1. Oletko itse synnyttänyt useita lapsia tai edes yhtä? Jos et, mitä luulet ymmärtäväsi asiasta?
Kysymyksiä abortin vastustajille
6
72
Vastaukset
- Anonyymi
Olen, useammankin. Joten?
Joko kerrot, miksi tämä on sinulle tärkeää? Montako itse olet synnyttänyt tai abortoinut?
Vai onko miehellä muuta kokemusta kuin exän abortti, ja tämä on jäänyt jotenkin kummittelemaan tunnoillesi?- Anonyymi
En usko, että olet synnyttänyt. Puhut asiasta kuin se olisi jokin läpihuutojuttu. Yksikään äiti ei varmasti julistaisi suureen ääneen sitä, miten on ihan ok kieltää abortti kehitysmaan raiskatulta tytöltä.
Sinun kieroutuneessa maailmassasi ihmisen täytyy olla jotenkin traumatisoitunut hyväksyäkseen aborttioikeuden. Sinulla on ilmeisesti itselläsi traumoja asian suhteen. Minunelämääni raskauden keskeytys ei ikinä ole koskettanut suoraan. Yhden kuolleen vaimo on joutunut synnyttämään ja ei se mikään iloinen asia ollut. Silti minä olen sitä mieltä mitä olen abortista. - Anonyymi
Muutaman tunnin kivut? Sen enemmän seurauksiako raskaudesta ja synnytyksestä ei ole? Oletko kuullut ilmiöistä nimeltä vanhemmuus tai kasvattaminen? Elättäminen?
Juttusi on muutenkin sen tasoinen, että ilmoitan sen asiattomaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman tunnin kivut? Sen enemmän seurauksiako raskaudesta ja synnytyksestä ei ole? Oletko kuullut ilmiöistä nimeltä vanhemmuus tai kasvattaminen? Elättäminen?
Juttusi on muutenkin sen tasoinen, että ilmoitan sen asiattomaksi."Oletko kuullut ilmiöistä nimeltä vanhemmuus tai kasvattaminen? Elättäminen? "
Miten ne koskee lapsensa adoptioon antanutta?
"ilmoitan sen asiattomaksi."
Tiedetään, että yrität vinkua poistoon jokaisen epämieluisan, ts. vastustavan viestin. Et vain keksi niistä mitään asiattomuuden perustelua. Siitä vain tiedetään aina, että osui ja upposi, taas kerran.
Ja jos tuolle linjalle lähdetään, voisi jokaisen tuotoksesi ilmoittaa vielä suuremmalla syyllä asiattomaksi. Aletaanko tehdä näin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että olet synnyttänyt. Puhut asiasta kuin se olisi jokin läpihuutojuttu. Yksikään äiti ei varmasti julistaisi suureen ääneen sitä, miten on ihan ok kieltää abortti kehitysmaan raiskatulta tytöltä.
Sinun kieroutuneessa maailmassasi ihmisen täytyy olla jotenkin traumatisoitunut hyväksyäkseen aborttioikeuden. Sinulla on ilmeisesti itselläsi traumoja asian suhteen. Minunelämääni raskauden keskeytys ei ikinä ole koskettanut suoraan. Yhden kuolleen vaimo on joutunut synnyttämään ja ei se mikään iloinen asia ollut. Silti minä olen sitä mieltä mitä olen abortista.R.ääy se ä.llöpidon kätyrisi apuun vaan, kun totuus ottaa taas liian koville. :)
Ei yllätä mitenkään ettet usko, olihan tuo taas arvattavissa. :D Miksi sitten edes kyselet kun et kuitenkaan usko mitään vastauksia? Liian kiperä kysymys tämäkin vai?
Senkun olet uskomatta mitään ja jatkat mutuh.arhoissasi. Muutahan et osaakaan.
Muutaman tunnin kivut luonnollisessa tapahtumassa ei ole kaikille elämässä niin valtava juttu fysikaalisesti kuin kuvittelet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kieroutuneessa maailmassasi ihmisen täytyy olla jotenkin traumatisoitunut hyväksyäkseen aborttioikeuden. Sinulla on ilmeisesti itselläsi traumoja asian suhteen. Minunelämääni raskauden keskeytys ei ikinä ole koskettanut suoraan. Yhden kuolleen vaimo on joutunut synnyttämään ja ei se mikään iloinen asia ollut. Silti minä olen sitä mieltä mitä olen abortista.Oletko miettinyt mistä tuo t.olkuton mukavuustappamisen puolustelun tarpeesi kumpuaa?
"Yhden kuolleen vaimo on joutunut synnyttämään"
Tämän t.raumanko takia haluat jotenkin vähätellä kaikki syntymättömät pelkiksi solum.öykyiksi yms. arvottomiksi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1642579Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668