Olen 23v nainen ja olen ollut nyt puoli vuotta työtön.
Mikään ei kiinnosta ja alkaa seinät kaatua päälle, kun on vaan päivät yksin kotona.
Mikään harrastus tms ei kiinnosta ja niihin menee rahaakin joten oon vaan ollut kotona ja hakenur töitä. Jos satun pääsemään haastatteluun niin sanotaan että "No muttakun sulla ei tuota kokemusta ole"
Miten tässä sitä kokemusta sa kun ei pääse töihin?
Olis edes joku, jolle vois kertoa miten pahalta tuntuu olla vaan yksin. Ei ole ystäviä tms joiden kanssa jutella.
Yksinäisyys ja työttömyys
7
99
Vastaukset 7
- Anonyymi
Mistäpäin olet?
- Anonyymi
Ota yhteyttä etsivään nuorisotyöhän tai kerro näistä asioista työvoimatoimiston virkailijalle, heidän kuuluu ohjata sinut oikeeseen paikkaan, koska olet niin nuori.
Nuorisotoimet usein järjestävät työkokemuksen lisäksi sinulle sopivaa apua.
Toinen on, että jos et vielä uskalla ottaa yhteyttä mihinkään virkailijaan jos niin jännittää ja ahistaa, niin pyydä Tukinet:issä tukihenkilöä niin hän kirjoittelee sinulle näistä asioista ja kannustaa siihen, että pääset taas eteenpäin. - Anonyymi
Ei tarvitse olla kotona yksin. Voit lähteä vaikka kävelylenkille päivittäin, ei maksa mitään.
On sellaisiakin töitä joihin ei tarvita kokemusta, joten kannattaa ottaa mitä tahansa työtä niin kyllä siinä työtä tehdessä tulee kokemusta. - Anonyymi
Mites olisi jonkinlainen yhdistystoiminta. Niistä saa sisältöä elämään, ja kokemusta haastatteluun.
- Anonyymi
Valamon luostariin talkoo hommiin
Minulle voi tietysti kirjoitella, mutta olisi hyvä jos yhteydenottajalla olisi edes jotain mielenkiinnon kohteita elämässä, kuten esim. Elokuvat ja netflix sarjat ja rokki/hevi musa. Saisi edes seuraa vaikkapa elokuviin ja voisi tehdä yhdessä muutakin kuin harrastaa seksiä.
Musa keikat ois tietenkin toinen, mutta nyt korona aikana en kyllä lähe keikoille. Leffassa käyntikin pitää miettiä pari kertaa. Toivottavasti jossain kohtaa koronat rauhoittuu sen verran, että voisi elää normaalia elämää.- Anonyymi
Täälä myös vähän yksinäinen mies. En omista kavereita. En onneks ole työtön, mut usein yksin ja olis kiva tutustua ihmisiin. Mistäs olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37625Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️35619- 69606
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43561- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19500Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172484Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62396- 52383
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364- 17362
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338