Katsellessa tähtiä ja kuuta.
Hyvää sunnuntaita kaikille!
Viime yö meni...
9
91
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää sunnuntaita sinnekin. Toivottavasti ensi yönä nukuttaa paremmin. Tähtitaivas ja kuu on kyllä kaunista katseltavaa silloin kun ne näkyvät. Silloin tälllin saattaa nykyisin bongata taivaan yli kiirehtivän satelliitinkin. Niin tiheästi ne taivaalla seilaavat.
- Anonyymi
Tähtitornit on mielenkiintoisia. Sellaisessa pitäisi käydä eikä vain mäellä.
- Anonyymi
Oi se on kyllä ihanaa ❤️
- Anonyymi
Kuulostaapa ihanalta! Tähtitaivaan allako nukuit?
- Anonyymi
Liian kylmä yksikseen näin syksynä. :) Nukkumaan menin vasta kuuden maita aamulla. -ap
Anonyymi kirjoitti:
Liian kylmä yksikseen näin syksynä. :) Nukkumaan menin vasta kuuden maita aamulla. -ap
Tarvitset selvästi seuraa. Jotta nukut etkä pelkästään palele:)
- Anonyymi
Viininpunahilkka kirjoitti:
Tarvitset selvästi seuraa. Jotta nukut etkä pelkästään palele:)
Ei se olisi pahitteeksikaan ja mukavahan se olisi avaruutta ihmetellä "ääneen". -ap
- Anonyymi
Mars tuossa Kuun vieressä punertavana.
Lapsena luin Burroughsin Mars-sarjan. - Anonyymi
Viime yönä oli upea kuutamo. Näytti kuin olisi tänne maalle tullut katuvalot. Pakko oli keittiön ikkunasta käydä kurkistamassa kesken unien 🌔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351569
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!511488Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681113Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r951022- 108960
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51848Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s85800Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57733- 59695
- 34676