Paras kryptovaluutta strategia

Anonyymi

Tässä on teille paras tapa tienata kryptovaluutoill:. Treidaat btc (bitcoin) ja eth (etherium) pareja. Esim ostat xrp:tä etheriumilla ja kun xrp:n arvo nousee suhteessa etheriumiin myyt sen. Tällä tavalla sillä ei ole mitään väliä mikä kryptovaluuttojen arvo on euroon tai dollariin nähden. Kryptovaluuttojen keskinäiset voimasuhteet ratkaisevat ja niitä eroja syntyy päivittäin.

Jos kryptomarkkinat laskevat fiat valuuttaan nähden se on vain hyvä, koska verotuksen näkökulmasta kauppoja arvioidaan euroissa. Voi käydä niin että ostit bitcoinia etheriumilla ja kummankin arvo laskee euroon nähden, mutta etherumin arvo enemmän joten nyt ostat sitä takaisin bitcoinilla. Nyt teit euroilla mitattuna tappiota, mutta sinulla on enemmän etheriumia, kun aikaisemmin. Näin kasvatat stäkkiä ja nautit verotuksen eduista. Lisäksi pysyt kiinni kryptoissa kokoajan ja et missaa isoja nousuja jolloin voit halutessasi ottaa euroja ulos.

Kryptomarkkinat laskevat ja nousevat yhdessä, tokenien keskinäiset arvot vain vaihtelevat ja otat siitä hyödyn irti.

Treidaa kuitenkin vaan sitten sellaisia tokeneita joiden arvon uskot nousevan tulevaisuudessa. Mieluiten top 50 tokeneita.

46

9310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenkiintoista. Kiitos vinkistä! Ainoa ongelma lienee nuo välityspalkkiot, jotka ovat aika huikeita, joten ihan pikkusummilla ei kannata pienen laskun vuoksi treidata.

      Missä palvelussa olisi kohtuulliset hinnat?

      • Paras kryptovaluutta on onecoin. Siinä voittaa aina koska sen kurssi ei voi koskaan laskea. Suosittelen!


      • Anonyymi

        Itse käytän Coinbasea. Luotettava palvelu ja todella helppo käyttöliittymä/app. Myös Binance on luotettava palvelu. Minulla on myös Poloniexin kautta laitettu vähän, mutta mielestäni ei ole niin helppo käyttöliittymä. Otin sen käyttöön jo vuosia sitten, kun halusin Moneroa ja en vielä ollut tutustunut esimerkiksi Binanceen. Aloitin aikanaan siirtämällä bittiraha.fi:n kautta, mutta nykyään siirrän suoraan rahat Coinbasen kautta kryptoihin, sillä siellä on kohtuulliset kustannukset sekä voi ostaa suoraan kymmeniä kryptoja. Tällä hetkellä luotto NuCypheriin, sillä ehkä AAVE meni jo liian ylös ja sinä on pienempi potentiaali nyt... Testaa ja tiedä jälkeenpäin :)


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Paras kryptovaluutta on onecoin. Siinä voittaa aina koska sen kurssi ei voi koskaan laskea. Suosittelen!

        SHIBA INU COIN ON PARAS.


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Paras kryptovaluutta on onecoin. Siinä voittaa aina koska sen kurssi ei voi koskaan laskea. Suosittelen!

        Höpö höpö
        shiba inu coin noussut vuodessa yli 60 000 000% tällä kolikolla tein hyvän tilin .
        Jätin 25 % vielä lompakkoon.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Itse sijoitan vain uusiin projekteihin joissa koen olevan tulevaisuutta, näistä aloitin blogi sarjan jossa kerron uusista projekteista päivittäin: https://reactivemedia.fi/uutinen/uusimmat-kryptovaluutat/

        Kirjoitan myös missatuista projekteista jotka usein meemi projekteja eli paskaa, esimerkkinä Ondo joka julkaistiin muutama päivä sitten 0.08€ -> 0.2€ päivässä ja varaa nousta vielä paljonkin. En tarjoa sijoitusneuvoja mutta voit itse aloittaa uusien virtuaalivaluuttojen tutkimisen blogini avulla jonne otan vain sellaisia projekteja joilla on oikea käyttötarkoitus ja koen että näille voisi olla myös tulevaisuutta.


    • Anonyymi
      • Paljonko coinmotionilla tienaa suosittelusta?


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Paljonko coinmotionilla tienaa suosittelusta?

        Jostain syystä vastaukseni, jossa olin lainannut tietoa tuolta sivustolta ja laitoin linkin lähteeksi, oli poistettu sääntöjenvastaisena. Hmm... Mikähän siinä oli sääntöjenvastaista, jos tuo kutsulinkki saa kuitenkin olla?

        Menepä siis sivustoa itse tutkimaan, kun täällä ei anneta vastata.


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Paljonko coinmotionilla tienaa suosittelusta?

        Suosituksen käyttäjä saa kulut 1% 1kk ajan ja antaja saa 50% käyttäjän kuluista itselleen 6kk ajan


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cryptolla parempi alusta. Toki jos haluut suosia Suomalaista on Coinmotion OK!

        Jos crypto kiinnostaa. Tuolta lisäinfoa > https://vaurastu-kryptoilla.webnode.fi/kokemuksia-crypto-visa/

        Crypto visa sai mut niiden asiakkaasi. Hyvät etuudet.

        Cryptolla parempi alusta. Toki jos haluut suosia Suomalaista on Coinmotion OK!

        Jos crypto kiinnostaa. Tuolta lisäinfoa > https://vaurastu-kryptoilla.webnode.fi/kokemuksia-crypto-visa/

        Crypto visa sai mut niiden asiakkaasi. Hyvät etuudet.

        -——

        Yhdyn tähän. Cryptolla tekee nyt tiliä.


      • Anonyymi

        Cryptolla selkeempi alusta ja buumi vasta alkutekijöissä.

        Jos kiinnostaa, lisäinfoa:

        https://vaurastu-kryptoilla.webnode.fi/kokemuksia-crypto-visa/

        Crypto visa sai mut niiden asiakkaasi. Hyvät etuudet. Crypton visa on ihan ehdoton, itsellä 3500€ steikattuna ja mm lounget kentillä kuuluu pakettiin. Netflix, spotify myös jos niille on tarvetta..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse olen seurannut kryptovaluutta uutisia sekä yrittänyt tutustua mahdollisiin kauppapaikkoihin. Netissä on paljon sivuja, joista on ollut ainakin itselleni paljon apua. Esimerkiksi täältä löytyy paljon asiaa kryptopörsseistä sekä eri virtuaalivaluutoista. Itsellä käytössä eToro eikä ole ollut mitään ongelmia, suosittelen!
      https://ostakryptoja.com/

      • Anonyymi

        Mulla jäädytettiin tili eTorossa arvaamatta. Varoitan, käyttäkää ennemmi mitä vaan vähemmä reguloitua ku jenkkifirmoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla jäädytettiin tili eTorossa arvaamatta. Varoitan, käyttäkää ennemmi mitä vaan vähemmä reguloitua ku jenkkifirmoja.

        Crypto on luotettava, mitä itse olen tutustunut.

        cryptolla on erittäin hyvä visakortti joka toimii pankkikortin tavoin. Käytät visakorttia ja keräät samalla itsellesi lisää cryptoja jotka voit halutessasi muuttaa euroiksi sen hetkisellä kurssilla.

        Valitsin 350€ steikkauksella Ruby steel visan. Siirrän visalle käyttörahaa. Maksan apple payn kautta( toimii myös google payssa). Ohjeet kortin käyttöön ottoon löytyy tuolta samasta linkistä.

        Samalla cryptot elää ”salkussani” omaa elämäänsä. Niitä voi seurailla ja panostaa lisää jos siltä tuntuu.

        Tuolta lisäinfoa > https://vaurastu-kryptoilla.webnode.fi/kokemuksia-crypto-visa/


    • Anonyymi

      Uusi kryptovaluutta MBOX julkaistu 19.8.2021
      Kovassa nousussa 20.8.2021!

      Nouseeko samalla tavalla kuin Bitcoin ja Ethereum?

      Muutamalla eurolla sijoittamaan maailman suurimmassapörssissä Binancessa helposti suomenkielellä
      https://www.binance.com/fi/trade/MBOX_USDT?ref=R2OGS7YT

      Roimasti paremmat voittoprosenti kuin esim Veikkauksen peleissä

    • Anonyymi

      Uus foorumi avattu pelkästään Kryptoille gamblaaja.fi

      Kaikkee keskustelua kyrtoista ja uusista paskakolikoista

    • miten coinbase lompakosta saa siirrettyä varoja pankkitilille ?

    • Anonyymi

      Binance ja SHIBA INU COIN 👌

      • Anonyymi

        gnnx eli gennix, kantzii tzekata.


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä suosittelisin crypto.com.
      Käytettävyys on aloittelijallekin helpohkoa. Crypton on sovellus on tehty helppo käyttöiseksi. Onhan niiden funktiokin saada cryptot kaikille. Niiltä löytyy myös omat sovellukset pörssiin ym. Mut pelkän perussovelluksen kauttakin pärjää hyvin.

      Tässä alempana linkki sivulle jossa enempi infoa

      Crypton paras juttu on mielestäni niiden tarjoama visa kortti, jossa cashback kaikista mitä kortilla ostat muut edut päälle kortin tasosta riippuen

      https://vaurastu-kryptoilla.webnode.fi/kokemuksia-crypto-visa/

      • Anonyymi

        Kiitos varoituksesta:

        Sijoita vain niin paljon kuin haluat hävitä.

        Cryptöpörssit on huijausta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko kokemuksia tästä paikasta ryzex.net?

    • Anonyymi

      Onko kokemuksia tästä ryzex.net?

      • Anonyymi

        Ei mtn hajua


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko tietoa coineasy.info?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Huijausta. Varokaa!


    • Anonyymi

      Onko veikkauksia onko cryptot nyt pysyävsti nousemassa vai laskemassa.. mitä oon koittanut lukasta ja ymmärtää et se tulee vielä laskemaan ja jonkun verran kun osake markkinat jne romahtaaa ?mitä sää oot mieltä

      • Anonyymi

        Etkö oikeasti tajua alasta yhtikäs mitään? Kaikki muutokset ovat huijareiden tekemiä.

        Ainoa tarkoitushan on saada tyhmiltä rahaa maksimaalinen määrä. Toiset ostaa nousevaan kurssiin ja toiset laskevaan kurssiin. Ihan sama huijareille. Vievät aina välistä omat prosenttinsa ja osa sitten koko potin ennen konkurssia.

        Lue oikeita uutisia äläkä usko mainoksiin tai Googleen. Alle 10 % voittaa oikeasti jotain ja hekin menettävät koko voittonsa joskun myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö oikeasti tajua alasta yhtikäs mitään? Kaikki muutokset ovat huijareiden tekemiä.

        Ainoa tarkoitushan on saada tyhmiltä rahaa maksimaalinen määrä. Toiset ostaa nousevaan kurssiin ja toiset laskevaan kurssiin. Ihan sama huijareille. Vievät aina välistä omat prosenttinsa ja osa sitten koko potin ennen konkurssia.

        Lue oikeita uutisia äläkä usko mainoksiin tai Googleen. Alle 10 % voittaa oikeasti jotain ja hekin menettävät koko voittonsa joskun myöhemmin.

        Näin taitaa tulla käymään, ostin aikoinaan 3000 € bitkoja ja kotiutin vajaat 20000

        minulla kävi tuuri, tuttavat on hävinneet isoja summia ja toiset idiootit otti jopa pankista lainaa..


    • Anonyymi

      Mä luulen XRP on seuraavan bull runnin voittaja. Yli jossain vaiheessa suurempi kuin Bitcoin.

      • Anonyymi

        Palstan venäläinen trolli taas vauhdissa. Yrittää epätoivoisesti sanoa jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan venäläinen trolli taas vauhdissa. Yrittää epätoivoisesti sanoa jotain.

        XRP on ollut nousussa 6kk, ja voittivat SEC-riidan viimeinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        XRP on ollut nousussa 6kk, ja voittivat SEC-riidan viimeinkin.

        Huijarit ovat nostaneet ja sitten kaikki putoaa. Uhrit menettävät lähes kaiken.

        Tyhmiä rahastetaan joka vaiheessa. Googalaamalla löytyy vain valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijarit ovat nostaneet ja sitten kaikki putoaa. Uhrit menettävät lähes kaiken.

        Tyhmiä rahastetaan joka vaiheessa. Googalaamalla löytyy vain valheita.

        Kannattaa uskoa internettiä, kaikkihan on totta, XRP hinta ei valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa uskoa internettiä, kaikkihan on totta, XRP hinta ei valehtele.

        Sinä valehtelet. Olet aivopesty hölmö.

        Luulet tekeväsi voittoa muiden kustannuksella. Et tajua, että olet pyramidin alimmalla tasolla miljoonien muiden luuserien joukossa.


    • Anonyymi

      Itse treidanneena voin kertoa vähn neuvoa jos kiinnostaa ryplot jne. Koskaan ei kannata kuunnella mitä muut sanovat tiktokissa tai missään muuallakaan. Kannatta ottaa itse selvää ja opetella lukemaan markettia. Olen tavannut niin monta ihmistä ketkä kysyvät mitä tehdä tai milloin ostaa jne kuinka tehdä nopeasti rahaa. Kryptoissa ja muissa on osto ja myynti alueet joita suurimmat sijoittajat/treidaajat käyttävät. Uutisilla ei ole väliä ainakun jokin uutinen on tullut olen itse jo tehnyt analyysin ostolle ja merkannut myyntialueet niinkuin edellisessä nousussa 0.72 ja 0.94. Tämän jälkeen näemme uuden laskun joka on hyvä hetki katsoa ostoa tai odottaa mahdollista seuraava pohja aluetta. Xrp myyntialueet olivat 0.72 , 0.94.. seuraava alue on 1.08. Osto alueita on 0.49. 0.42. 0.386. 0.32. 0.21.

      • Anonyymi

        Vaikea kirjoittaa typerämmin.

        Vai onko kyse vain epätoivoisesta yrityksestä markkinoida kryptoja tyhmille?

        Kryptoissa kaikki perustuu tyhmien huijaamiseen. Älkää tukeko rikollisuutta.


      • Olet monessa asiassa täysin oikeassa.
        Itse myin kaikki jo vuosia takaperin. En osannut lopettaa mutta sain , tarvitsin apuja 3 kaverilta. Rahojen saaminen vei aikaa lähes 2 viikon.
        Ny on talo rakennettu ja uus tesla pihassa.


      • Anonyymi
        e.u kirjoitti:

        Olet monessa asiassa täysin oikeassa.
        Itse myin kaikki jo vuosia takaperin. En osannut lopettaa mutta sain , tarvitsin apuja 3 kaverilta. Rahojen saaminen vei aikaa lähes 2 viikon.
        Ny on talo rakennettu ja uus tesla pihassa.

        Menetit kaiken ja laitot "kaverit" maksamaan velkojasi. Talo ja Tesla on naapurin tontilla.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe