Meneekö tämä nyt oikein, "kaiken takana on nainen"= "Cherchez la femme". Yritin verestää vanhaa kielitaitoni, jos meni käännös väärin, suonette lukijat anteeksi!
Tämähän on tuttua, kun Emmanuel Macron toi julkisuuteen puolisonsa Brigiten, mikä herkkupala lehdistölle ammentaa suhteesta tietoa knsalle.
Muistaakseni ikä ero ei aiheuttanut lehdistölle muuta kuin lisää lööppeja viikkojulkaisuihin. Ikäero onkin ranskalaisten mielestä vain numerosarja, viehättävyys onkin siinä, B:llä on loistava, ikäänkuin rutiinin omaista olla julkimo.
Mutta mihin on hävinnyt Brigitte? Vain harvoin näkee hänestä lehdistön sivuilla tai TV:ssä vilahdustakaan. Onko hän kadonnut kun entinen missimme muille maille?
Presidentti Macron, esiintyy hyvin usein varsin arvovaltaisten henkilöiden seurassa mutta Brigitteä ei näy! Kyllä Macron oman osansa presidenttinä varsin hyvin hoitanut , siis viimeisen päälle. kasvoilla hymynkare, pilke silmäkulmassa.
Arvelen ikääntyminen on naisille varsin vaikea laji. Voiko numeraalisen iän taakse piiloutua, kysyn vaan. Jos meillä taviksilla hiukset harmaantuvat, iho menettää kimmoisuuden-vuosirenkaita ilmaantuu ympäri kehoa, kasvoihin kelkanjälkiä!
Mutta näillä eväillä mennään.
Miehillä näyttää oleva pitkät hiukset-poninhäntä pop,Mutta sitä ruokkoamatonta parransänkeä, ei voi ihailla.
Syy on kait siinä, kun on tähän totuttu, ei ikääntymisestä-rypyistä tarvitse olla huolissaan. Yhdessä sitä vanhennutaan aviopuolison kanssa tai sitten yksin, Ystävien kanssa juttelemme parhaista ikääntymistä estävistä hoidoista sekä iho voiteista, Loreal sekä Lapin ihmeitä lupaavista luonnon kosmetiikka valmisteista, joista Karpalo- Lakka uutteet ovat muodissa. Vanha Nivea tuote on miltei unohtunut.
Ja se ihmeitä tekevä Tummeli-voide on joutunut unholaan, minne lie?
Ei haittaa, sillä valloittajia olemme me naiset tällä Telluksella!!!!!!!??????
L.
Onko ikä vain numero ?
86
300
Vastaukset
Ei ole.
Mitä isompi numero, sen lähempänä on lopullinen romahdus.
Suoni-Kohjut ovat ensimmäinen varoitus.
Samoin myös mainokset jotka liittyvät ulko-näköön.
Rakasta, kärsi ja unhoita.
H.- Anonyymi
Tarkoitatko asusteiden vai kengän kokonumeroa ? Kengät numeroa 36, muista teeseistäsi ei huomautettavaa.
Paitsi se loppu R---K---U - ei käytössä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko asusteiden vai kengän kokonumeroa ? Kengät numeroa 36, muista teeseistäsi ei huomautettavaa.
Paitsi se loppu R---K---U - ei käytössä!Hunksillahan on kengännumero suurempi kuin hänen ÄO:sä.
- Anonyymi
Rva Macron on nyt 67, joten suurinpiirtein palstaikäinen. Osaa pukeutua nuorekkaasti ja on hoikka ja hyväkuntoinen. Mutta se iso ikäero miehensä kanssa voi olla ongelmallinen.
- Anonyymi
Miksi ongelmallinen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ongelmallinen ?
Macron ei voi saada lasta vaimonsa kanssa, eikä hänellä niitä ole. Vaimolla taas on miestään vanhempia lapsia.
Anonyymi kirjoitti:
Macron ei voi saada lasta vaimonsa kanssa, eikä hänellä niitä ole. Vaimolla taas on miestään vanhempia lapsia.
Vielä hän ehtii saamaan niitä lapsia sitten seuraavan vaimonsa kanssa kunhan tästä aika jättää, ellei taas haksahda johonkin vanhaan mummoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ano 17:49 Heidän lapsettomuutensa ei ole sinun ongelmansa eikä ehkä ongelma
heille itselleen ollenkaan.
- Anonyymi
Aloittaja käsittelee naisen vanhenemista stereotyyppisesti. Kysymys on ihmisistä. Mieskin vanhenee.
- Anonyymi
Miehet vanhenevat arvokkaasti.
Naiset taas rupsahtavat ja nyykähtävät ennen aikojaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet vanhenevat arvokkaasti.
Naiset taas rupsahtavat ja nyykähtävät ennen aikojaan.Ano 17:32 Miksi annoit itsesi rupsahtaa ?
En ole huomannut eroja naisten ja miesten välillä kuka vanhenee "arvokkaasti"
ja kuka ei.
Mikä tavoittelemisen asia "arvokkuus" on ?
Pitääkö veisata virsiä aamusta iltaan vai mitä ?
Vai onko arvokkuus sitä, että naisista tulee herkästi sinunkaltaisiasi muita arvostelevia
tiukkapipoja ? Sekö on arvokasta ? - Anonyymi
Olet aivan oikeassa. (anonyymi 7.9 klo 17,29). Niin käsittelen palstalla asioita yleensäkin yleisellä tasolla, henkilökohtaisuudet ne ovat jokaisen omia, jotka voi tuoda palstalle, jos haluaa.
Mitään stereotypioita emme halua olla, jokaisen ilmaisusta tulee kuitenkin esille henkilön oma mielipide sekä persoonallisuus. Siitä vanhenemisesta on monta eri teoriaa. Teorioita on hyvä katsastaa Googlettamalla, kirjallisuuskin tuo esille vanhenemista.Muista kuitenkin etsiä luettavaksi ns. viimeistä tietoa----tutkijoita on tänä päivänä ympäri maailmaa----- vuosiluku on hyvä huomioida tietoa etsiessä.
Kaikki me vanhenemme, se vain on hyväksyttävä----kuka milläkin tavalla!
Aurinkoisen syksyiset terveiset.
t. L
Opiskelin kauan sitten ravintolakoulussa ruokasanastoa ranskaksi. En ehkä jäisi nälkäiseksi jos Pariisiin palaisin.
Olen päättänyt antaa hiukseni "harmaantua" vaikka näyttää käyvän kuin äidilleni, että muutunkin blondiksi.
Ihorasvoja tarvitsemme, vaikka ei kaikille tulekaan luistinrata iho, mutta vanhuus näkyy toki kasvoiltamme jo tällä ikää.
On helppo antaa periksi iän kertymiselle kun ei tarvitse olla esillä. Tietenkin jos ulos lähtee on syytä katsoa peiliin.
Brigiten tyyli on vetää hiukset silmille laittaa jakkupuku päällensä ja hymyillä. Hyvin mennee kuin väärä raha.
Vaikka oikeesti viehättävä nainen Brigitte on. Paljon seksympi kuin meidän Jennimme.- Anonyymi
Miksi presidentin puolison pitäisi olla sexy vielä vanhalla iälläkin? Ja oletko pätevä arvioimaan naisen seksikkyyttä ? Jenni on nuori, raikas ja kaunis, hiukset kehystää kasvoja, ei peitä niitä.
- Anonyymi
"Brigiten tyyli on vetää hiukset silmille laittaa jakkupuku päällensä ja hymyillä. Hyvin mennee kuin väärä raha."
Hohhoijaa taas. Miten niin "kuin väärä raha"? Eihän tuossa vertauksessa ole mitään järkeä.
Bessie Anonyymi kirjoitti:
Miksi presidentin puolison pitäisi olla sexy vielä vanhalla iälläkin? Ja oletko pätevä arvioimaan naisen seksikkyyttä ? Jenni on nuori, raikas ja kaunis, hiukset kehystää kasvoja, ei peitä niitä.
Mitä seksikkäämpi Jenni sitä iloisempi Sauli, kun lakkaa saamasta sen näkee naamasta.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne Brigitten kasvot peittyvät hiusten alle somasti pöyhennettyinä. On hän seksympi kuin Jenni, niin tämä on minun mielipiteeni.
Anonyymi kirjoitti:
"Brigiten tyyli on vetää hiukset silmille laittaa jakkupuku päällensä ja hymyillä. Hyvin mennee kuin väärä raha."
Hohhoijaa taas. Miten niin "kuin väärä raha"? Eihän tuossa vertauksessa ole mitään järkeä.
BessieMenee kuin väärä raha...ijästähän taisi olla aloituksessa kysymys, näin ymmärsin.
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Kyllä ne Brigitten kasvot peittyvät hiusten alle somasti pöyhennettyinä. On hän seksympi kuin Jenni, niin tämä on minun mielipiteeni.
Ai naama karvan peitossa on korppikotkan mielestä seksikästä 🤣🤣🤣🤣🤣No sinähän olet pätevä arvioimaan vanhusten sexikkyyttä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai naama karvan peitossa on korppikotkan mielestä seksikästä 🤣🤣🤣🤣🤣No sinähän olet pätevä arvioimaan vanhusten sexikkyyttä!
Asiantuntemusta on eräällä korkeintaan huussiasioissa, ei missään muussa.
korppis kirjoitti:
Lyöt minut ällikällä.
Arvioiko yleensäkään heterot samaa sukupuolta olevia sillä silmällä, että kuka heistä on seksy? Ei minulle ainakaan ole sellaisia ajatuksia noussut mieleen.
En kyllä ole kuullut kenenkään heteromiehenkään pitävän toista miestä seksikkäänä.
Miksi ihmeessä jonkun varatun heteronaisen pitäisi yrittää olle seksikäs jonkun kainuulaisen lepakon silmissä.- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Menee kuin väärä raha...ijästähän taisi olla aloituksessa kysymys, näin ymmärsin.
"Menee kuin väärä raha...ijästähän taisi olla aloituksessa kysymys, näin ymmärsin."
No iästä iästä. Ja edelleen; Brigitte Macronin (tai hänen tyylinsä?) vertaaminen väärään rahaan on aivan älytöntä, pelkkää tyhjää hölöhölöä vailla järjen hiventä.
Bessie Tellukka kirjoitti:
Lyöt minut ällikällä.
Arvioiko yleensäkään heterot samaa sukupuolta olevia sillä silmällä, että kuka heistä on seksy? Ei minulle ainakaan ole sellaisia ajatuksia noussut mieleen.
En kyllä ole kuullut kenenkään heteromiehenkään pitävän toista miestä seksikkäänä.
Miksi ihmeessä jonkun varatun heteronaisen pitäisi yrittää olle seksikäs jonkun kainuulaisen lepakon silmissä.Lepakko on jalkojesi välissä sanoisi fingerporin kahvilanpitäjä ja taidanpa olla samaa mieltä 😁
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Lepakko on jalkojesi välissä sanoisi fingerporin kahvilanpitäjä ja taidanpa olla samaa mieltä 😁
Oletkin tosiaan ihan sen fingerporin kuppilan ronski reetan näköinen ja kaltainen. Yhtä rivot on jutut sinulla. Samalla alallakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P on sitä mieltä, että kasvomaski sopii hyvin korppikselle:
Kaikki on eduksi, mikä naaman peittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkin tosiaan ihan sen fingerporin kuppilan ronski reetan näköinen ja kaltainen. Yhtä rivot on jutut sinulla. Samalla alallakin!
Se on fingerporissa on nimeltään rivo Riitta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiantuntemusta on eräällä korkeintaan huussiasioissa, ei missään muussa.
Pysyis siellä huussissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ronski Reettan malli on Kainuusta selvästikin.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä tuon Ronski Riitan kropan enempi Telluun samastaisin. Iso ja roteva. Minä kun olen enempi kukkakeppityyppi. Lisäksi se oli hän, joka lanseerasi tuon lepakon tänne Korpeen ja minä lähetin se takaisin sinne minne kuuluukin. 😁
Anonyymi kirjoitti:
P on sitä mieltä, että kasvomaski sopii hyvin korppikselle:
Kaikki on eduksi, mikä naaman peittää.Sinulle sopisi. näin kuulin kaasunaamio ja hygieeniahaalarit.
korpikirjailija kirjoitti:
Kyllä minä tuon Ronski Riitan kropan enempi Telluun samastaisin. Iso ja roteva. Minä kun olen enempi kukkakeppityyppi. Lisäksi se oli hän, joka lanseerasi tuon lepakon tänne Korpeen ja minä lähetin se takaisin sinne minne kuuluukin. 😁
Itse sinä sen sinne lanseerasit tulemalla kaapista ulos.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Lyöt minut ällikällä.
Miksi ihmeessä jonkun varatun heteronaisen pitäisi yrittää olle seksikäs jonkun kainuulaisen lepakon silmissä.Oho, Tellukka! laittaako sinua kyrsien, että Korpikirjailija on sinua paitsi tusinan verran vuosia nuorempa.
Sitä paitsi hän ei kuluta kaikkia "ravintorasvojaan" keikkumalla netissä joka päivä monia tunteja.
Kk:ssa on tyyliä ja särmää. Sitä lisää entisestään tyylinsä olla pois areenalta viikkojakin. Mahtavaa syksyä sinulle Kk. Anonyymi kirjoitti:
Oho, Tellukka! laittaako sinua kyrsien, että Korpikirjailija on sinua paitsi tusinan verran vuosia nuorempa.
Sitä paitsi hän ei kuluta kaikkia "ravintorasvojaan" keikkumalla netissä joka päivä monia tunteja.
Kk:ssa on tyyliä ja särmää. Sitä lisää entisestään tyylinsä olla pois areenalta viikkojakin. Mahtavaa syksyä sinulle Kk.Korppisko 60v?
Älä naurata.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, Tellukka! laittaako sinua kyrsien, että Korpikirjailija on sinua paitsi tusinan verran vuosia nuorempa.
Kk:ssa on tyyliä ja särmää. Sitä lisää entisestään tyylinsä olla pois areenalta viikkojakin. Mahtavaa syksyä sinulle Kk.Jos joskus olen nauttinut jostain vastauksesta palstakirjoituksissa, se on tämä:
#Oho, Tellukka! laittaako sinua kyrsien, että Korpikirjailija on sinua paitsi tusinan verran vuosia nuorempa.
Kk:ssa on tyyliä ja särmää. Sitä lisää entisestään tyylinsä olla pois areenalta viikkojakin. Mahtavaa syksyä sinulle Kk. # tuosta yltä kopsattuna!
KK;lla on asennekin kohdallaan. Lepakkonimityksen antanut Tellukka sai takaisin sanomisiinsa tuolla yllä. Pikkuisen on palsta muuttunut "kahden sepän alasimeksi" eidän välisenään, mutta takokaa, takokaa, lukijathan sen päättävät kumpi heistä on suositumpi kirjoittajana. Kirjoitusten taso ja laatu määrittävät, ei se kuka osaa nimitellä toista paremmin. Olen KK:n kannalla, laadukkaampaa ja asiapitoista tekstiä ei T osaa kirjoittaa, alentuu vain nimittelemään KK;ta.
Lehdet puista varisee, syksy on svea mamman maallakin, ihaile nyt sinäkin T luontoa ja kerro mitä näet.
Ikä on mitä on, naamastahan sen useimmiten voi lukea, mutta onko ikä elämän tärkein asia? Elämä ja elämän laatu iässä missä tahansa, voittaa ikärasismin jota ikääntyneisiin osoitetaan.
Annetaan rauha toisillemme, sanoi vaari, kun kehoitin häntä illalla nukkumaan, ei ikä ole syy nukkua kahdeksalta illalla!
Jennillä on tätimäinen tyyli, tarkoituksella mahdollisimman vähän ärsyttävä. Nuorihan hän on ja sievä piirteiltään ja vähän modernimpi kampaus varmasti pukisi häntäkin. Joku tosi lyhyt pixie tai lyhyt bob.... Brigitte taas näyttää siltä mikä hän on, nuorekas, ulkoileva porvarisrouva, joka on aina tiennyt miten vaatteita kannetaan. Brigitelle on muuten tehty ensimmäinen kauneusleikkaus, joten on rouvassa hieman tervettä turhamaisuuttakin. Verrattuna esim. Melaniaan Brigitte on ihastuttavan tavallinen.
Minä oletan että Brigitte on ollut osittain koronakaranteenissa.- Anonyymi
Vai että ihastuttavan tavallinen kun on kauneusleikkauskin tehty? Tavallistako on myös pitää kalliita muotihuone vaatteita ja 15 cm korkoja ?
Anonyymi kirjoitti:
Vai että ihastuttavan tavallinen kun on kauneusleikkauskin tehty? Tavallistako on myös pitää kalliita muotihuone vaatteita ja 15 cm korkoja ?
Kyllä näin oletan olevan. Ihastuttavan tavallinen ranskalainen porvarisrouva varakkaasta perheestä ei ole ihan sama kuin ihastuttavan tavallinen suomalais(ruotsalais) mummi maaseutukapungista . Edellytykset ja odotukset mitä tulee pukeutumiseen ja ulkonäköön eivät ole vertailukelpoisia.
Yhdessä kolme vuotta sitten otetussa kuvassa Brigitte on ryppyinen kuin rusina.
Pakkelien kanssa saa ihmeitä aikaan. Ja nuorekas? Kyllä hänen hartiansa alkaa olla jo kumaraiset. Ja se pehko hänen päässään on luultavasti perukki, kun aina saman mittainen ja samanlainen jakaus samassa kohtaa. Otsatukkaa vähän siirtelee puolelta toiselle.- Anonyymi
Vai että oikein joku tosi lyhyt pixie tai lyhyt bob.
justiinsa juu, nämähän on niitä elämää suurempia asioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että oikein joku tosi lyhyt pixie tai lyhyt bob.
justiinsa juu, nämähän on niitä elämää suurempia asioita.Harja Talosella on punaiseksi värjätty lyhyeksi kynitty pixie. Ah kuinka sexyä.
Anonyymi kirjoitti:
Harja Talosella on punaiseksi värjätty lyhyeksi kynitty pixie. Ah kuinka sexyä.
Tarjalla ei ole siihen sopivat kasvot. Pixie vaatii todella paljon kasvojen luustolta ja kallon muodolta. Sitäpaitsi, se tarvii kunnon leikkauksen jossa sivut ja takaraivo ovat hyvin lyhyet ja päälaella hieman pitemmät hiukset. Tarjalle olisi sopinut puolipitkä bob tai jopa paashi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se tavallista Ranskan pressan vaimolle olla tyylikäs.
- Anonyymi
Paloma01 kirjoitti:
Tarjalla ei ole siihen sopivat kasvot. Pixie vaatii todella paljon kasvojen luustolta ja kallon muodolta. Sitäpaitsi, se tarvii kunnon leikkauksen jossa sivut ja takaraivo ovat hyvin lyhyet ja päälaella hieman pitemmät hiukset. Tarjalle olisi sopinut puolipitkä bob tai jopa paashi.
Tavja-"muumille" ei sovi mikään. Näin hänet kerran kesällä Hakaniemessä,
junttifarkkushortsit (niillä jaloilla ja etenkin polvilla! ) ja farkkujakku päällä.
En kehtaa sanoa, mitä ajattelin.
No, vapaus kaikilla olla oma itsensä vapaa-ajalla varsinkin,
mutta pressa on pressa vapaa-ajallakin. - Anonyymi
Mielestäni pitää tuntea ihminen henkilökohtaisesti, jotta voisi sanoa hänen olevan tavallinen.
Mitä tulee noihin kahteen naiseen, niin kyllä ulkoisesti tämä Melania Trump on upeampi ilmestys, kuin Ranskan pressan vaimo.
- Anonyymi
Dementikot dementiatuoliin !
- Anonyymi
Joo, ei Rva Jenni Haukio ole sexy mediassa. Arvokakkaan tyylikäs, cool, pienen lapsen äiti ja presidentin puoliso.
Hmmm... uskoisin, että on kyllä sexy yksityisoloissa, kahdenkesken. Hänellä on erittäin kaunis, kuulas iho. Ei tarvitse vetää hiuksia peitoksi kasvoilleen.- Anonyymi
Jopas nyt tuli paha Arvo Kakkaan ;))
Ano 18:20 - Anonyymi
korppis kirjoitti:
Tykkää pelata sängyssa playstationia 😁
Hyh hyh korppis. Ainakin kerran on hänellä ollut puolisonsa joystick leikkikaluna.
korppis kirjoitti:
Tykkää pelata sängyssa playstationia 😁
Tuskin sinä häntä sänkyysi saisit vaikka pitäisitkin seksynä.
Keskity vain vikittelemään sitä Brigitteä, jos ei sieltä Kainuusta löydy vieläkin seksikkäämpiä sinulle. On lähempänä sinun ikääsikin.Anonyymi kirjoitti:
Hyh hyh korppis. Ainakin kerran on hänellä ollut puolisonsa joystick leikkikaluna.
Luin lehdestä hänen mietymyksestään playstationin peluuseen en keksinyt itse vaan sinä keksit ja pistit paremmaksi 😁
Tellukka kirjoitti:
Tuskin sinä häntä sänkyysi saisit vaikka pitäisitkin seksynä.
Keskity vain vikittelemään sitä Brigitteä, jos ei sieltä Kainuusta löydy vieläkin seksikkäämpiä sinulle. On lähempänä sinun ikääsikin.Eikös sinun pitänyt olla Jeesuksen morsian. No, vaan kun mieleesi synti tupsahti, seksyä ja vielä naisten välistä. Vuota Herraa jospa hänestä riittäisi sinullekin.
Eikös sinun pitänyt olla Jeesuksen morsian. No, vaan kun mieleesi synti tupsahti, seksyä ja vielä naisten välistä. Vuota Herraa jospa hänestä riittäisi sinullekin.
Jeesushan oli kuitenkin mies.
No näe vain märkiä unia siitä mielestäsi seksystä Brigitestä. "Ei se minulta ole pois".- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Jeesushan oli kuitenkin mies.
No näe vain märkiä unia siitä mielestäsi seksystä Brigitestä. "Ei se minulta ole pois".Jos se näkeekin niitä märkiä haavekuviaan itse Hollandian Kuningattaresta!
Anonyymi kirjoitti:
Jos se näkeekin niitä märkiä haavekuviaan itse Hollandian Kuningattaresta!
Kuka muuten on hollantian kuningatar?
- Anonyymi
Kuka muuten on hollantian kuningatar?
Hehehee!!!
"hollantian"
Iiiih hiih hiih!!! Anonyymi kirjoitti:
Hehehee!!!
"hollantian"
Iiiih hiih hiih!!!Kirjoitin jo tuonne toiseen ihailijani aloittamaan ketjuun, että tänään jaan hyvää oloa ympärilleni. Kivalta tuntuu, että olen onnistunut 😁
- Anonyymi
Kirjoitin jo tuonne toiseen ihailijani aloittamaan ketjuun, että tänään jaan hyvää oloa ympärilleni. Kivalta tuntuu, että olen onnistunut 😁
Pelkkä naamasi näkeminen aiheuttaa naurunpurskauksia.
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä naamasi näkeminen aiheuttaa naurunpurskauksia.
Kiva kuulla, saat ilmaisia kasvojen kohotushetkiä. Nauru pidentää ikää ja ryhdistää kasvojen juonteita sekä nuorentaa.
- Anonyymi
Naisista noin yleensä ja miehen näkökulmasta.
Naisen pitää olla vitu_as. Jos tuntee hyvin toisensa ja viihtyy yhdessä niin harvoin miettii miltä toinen näyttää, sitä vain hyväksyy toisen sellaisena kun on.
Kyllä ikä tuntuu ja näkyy jokaisella, sehän on luonnon laki.
Minua ärsyttää kun pitäisi olla nuorekas, sana nuorekas tarkoittaa että oikeasti on vanha mutta yrittää näyttää nuoremmalta.
Nuorempana ostelin ryppyvoiteita vaikka en olisi tarvinnut, nyt ihan vanha kunnon Niveakin menettelee. Se auttaa ihon kuivuuteen siinä missä kalliimmatkin.
Olishan se kivaa olla parikymmentä vuotta nuorempi, mutta kun ei ole niin pitää elellä päivästä päivään miettimättä ikäänsä.
Jokainen hyvä hetki on arvokas, ikääntyneellekin.- Anonyymi
Ei se näkö vaan tyyli, tyylitön voisi mennä huussiinsa ja pysyä siellä.
- Anonyymi
Huusistasiko huutele nyt ?
- Anonyymi
Ketjussa haisee. Huussille.
- Anonyymi
Myös se metsä mihin se kippasi huussin jätökset, on saastunut. Joku menee puolukkaan ja pistää kätensä suoraan siihen, pahaa aavistamatta. Ympäristörikos.
- Anonyymi
Vastaan vain otsikkoon, ettei ole, ikä on lisääntyviä vaivoja...
- Anonyymi
Edellisestä jutustani jäi pois tärkein, miten rouva ehkäisee rupsahtamista ja mies laulullaan yrittää antaa pontta vaimon rupsahtamis pelokkuuteen!
https://www.youtube.com/watch?v=BL3IDi7RPCk
L.
- Anonyymi
Tätä ikäistemme ulkonäköä sitä osataan arvioida, ja aina negatiivisesti, luonnonlaki on että viimeistään nyt alamme näyttää ikäiseltämme, on ryppyjä ja sun mitä vaivaa, luonto valmistaa ja valmentaa meitä lähtöön.
Pirre- Anonyymi
Paitsi yhtä, joka ei harmaannu, ei tule ryppyjä vaikka makaisi päivät pitkät auringossa. Joka jaksaa raataa kuin hevonen pitkää päivää alkeellisissa oloissa. Silti 24/24 päivystää palstalla.
- Anonyymi
Tämä oli niin taattu provoaloitus. Heti kättelyssä tiesi, että mukaan otetaan sekä Jenni Haukio että Melanie Trump. Odotin kyllä, että ruodittu olisi Melanien paitamekkotyyli, joka hänellä oli yllään Suomen vierailulla.
Noh, Melanie on Jennin ja Brigiten välissä iällisesti. Noista kolmesta ehkä kuitenkin kaunein ja ajattomin.- Anonyymi
Aina joku vanha ämmä ilmaantuu kehumaan, ettei ikääntymisen merkit näy hänessä, on hyvät geenit mukamas.Luulee vieläpä että rivous on sexikkyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina joku vanha ämmä ilmaantuu kehumaan, ettei ikääntymisen merkit näy hänessä, on hyvät geenit mukamas.Luulee vieläpä että rivous on sexikkyyttä.
Kuulut lukutaidottomiin. Yhtään itsensä kehujaa en ketjusta löytänyt. Vain kommentoijien haukkujia vaikka kysymys oli Ranskan presitentin vaimosta, Brigitestä.
Melania on ent. valokuvamalli joka on päässyt uransa huipulle USA_n presidentin vaimoksi, ns. pystivaimo. Hänen ainoa tehtävänsä on seistä hinnakkaissa muotiluomuksissa miehensä rinnalla ja hymyillä (mikä ei sekään aina onnistu).
Brigitte on miestään vanhempi, tavallinen varakas ranskatar joka rakastaa ulkoilmaelämää (näkyy ihossakin) ja hänellä on aikuiset lapset ja työelämä takanaan opettajattarena.. Naiset eivät ole vertailukelpoisia taustoiltaan, tyyleiltään tai asenteeltaan .
Nyt kysymys oli siitä onko ikä vain numero.
Minun mielestäni tuohon kliseeseen ei kannata kauheasti panna luottamustaan. Vanhenemme eri tavalla, eri tahdissa, riippuen geeneistämme, elämäntyylistämme, tavoistamme, teveydestämme, ruokavaliostamme ja asenteestamme muihin kanssatallaajiin. Mutta kaikki vanhenemme, vääjäämättömästi, jos emme satu kuolemaan nuorina.- Anonyymi
Sinä itse kirjoitit hyvin ulkonäkökeskeisesti tuolla ylempänä.
Olen samaa mieltä, että aloitus oli "Onko ikä vain numero" ja silloin ei ole mitään merkitystä siihen, onko joku varakas vai ei, onko joku ollut valokuvamalli vai ei. Vielä typerämpää on laittaa lause "Naiset eivät ole vertailukelpoisia taustoiltaan, tyyleiltään tai asenteeltaan" Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse kirjoitit hyvin ulkonäkökeskeisesti tuolla ylempänä.
Olen samaa mieltä, että aloitus oli "Onko ikä vain numero" ja silloin ei ole mitään merkitystä siihen, onko joku varakas vai ei, onko joku ollut valokuvamalli vai ei. Vielä typerämpää on laittaa lause "Naiset eivät ole vertailukelpoisia taustoiltaan, tyyleiltään tai asenteeltaan"Mutta kaikkein, kaikkein typerintä on tulla kritikoimaan ja sanomaan typeriksi jonkun toisen mielipidettä, jota ei edes ole itse ymmärtänyt.
Aloituksessa "etsittiin naista" eli ihmeteltiin ensin Brigitte Macronin vähäistä medianäkyvyyttä viime aikoina ja sitten oli ajatuksia naisten ulkonäön ja iän merkityksestä.- Anonyymi
Paloma01 kirjoitti:
Mutta kaikkein, kaikkein typerintä on tulla kritikoimaan ja sanomaan typeriksi jonkun toisen mielipidettä, jota ei edes ole itse ymmärtänyt.
Aloituksessa "etsittiin naista" eli ihmeteltiin ensin Brigitte Macronin vähäistä medianäkyvyyttä viime aikoina ja sitten oli ajatuksia naisten ulkonäön ja iän merkityksestä.Sana on vapaa meillä kaikilla ja ei ne sinunkaan arvostelut muita kirjoittajia kohtaa aina ole niin suopeita.
Etsittiin naista ja sinä löysit Melania Trumpin. Hyvä Sinä! Anonyymi kirjoitti:
Sana on vapaa meillä kaikilla ja ei ne sinunkaan arvostelut muita kirjoittajia kohtaa aina ole niin suopeita.
Etsittiin naista ja sinä löysit Melania Trumpin. Hyvä Sinä!Minä löysin kolme presidentinvaimoa ja totesin että ei kannata alkaa vertailemaan, kun edellytykset ja lähtökohdat (puhumattakaan odotuksista ja vaatimuksista) ovat niin erilaisia.
En tapaa kutsua toisten mielipiteitä "typeriksi" koska nimittely ja teilaaminen ei edistä keskustelun sujuvuutta. Sana on vapaa, mutta ei ole tarpeellista olla loukkaava vaikka kirjoittaakin anonyyminä.- Anonyymi
Paloma01 kirjoitti:
Minä löysin kolme presidentinvaimoa ja totesin että ei kannata alkaa vertailemaan, kun edellytykset ja lähtökohdat (puhumattakaan odotuksista ja vaatimuksista) ovat niin erilaisia.
En tapaa kutsua toisten mielipiteitä "typeriksi" koska nimittely ja teilaaminen ei edistä keskustelun sujuvuutta. Sana on vapaa, mutta ei ole tarpeellista olla loukkaava vaikka kirjoittaakin anonyyminä.Ok sitten, joku toinen varmaan kirjoitta sinun nikilläsi sitten, jos sinä MUKA olet mielestäsi noin puhdas pulmunen.
Ikä on vain numeroita, pitää paikkansa, jos ihmiset tykkäävät toisistaan.
Piti ihan piipahtaa googlessa katsomassa Ranskan presidentin puolisoa, miltä hän kuvissa näyttää, löysinkin pitkän kuvasarjan.
Ranskan maan presidentti ja puoliso ilmiselvästi tykkäävät toisistaan, kaikista kuvista tuli vaikutelma iloisesta nauravasta pariskunnasta. liikkuivat käsi kädessä.
Pieni hento nainen, melkein liian laiha, pieni pyöreys ei tekisi olemukselle pahaa,
vaatetus korostaa vielä langanlaihoja jalkoja ym ja hiukset hänellä varmaan hyvin jäykät,
kevyempi leikkaus voisi olla somempi, tasapitkät antavat pehkomaisen vaikutelman.
Mutta iloinen nainen, jonka kasvoilla näkyy myös ihanat upeat naururypyt.
Katsoin videon kun Ranskan ja Suomen presidenttien rouvat vierailivat iloisina ranskalaisen koulun pihalla Helsingissä, kumpikin on esimerkki siitä, että ikä on vain numeroita, varsinkin rakkaudessa ja parisuhteessa.- Anonyymi
Peruukki sillä on selvästi, peittää poskia ja osan kaulaakin. Voi tuo kädestä pito olla pelkkää teatteriakin. Iäkäs vaimo keskittyy täysin mieheensä, kun omat lapsensa jo keski iässä. Rusketus voi olla kemiallistakin, on koko ajan niin voimakas. Se on hyvin epäpukevaa ja vanhentaa. Antaa tietysti imagon ulkoilevasta ja reippaasta.
Anonyymi kirjoitti:
Peruukki sillä on selvästi, peittää poskia ja osan kaulaakin. Voi tuo kädestä pito olla pelkkää teatteriakin. Iäkäs vaimo keskittyy täysin mieheensä, kun omat lapsensa jo keski iässä. Rusketus voi olla kemiallistakin, on koko ajan niin voimakas. Se on hyvin epäpukevaa ja vanhentaa. Antaa tietysti imagon ulkoilevasta ja reippaasta.
:))
Sama peruukki vielä kaikissa kuvissa ollut vuosikymmeniä, välillä nutturalla ja hyvin kiinni kun kestää päässä polkupyörällä ajelut ja kaikki ulkoilmaharrastukset.
Brigitte ja Emmanuel näyttävät hyvin luonnollisilta ja onnellisilta yhdessä.- Anonyymi
Paloma01 kirjoitti:
:))
Sama peruukki vielä kaikissa kuvissa ollut vuosikymmeniä, välillä nutturalla ja hyvin kiinni kun kestää päässä polkupyörällä ajelut ja kaikki ulkoilmaharrastukset.
Brigitte ja Emmanuel näyttävät hyvin luonnollisilta ja onnellisilta yhdessä.Olet siis ihan etunimituttu heidän kanssaan?
Joko ovat kyläilleet joen mutkassa, osaat varmaan ranskan kielellä seurustella ja ystäväsi korpis tulee avuksi. Hän osaa laittaa myös hienot ruuat ja valita viinit. Uskot siis juorulehtijuttuihim, sinulle on elämää suurempi asia miettiä julkkisten kampauksia ja taustoja.
Juu, voin kertoa että Brigitte tykkäsi ihan mielettömästi paikallisesta herkusta nejonögoneista (en muista mitä ne on suomeksi) sellaisia pienen käärmeen näköisiä joenpohjassa raatoja syöviä otuksia) ja Emmanuel, poronkäristyksestä ja puolukkahillosta, molemmissa lisämausteena runsaasti beckerelejä.
Lasiin kaadettiin akvavitiä ja lakkalikööriä.
Sitten me ajeltiin moottoriveneellä Dalajokea niin että Brigitten peruukki oli lentää tuuleen.
(Googletin Madame Macronia ja kaikki mitä hänestä tiedän on joko valtamediasta tai Wikipediasta :)- Anonyymi
Ikä on ongelma vanhoille rumentuneille alkoholisteille, mutta niillä on pahempiakin ongelmia kuten olemme saaneet huomata.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei763466Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071782- 1061092
- 991065
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735