voiko frizcin makukortteja ostaa alaikäinen

Anonyymi

Mietittii kaveriporukal voiko makukortteja ostaa alaikäinen? Ku eihän ne ollu alunperin suunniteltu tupakkatuotteille, mutta heti sen jälkeen kun vihreän myynti loppui niin ihmiset alkoivat ite maustaa tupakkansa niillä? Uskaltaako niitä käyä sitten ostamassa?

7

1989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja netissä ei mitään lue että ois k-18 tuotteita

• Anonyymi

Reppana tuhoaa terveytensä tupakalla kun on jäänyt siitä riippuvaiseksi. Lopets tupakointi ennen kuin se lopettaa sinut

• Anonyymi

Luuseri on aloittanut tupakoinnin. Tiesitkö että Haiset järkyttävältä. Tupakka jää vaatteisiin haisemaan eikä sitä peitä edes järkkyy Axe. Onko kiva olla niin riippuvainen tupakasta että joudut miettimään aloituksessa mainittua kysymystäsi. Ole nyt edes mies ja polta kunnon tupakkaa eikä mitään menthol paskaa. Jos et kykene edes siihen niin lopeta tupakointi ja pääset samalle viivalle muiden ihmisten kanssa. Nyt sinulla ei juuri ole ihmisarvoa

• Anonyymi

Mä osti makukorti ja näyti sitä nii ku kaikille koulussa. Yx urpo alko elivistelee että et sä ees polta mut mä vedin sitä daijuu ku mä oon kova jätkä.

• Anonyymi

Frizc makukortit on nimenomaan suunniteltu tupakka-alan ammattilaisten toimesta tupakan maustamiseen. Makukortti on myös täsmälleen tupakka-askiin sopivan kokoinen. Jos teet yhtään Google-hakuja niin huomaat että Fritz-kortteja myy monissa maissa tupakkakaupat. Myös Rizla-makukortti on saman yhtiön tekele.

• Anonyymi

Mä kokeilin semossta veden kaa oli ihan huonoo älä osta hirveen makusta oksetaa jopa

• Anonyymi

Periaatteessa eivät filtterit tai paperitkaan eivät ole k-18. Eivät ole tupakkatuotteita, vaan tarvikkeita, mutta ei niitä ainakaan Suomessa alaikäisille haluta myydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3518
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1536
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1269
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1222
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      988
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      971
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      953
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      832
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      92
      794
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      745
    Aihe