tietääks kukaan et polttaako Billie,Mike tai Tre tupakkaa? ku mua vaan on aina vaivannu se ku netis on Billiest sellasii kuvii....
tiiättekö
7
477
Vastaukset
- ...
ja on polttanu vähän muutakin kuin tupakkaa.. :D
- diastole
...: "ja on polttanu vähän muutakin kuin tupakkaa.. :D"
Heh :D Voi voi, heti loppuu Billie-fanitus ;D No ei sentään, eihän tuo mulle kuulu eikä musiikkiin vaikuta millään tavalla (toivon mukaan) x)
- Laydee-J
Hei :/ Rajaa ihmiset :/ Se on kunnon vanhan ajan punkrock bändi, ne on kaikkea muuta ku enkeleitä. On varmasti tullu polteltua yhtä sun toista kamaa..
- 86.
Täysin samaa mieltä Laydee-J:n kans :D
Ovat tainneet polttaa aika paljo pilveä --> siitä nimi Green Day
Ja American Idiot-levyn tekemisen aikaanhan Billie Joe ikäänku eli Jesus of Suburbian ja St.Jimmyn elämän. Eli ryyppäs ja huumeili. Eli levyn tarinat on todempia ku uskoittekaan. - -89
86. kirjoitti:
Täysin samaa mieltä Laydee-J:n kans :D
Ovat tainneet polttaa aika paljo pilveä --> siitä nimi Green Day
Ja American Idiot-levyn tekemisen aikaanhan Billie Joe ikäänku eli Jesus of Suburbian ja St.Jimmyn elämän. Eli ryyppäs ja huumeili. Eli levyn tarinat on todempia ku uskoittekaan.Niinhän se on.
(nämäkin tiedot on kohtalaisen helposti saatavissa, jos vaan osaa muutaman sanan englantia... *wink wink*) - Fanittaja
Kyllä varmasti vetävät aineita, vähän muutakin kuin pilveä. Kyllä sen verran paskalta kuulostaa, ettei tuota ole selvänä tehty. Kuunelkaan oikeita punk-bändejä kuten Sex Pistolsia ja Sleepy Sleepersiä.
- Punk-Rock
ihan sammaa mieltä on Laydee-J kans..
yleensä jos on Punk-Rock bändi nii ei kai ne nyt mitään enkeleit oo....vai? jos on nii sit oon käsittäny ihan väärin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896