Kysymyksiä abortin vastustajille

Anonyymi

1. Oletko itse synnyttänyt useita lapsia tai edes yhtä? Jos et, mitä luulet ymmärtäväsi asiasta?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen, useammankin. Joten?

      Joko kerrot, miksi tämä on sinulle tärkeää? Montako itse olet synnyttänyt tai abortoinut?
      Vai onko miehellä muuta kokemusta kuin exän abortti, ja tämä on jäänyt jotenkin kummittelemaan tunnoillesi?

      • Anonyymi

        En usko, että olet synnyttänyt. Puhut asiasta kuin se olisi jokin läpihuutojuttu. Yksikään äiti ei varmasti julistaisi suureen ääneen sitä, miten on ihan ok kieltää abortti kehitysmaan raiskatulta tytöltä.

        Sinun kieroutuneessa maailmassasi ihmisen täytyy olla jotenkin traumatisoitunut hyväksyäkseen aborttioikeuden. Sinulla on ilmeisesti itselläsi traumoja asian suhteen. Minunelämääni raskauden keskeytys ei ikinä ole koskettanut suoraan. Yhden kuolleen vaimo on joutunut synnyttämään ja ei se mikään iloinen asia ollut. Silti minä olen sitä mieltä mitä olen abortista.


      • Anonyymi

        Muutaman tunnin kivut? Sen enemmän seurauksiako raskaudesta ja synnytyksestä ei ole? Oletko kuullut ilmiöistä nimeltä vanhemmuus tai kasvattaminen? Elättäminen?

        Juttusi on muutenkin sen tasoinen, että ilmoitan sen asiattomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman tunnin kivut? Sen enemmän seurauksiako raskaudesta ja synnytyksestä ei ole? Oletko kuullut ilmiöistä nimeltä vanhemmuus tai kasvattaminen? Elättäminen?

        Juttusi on muutenkin sen tasoinen, että ilmoitan sen asiattomaksi.

        "Oletko kuullut ilmiöistä nimeltä vanhemmuus tai kasvattaminen? Elättäminen? "

        Miten ne koskee lapsensa adoptioon antanutta?

        "ilmoitan sen asiattomaksi."

        Tiedetään, että yrität vinkua poistoon jokaisen epämieluisan, ts. vastustavan viestin. Et vain keksi niistä mitään asiattomuuden perustelua. Siitä vain tiedetään aina, että osui ja upposi, taas kerran.
        Ja jos tuolle linjalle lähdetään, voisi jokaisen tuotoksesi ilmoittaa vielä suuremmalla syyllä asiattomaksi. Aletaanko tehdä näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että olet synnyttänyt. Puhut asiasta kuin se olisi jokin läpihuutojuttu. Yksikään äiti ei varmasti julistaisi suureen ääneen sitä, miten on ihan ok kieltää abortti kehitysmaan raiskatulta tytöltä.

        Sinun kieroutuneessa maailmassasi ihmisen täytyy olla jotenkin traumatisoitunut hyväksyäkseen aborttioikeuden. Sinulla on ilmeisesti itselläsi traumoja asian suhteen. Minunelämääni raskauden keskeytys ei ikinä ole koskettanut suoraan. Yhden kuolleen vaimo on joutunut synnyttämään ja ei se mikään iloinen asia ollut. Silti minä olen sitä mieltä mitä olen abortista.

        R.ääy se ä.llöpidon kätyrisi apuun vaan, kun totuus ottaa taas liian koville. :)

        Ei yllätä mitenkään ettet usko, olihan tuo taas arvattavissa. :D Miksi sitten edes kyselet kun et kuitenkaan usko mitään vastauksia? Liian kiperä kysymys tämäkin vai?
        Senkun olet uskomatta mitään ja jatkat mutuh.arhoissasi. Muutahan et osaakaan.
        Muutaman tunnin kivut luonnollisessa tapahtumassa ei ole kaikille elämässä niin valtava juttu fysikaalisesti kuin kuvittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että olet synnyttänyt. Puhut asiasta kuin se olisi jokin läpihuutojuttu. Yksikään äiti ei varmasti julistaisi suureen ääneen sitä, miten on ihan ok kieltää abortti kehitysmaan raiskatulta tytöltä.

        Sinun kieroutuneessa maailmassasi ihmisen täytyy olla jotenkin traumatisoitunut hyväksyäkseen aborttioikeuden. Sinulla on ilmeisesti itselläsi traumoja asian suhteen. Minunelämääni raskauden keskeytys ei ikinä ole koskettanut suoraan. Yhden kuolleen vaimo on joutunut synnyttämään ja ei se mikään iloinen asia ollut. Silti minä olen sitä mieltä mitä olen abortista.

        Oletko miettinyt mistä tuo t.olkuton mukavuustappamisen puolustelun tarpeesi kumpuaa?

        "Yhden kuolleen vaimo on joutunut synnyttämään"

        Tämän t.raumanko takia haluat jotenkin vähätellä kaikki syntymättömät pelkiksi solum.öykyiksi yms. arvottomiksi?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe