Yksinäisyys ja työttömyys

Anonyymi

Olen 23v nainen ja olen ollut nyt puoli vuotta työtön.
Mikään ei kiinnosta ja alkaa seinät kaatua päälle, kun on vaan päivät yksin kotona.

Mikään harrastus tms ei kiinnosta ja niihin menee rahaakin joten oon vaan ollut kotona ja hakenur töitä. Jos satun pääsemään haastatteluun niin sanotaan että "No muttakun sulla ei tuota kokemusta ole"

Miten tässä sitä kokemusta sa kun ei pääse töihin?
Olis edes joku, jolle vois kertoa miten pahalta tuntuu olla vaan yksin. Ei ole ystäviä tms joiden kanssa jutella.

7

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistäpäin olet?

• Anonyymi

Ota yhteyttä etsivään nuorisotyöhän tai kerro näistä asioista työvoimatoimiston virkailijalle, heidän kuuluu ohjata sinut oikeeseen paikkaan, koska olet niin nuori.
      Nuorisotoimet usein järjestävät työkokemuksen lisäksi sinulle sopivaa apua.
      Toinen on, että jos et vielä uskalla ottaa yhteyttä mihinkään virkailijaan jos niin jännittää ja ahistaa, niin pyydä Tukinet:issä tukihenkilöä niin hän kirjoittelee sinulle näistä asioista ja kannustaa siihen, että pääset taas eteenpäin.

• Anonyymi

Ei tarvitse olla kotona yksin. Voit lähteä vaikka kävelylenkille päivittäin, ei maksa mitään.

On sellaisiakin töitä joihin ei tarvita kokemusta, joten kannattaa ottaa mitä tahansa työtä niin kyllä siinä työtä tehdessä tulee kokemusta.

• Anonyymi

Mites olisi jonkinlainen yhdistystoiminta. Niistä saa sisältöä elämään, ja kokemusta haastatteluun.

• Anonyymi

Valamon luostariin talkoo hommiin

• Minulle voi tietysti kirjoitella, mutta olisi hyvä jos yhteydenottajalla olisi edes jotain mielenkiinnon kohteita elämässä, kuten esim. Elokuvat ja netflix sarjat ja rokki/hevi musa. Saisi edes seuraa vaikkapa elokuviin ja voisi tehdä yhdessä muutakin kuin harrastaa seksiä.
      Musa keikat ois tietenkin toinen, mutta nyt korona aikana en kyllä lähe keikoille. Leffassa käyntikin pitää miettiä pari kertaa. Toivottavasti jossain kohtaa koronat rauhoittuu sen verran, että voisi elää normaalia elämää.

• Anonyymi

Täälä myös vähän yksinäinen mies. En omista kavereita. En onneks ole työtön, mut usein yksin ja olis kiva tutustua ihmisiin. Mistäs olet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2998
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2884
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2703
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2568
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2468
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2460
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2231
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2138
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2038
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2032
    Aihe