Pissan juominen

Lare

Olen pikkuhiljaa saanut vaimoni innostumaan pissaleikeistä. Aloitin seurailemalla häntä, kun hän oli pissalla. Kehuin, että hän näyttää hyvältä istuessaan pöntöllä ja että on ihana kuunnella kun pissa suhisee ulos hänestä. Sitten hän suostui jo levittämään jalkansa ja näyttämään minulle kun pissasi. Sitten sain laittaa käden suihkuun, muistin nuolla sen aina nautinnollisesti kuivaksi. Sitten kerran ammeessa ollessamme hän sanoi, että pissattaa, pyysin häntä nousemaan ja pissaamaan minulle. Hän teki sen mielissään ja pissasi kasvoilleni, otin osan suuhuni ja nielin myös. Kyllä kiihotti.
Päätin, että kun seuraavan kerran lähdemme ravintolaan, en päästä häntä pissalle.
Lähdimme lähipubiin ja kielsin häntä laittamasta hameen alle housuja. Kun hän eka kerran oli lähdlssä syrjäpöydästä pissalle, sanoin, että tänään hän vaan istuu ja minä käyn hänen puolestaan pissalla.
Ojensin tyhjän olutlasin ja hän ymmärsi yskän ja pissasi pöydän alla lasiin ja ojensi sen minulle. Näin istuimme pari tuntia olutta juoden ja minä juoksin usein pissalla. Kyllä kävin kuumana. Kotimatkalla ennen kotia hän vielä pissasi naamalleni ja vaatteet oli ihan märät rinnuksilta, mutta eipä tarvinnut enempiä esileikkejä, kun päästiin kotiin.
En ikinä olisi uskonut, että pissaleikit tuovat suhteeseemme niin paljon uutta potkua. Asiat olivat ennenkin hyvin, mutta nyt ne ovat vielä paremmin.
Lukekaapa official watersports manual netistä, on ihan hyvä ja asiallinen kertomus pissaleikeistä. Suosittelen

9

2910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha
      • Troijalainen

        Ekasta linkistä tulee troijalainen. Jos ei oo hyviä suojauksia älä kato!


      • Lare
        Troijalainen kirjoitti:

        Ekasta linkistä tulee troijalainen. Jos ei oo hyviä suojauksia älä kato!

        Se on aivan asiallinen linkki, ei siellä mitään pöpöjä ja viruksia tai troijalaisia ole, niinkuin ei pissassakaan ole.


      • Juha
        Lare kirjoitti:

        Se on aivan asiallinen linkki, ei siellä mitään pöpöjä ja viruksia tai troijalaisia ole, niinkuin ei pissassakaan ole.

        Hei vaan Lare ja vaimo, ja miksei muutkin !

        Tulkaa yhdessä tai erikseen keskustelemaan muiden samanhenkisten kanssa tänne: http://www.pissfun.cjb.net/

        Kantsii rekisteröityä, niin silloin tietää, kenen kanssa jutskaa. Yksityisiä pikaviestejä voi lähettää vain rekisteröidyille. Lisäksi vain rekisteröityneet pääsevät katselemaan muiden profiileja.

        Mä oon ollut siellä noin puoli vuotta ja yleensä hauskaa on riittänyt. Lisäksi hyviä vinkkejä niin naisilta kuin miehiltäkin, joten

        Tulkaa ihmeessä ainakin piipahtamaan !!!!

        Juha


    • pekka

      minullakin on ihana avovaimo jolta saan pissisuihkuja suuhun ja naamalleni!se on tosi kaunis näkymä kun vaimoni pillusta tulee pissa ihanasti sihisten!käymme kävelyllä puistoissa ja saan katsella kun hän tekee kyykky pissit kaunista!!!!kun hän lähtee töihin hän pissii minulle mukiin josta haistelen rakkaani pissin tuoksua ja juon ihanan makuista naisen pissiä!!!!

      • marjo

        herran jumala mitä hommaa??onko enään mitään kuvottavampaa kun pissaaminen toisen suuhun ja siitä vielä kiihottuminen.. pitäskö teidän kaikkien mennä jonnekkin hoitoon.. ei tuo ole enään terveellistä ja vielä vähemmän tervettä.. vaikka tässä maailmassa on paljon just tuommosia ihmehihhuleita ku te joku roti se pitää aina olla! mutta tämähän on taas yhden tietämättömän likan mielipide..


      • Anonyymi
        marjo kirjoitti:

        herran jumala mitä hommaa??onko enään mitään kuvottavampaa kun pissaaminen toisen suuhun ja siitä vielä kiihottuminen.. pitäskö teidän kaikkien mennä jonnekkin hoitoon.. ei tuo ole enään terveellistä ja vielä vähemmän tervettä.. vaikka tässä maailmassa on paljon just tuommosia ihmehihhuleita ku te joku roti se pitää aina olla! mutta tämähän on taas yhden tietämättömän likan mielipide..

        Mun poikakaveri pyytää aina mua passaamaan hänen suuhun, varsinkin kun on humalassa. Pidämme molemmat siitä, se on jännittävää ja samalla kaunista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun poikakaveri pyytää aina mua passaamaan hänen suuhun, varsinkin kun on humalassa. Pidämme molemmat siitä, se on jännittävää ja samalla kaunista.

        Siis pissaaman


    • Anonyymi

      joo todella kiihottavan kuuloista itse pissaan suuhuni ja housuihin lähes päivittäin

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe