille sähköhoidosta niin etköhän pääse sinne. Auttaa kummasti masennuksessa.

      • Anonyymi

        Ja vaurioittaa pysyvästi aivoja.


    • Anonyymi

      Ei ne lääkkeet auta mitään, sitä älä luule. Ne vaan turruttaa ja silloin ihminen ei voi käsitellä tunteitaan. Siitä mulla alkoholiongelma lähti, kun otin masennuslääkkeet 23v. ja sitten en tuntenut "mitään". Suurempi tuska, kuin tuntea liikaa.

      nimim. Yksinäisempi

      • Anonyymi

        Vastaa jotain. Tiedän sun olevan siellä. Näihin Suoli24:siin harvoin vastataan 20 minuutissa.

        Vaihdan nimimerkin "Yksinäisempi" "Murjoon", koska Yksinäisempi on niin leimaava. Naisten yksinäisyys on tabu.

        t. Murjo


    • Anonyymi

      Alkuperäiselle. Oletko mahdollisesti vähentänyt tai lopettanut lääkkeitä? Nämä kertomasi oireet vaikuttavat tyypillisiltä vieroitusoireilta eli lääkekrapulalta. Myös toleranssin vaikutus voi olla takana, eli jos nostat lääkkeen määrää ja olo helpottuu, sen tietää siitä.

      • Anonyymi

        Kirjoittaja täällä,miulle on kokeiltu vaikka mitä lääkkeitä ja mikään ei auta sähköjohtoon en mene...leponexiä suositellaan mut vielä en haluu,pitäiskö kokeilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaja täällä,miulle on kokeiltu vaikka mitä lääkkeitä ja mikään ei auta sähköjohtoon en mene...leponexiä suositellaan mut vielä en haluu,pitäiskö kokeilla?

        Madinfinland (piste) org tarina onnistuneesta neuroleptivieroituksesta

        "Leponex on markkinoiden tehokkain aivotoiminnan salpaaja ja on erittäin vertailukelpoinen kirurgisen lobotomian kanssa. Leponexin vaikuttava aine on klotsapiini ja kyseinen lääke tekee potilaat hiljaisiksi, ilmeettömiksi, eleettömiksi ja yleensä lihaviksi. Klotsapiini estää potilaita ajattelemasta normaalisti ja heidän tunteensa latistuvat. Klotsapiini aiheuttaa vakavan ja kokonaisvaltaisen hormonitoiminnan epätasapainon. Potilaat nukkuvat huomattavan paljon ja kuolaavat nukkuessaan tyynynsä läpimäriksi ilman muovista tyynynsuojusta. Päivisin he ovat monesti väsyneitä sekä kyvyttömiä tuntemaan mielihyvää. Leponex aiheuttaa vakavia seksuaalisen toiminnan häiriöitä, jolloin erektiolääkkeet ovat nuorillekin miehille tarpeen. Potilaat menettävät pysyvästi kykynsä tehdä normaalia täysipäiväistä ansiotyötä ja Leponex-lääkityksen perusteella kuuluisi olla automaattisesti oikeutettu pysyvään työkyvyttömyyseläkkeeseen. Leponex tekee rauhallisista ihmisistä toisinaan aggressiivisia ja väkivaltaisia. Se myös tuhoaa aivoja sekä muuttaa niiden rakennetta, kuten kaikki muutkin neuroleptit. Klotsapiinin käyttäjät kärsivät erittäin heikosta elämänlaadusta. Leponexiin liittyy myös merkittävä tardiivin psykoosin sekä tardiivin dementian riski. On törkeää ja häpeällistä, että psykiatrien mielestä Leponexilla lääkityt potilaat ovat sairautensa vuoksi invalidisoituneita kroonikoita. Leponexin käyttäjät ovat sosiaalisesti erittäin huono-osaisia ja kuolevat nuorina. Itsemurhan riski on Leponexilla lääkityillä hyvin korkea. Myös klotsapiini itsessään voi aiheuttaa äkkikuoleman. Omalla kohdallani pätivät mainitsemani asiat, vaikka henkeäni en ehtinyt lääkkeen vuoksi onnekseni menettää. Käymieni keskustelujen sekä havaintojeni perusteella samat vaivat tulevat kaikille Leponexin käyttäjille."


    • Anonyymi

      Sama juttu. 35 v ja oon heikkolahjainen. Aika pohjalla töitä ei saa velkaa vitusti. En omista kavereita. Paskaa jatkuvasti. Vihaan itteeni ku oon erikoinen ja tyhmä en osaa tehdä töitä.. en vain jaksa enää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1676
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1338
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1287
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1265
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      860
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      106
      804
    Aihe