Miks? sen takii et söpöi ? vai musan?

M'K

Mua ärsyttää se että jotku tykkää Green Daystä vaan sen takii et Billie,Mike ja Tre on söpöjä!
Siis kylhän ne munki mielest on,mutta mun mielestä se kuitenki on hyvä koska on hyvä musa!
Sillon ku kuulin eka kerran Green Dayn biisin
(Basket Case) en ees tienny koko bändistä!
Mun mielest ne jotka tykkää vaan niistä ei musasta ei oo tavallaan oikeita faneja!
Mut ei millään pahal niille jotka kuitenki luulee toisin...

34

1898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha parta 90-luvulta

      Tiedätkö mistä Green Day sai nimensä? No siitä, kun laulajalla oli (on edelleen) tapana keikalla kerätä kunnon aivolimaklimppi, räkäistä se suoraan ylöspäin ja napata se takaisin suuhun. Että ei ne ainakaan söpöilyllä ole noin pitkälle päässeet.

      • M'K

        Tiiän ton mut ei sitä kaikki tiiä...tarkotinki niitä kaikkia jotka on tullu hulluksi niitte ulkonäön takii...koska tunnen sellasii...:(


      • Bobd

        Oletko varma tuosta aivolimajutusta? Koska muistan lukeneeni poikien haastattelun suunnilleen vuonna '97 tai '98, että bändin nimi tulisi siitä, että pojilla oli nuorempana tapana poltella halpaa amerikkalaista marijuanaa, mutta sitten aina silloin tällöin ostivat kalliimpaa hyvälaatuista meksikolaista tavaraa ja sitä poltellessa oli sitten "vihreä päivä"... Onko jollain tietoa asiasta?


      • tyyppi
        Bobd kirjoitti:

        Oletko varma tuosta aivolimajutusta? Koska muistan lukeneeni poikien haastattelun suunnilleen vuonna '97 tai '98, että bändin nimi tulisi siitä, että pojilla oli nuorempana tapana poltella halpaa amerikkalaista marijuanaa, mutta sitten aina silloin tällöin ostivat kalliimpaa hyvälaatuista meksikolaista tavaraa ja sitä poltellessa oli sitten "vihreä päivä"... Onko jollain tietoa asiasta?

        Niin, eli Radiomafiassa oli 90-luvulla Dookie-levyn aikaan kilpailu, jossa kysyttiin, mistä Green Day on saanut nimensä, ja oikea vastaus oli toi räkimisjuttu. Ei sen tarkempaa tietolähdettä.


      • ...

        En tiedä saiko GD juuri tuosta nimensä, mutta tuollaistahan heillä oli tapana tehdä, ainakin aiemmin. Muistan moisen suht hyvin Helsingin konsertista v 1995, aika "karmivan" näköistä eturiviin...


      • gdfan

        Kiva kun mäkin nyt tiedän nimen alkuperän :)
        Mut ajatelkaa, onhan se taitolaji kun räkäisee aivolimaklimpin ilmaan ja saa sen viel takasin suuhun xD
        En tarkota mitenkää et se olis söpöö mut taitoa siinä tarvitaan. Koittakaa vaikka itse... En usko että moni onnistuisi.. xD


      • Sabbathisti/Motörheadisti

        Muistaakseni Green Day nimi tulee Amerikkalaisesta pilvenpolttelupäivästä jolloin ihmiset kokoontuivat hieman "pilveilemään."


    • ....

      Ei ne ees oo söpöjä. Ihan musan takia sitä kuuntelen.

      • Finlander idiot

        ...on eri juttu, kun on kyseessä bändi, kuten Green day, jolla on kaikilla vaatetta kunnolla päällä ja soittavat aina keikalla oikeasti ja OSAAVATKIN SOITTAA tai sitten bändi, kuten muinainen Backstreet Boys, jossa on joukko komeita, hyvä vartisia miehiä, jotka hädin tuskin tietävät, mikä on laulutaito. Ja nykyiset pop-naaraat; he myyvät mies-yleisölle vain vartalollaan.
        Mutta rakas Green Daymme ei kuulu tähän saastaiseen enemmistöön.
        Hyvää jatkoa kaikille, jotka jaksoivat lukea tilitykseni! Nyt on sydän taas kevyt! :)


      • M'K

        Totta! en mäkään sen takia niitä kuuntele / käy keikoilla et ne on söpöjä (vaik en ookkaan keikalla käyny) vaan koska musa on niin hyvää!!


      • M'K
        Finlander idiot kirjoitti:

        ...on eri juttu, kun on kyseessä bändi, kuten Green day, jolla on kaikilla vaatetta kunnolla päällä ja soittavat aina keikalla oikeasti ja OSAAVATKIN SOITTAA tai sitten bändi, kuten muinainen Backstreet Boys, jossa on joukko komeita, hyvä vartisia miehiä, jotka hädin tuskin tietävät, mikä on laulutaito. Ja nykyiset pop-naaraat; he myyvät mies-yleisölle vain vartalollaan.
        Mutta rakas Green Daymme ei kuulu tähän saastaiseen enemmistöön.
        Hyvää jatkoa kaikille, jotka jaksoivat lukea tilitykseni! Nyt on sydän taas kevyt! :)

        Tos oot ihan oikeessa! jos saan hieman lainata sulta niin
        rakas Green Daymme ei todellakaan kuulu siihe ällötäävään ryhmään!
        Onneksi:)


      • PBF
        Finlander idiot kirjoitti:

        ...on eri juttu, kun on kyseessä bändi, kuten Green day, jolla on kaikilla vaatetta kunnolla päällä ja soittavat aina keikalla oikeasti ja OSAAVATKIN SOITTAA tai sitten bändi, kuten muinainen Backstreet Boys, jossa on joukko komeita, hyvä vartisia miehiä, jotka hädin tuskin tietävät, mikä on laulutaito. Ja nykyiset pop-naaraat; he myyvät mies-yleisölle vain vartalollaan.
        Mutta rakas Green Daymme ei kuulu tähän saastaiseen enemmistöön.
        Hyvää jatkoa kaikille, jotka jaksoivat lukea tilitykseni! Nyt on sydän taas kevyt! :)

        Muinainen Backstreet Boys?? Uutta levyähän pukkaa...Ja siitä laulutaidosta, vaivauduhan joskus oikeasti kuuntelemaan, voit yllättyä.


      • kyllä
        Finlander idiot kirjoitti:

        ...on eri juttu, kun on kyseessä bändi, kuten Green day, jolla on kaikilla vaatetta kunnolla päällä ja soittavat aina keikalla oikeasti ja OSAAVATKIN SOITTAA tai sitten bändi, kuten muinainen Backstreet Boys, jossa on joukko komeita, hyvä vartisia miehiä, jotka hädin tuskin tietävät, mikä on laulutaito. Ja nykyiset pop-naaraat; he myyvät mies-yleisölle vain vartalollaan.
        Mutta rakas Green Daymme ei kuulu tähän saastaiseen enemmistöön.
        Hyvää jatkoa kaikille, jotka jaksoivat lukea tilitykseni! Nyt on sydän taas kevyt! :)

        Muinainen Backstreet Boys? Nehän on myyny ihan tajuttomasti levyjä uransa aikana, joka jatkuu edelleen, parhaillaan tulossa uus levy. Ja että niilläkö ei ois laulutaitoa? Huhhuh, missähän sun korvat on? Pojillahan on mahtavat äänet kaikilla, ei ne muuten alalla noin hyvin menestyis. Ja toi että ne sattuu oleen hyvännäkösiä ja että ne muka myis pelkästään ulkonäkönsä avulla... Aika paksua, taidat kuule olla aika ulapalla ku tommosta väität. Bändit jotka on kokoamalla koottu, EI aina oo floppeja, ja sen on varsinki just BSB osottanu todeks.


      • d>p
        PBF kirjoitti:

        Muinainen Backstreet Boys?? Uutta levyähän pukkaa...Ja siitä laulutaidosta, vaivauduhan joskus oikeasti kuuntelemaan, voit yllättyä.

        tehdäänkö kompromissi? sovitaan et iron maiden on paras..


      • M'K
        kyllä kirjoitti:

        Muinainen Backstreet Boys? Nehän on myyny ihan tajuttomasti levyjä uransa aikana, joka jatkuu edelleen, parhaillaan tulossa uus levy. Ja että niilläkö ei ois laulutaitoa? Huhhuh, missähän sun korvat on? Pojillahan on mahtavat äänet kaikilla, ei ne muuten alalla noin hyvin menestyis. Ja toi että ne sattuu oleen hyvännäkösiä ja että ne muka myis pelkästään ulkonäkönsä avulla... Aika paksua, taidat kuule olla aika ulapalla ku tommosta väität. Bändit jotka on kokoamalla koottu, EI aina oo floppeja, ja sen on varsinki just BSB osottanu todeks.

        taijat ite olla ihan ulapalla!
        luin netissä monestaki eri paikassa että ne on ollu viimesellä sijalla ja yms yms.. ja monestikki oon kuullu sanottavan (niitten fanien)
        että ne myy vain kropallaan
        ja sitä paitsi IHAN PASKA BÄNDI SE BCB!
        taijat ite olla sen fani ainaki siltä vaikuttaa


      • green day roks!
        M'K kirjoitti:

        taijat ite olla ihan ulapalla!
        luin netissä monestaki eri paikassa että ne on ollu viimesellä sijalla ja yms yms.. ja monestikki oon kuullu sanottavan (niitten fanien)
        että ne myy vain kropallaan
        ja sitä paitsi IHAN PASKA BÄNDI SE BCB!
        taijat ite olla sen fani ainaki siltä vaikuttaa

        miks teiän on pakko tulla tänne dissaa muita bändejä?helpottaako se teidän muutenki jo niin surkeaa elämää yhtään sen enempää?empä usko.


    • kata

      Oon just samaa mieltä. On muute helevetin hyvää musaa!!! :)

      • diastole

        Hyi saasta, mä en tienny tota räkäklimppijuttua :D
        No, ei se musiikkia (eikä tyyppiäkään) huononna ;)


    • Laydee-J

      Kyllähän sitä yleensä musiikin takia musiikkia kuunnellaan. Ne on sitten hakemassa jotain ihan muuta, jotka diggailevat bändiä artistien ulkonäön takia. (=Ei mitään järkeä).

    • tihk

      Mike ja Tre ei todellakaan ole söpöjä... :( Billie kylläkin on sitten eri asia x) Mutta musiikin takia tuota bändiä kuuntelen. Laulajien muiden bändien jäsenien ulkonäöt on mulle ihan saman tekeviä

      • yx tyyppi vaan

        tuli tosta viestistä vaan mieleen,et mix kaikki "samaistuu" aina just siihen bändin laulajaan!mun mielestä ne kaikki on söpöjä...


    • Kirsi

      En tiedä ketään, joka "fanittais" vaan ulkonäön takii. Tai no, BOBD ihQttajista en tiiä...

    • silikoni-ankka

      No musiikin takia tietysti. Höh.

      Täytyy kyllä myöntää että Billie Joe miellyttää silmääni.. minkäs mahtaa kun olen mieltynyt söpöihin pikkumiehiin ;))
      Voi voi voi...

    • meikä

      kyl musiikishan on se pääasia et onko niitten musa hyvää.. ei hän kukaan pääse mihinkää levyttämään vaik ois kuinka söpö tai cool...... ostin muuten heti green dayn levyn ku kuulin niitten biisin (boulevard of broken dreams) no onks kukaan kuullu apulannan pahempitoistaan biisii??

    • Ehehh

      Eikös se niin ole että, antaa toisen tykätä jos tykkää, itse ei tarvitse tykätä. Mielestäni pojat on komeita. Ihania namuja. Mutta fanitan ihan musiikin perusteella. Ei sen ulkonäön ole mitään väliä.. Se on mielipide asia?

    • ötökkä

      Green dayn holiday, bascet case, warning ym. biisit on niin hiton hyviä et en kyl välittäis vaik ne hyppis lavalla kukkaishameissa kunhan soittaa samaa musaa ku nytkin!

      • M'K (Rulez)

        toi oli tosi hyvin sanottu!:)
        ei voi mitään...oli vaan pakko "huomauttaa.."
        :D
        kyllähän se billie on siel laval hyppiny alastikki jossai kuvis ainaki...:D


    • fanfaari

      Se että bändin pojat sattuu olemaan komeita, on tietty vaan sokerina pohjalla olevaa Plussaa! :)
      Mulla on kanssa periaate, että tykkään bändeistä nimenomaan niiden musan perusteella, enkä ulkonäön, vaikka myönnän että jälkimmäinen tulee siinä vähä niinku "kylkiäisenä" Eli onhan se ihanaa, että Green daystaki on iloo korvien lisäks myös silmille, eikö vaan? :)

      • M'K

        tottakai! onhan se tietenki ihan kiva et bändi josta tykkää et ne on söpöjä että jos esim. kamuille näyttää niitte kuvii niin ne ei ala nauraa! :D


    • d>p

      hah. ne ei oo söpöjä eikä osaa tehdä musiikkia.

      • ehasrh

        en tod. sen takia että ne olisi söpöjä. musiikkihan se päätekijä on, ainakin pitäisi. musa on ihan helv. hyvää!!


      • Jepari

        Sama, jolle jo aiemmin kerroin, että GD osaa tehdä musiikkia? Voi. Mitä sä teet tällä palstalla, jos kyrsii noin pahasti?


    • gdfan

      oon kuule ihan samaamieltä ku sä

    • M'K

      No niin.......
      mä annan mun mailin jos joku haluu...:D
      [email protected]
      mulle voi mailata KUKA TAHANSA paitsi sä joka vihaat Green DAytä !:P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2893
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      1990
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1453
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1310
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1141
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe