Edes kasvissyönti ei pelastanut Vexi Salmea

Anonyymi

Vexi oli viimeiset 40 vuotta kasvissyöjä,mutta niin vain meni jo 77-vuotiaana. Tämä kaikille opetukseksi. Syökää lihaa, jos siitä tykkäätte!

72

2901

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotenkin tästä on aina tullut mieleen kova tupakkamies. Onko mielikuva vai totuus?

      • Anonyymi

        Jos kerran lihan savustaminen on pahasta, niin ei kasvinkaan "savustaminen" ole hyvästä. Ruoho, mari, kessu, pössy tai jointti useasti päivässä "savuna nautittuna" lyhentää elinikää.


    • Anonyymi

      Ei se kyllä siltä näyttäny, oli miten oli..
      Myrkyistä ne syövät tulee, miten osaa/tuurilla saa niitä vältettyä niin elää pidempään.
      Vanhemmiten vastustuskyky heikkenee ja tauti saa valtaansa helpommin mutta niin heikkenee elimistö muutenkin, kuka kuolee mihinkin.

      • Anonyymi

        Vastustuskyky heikkenee, jos harjoittaa ihmiselle epäluonnollista kasvissyöntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastustuskyky heikkenee, jos harjoittaa ihmiselle epäluonnollista kasvissyöntiä.

        Jos Vexi olisi ollut lihapoika, olisi kuolema tullut 20 vuotta aikaisemmin. Lihapojat alkavat saada verisuonitukoksia jo 45 ikävuodesta eteenpäin, kuten myös syöpiä. Paha saa palkkansa, sanotaan, tuhansien tapettujen eläinten kalmat vievät ennenaikaiseen hautaan ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Onko tämän ketjun aloittaneella jokin fetissi, kun ruuan takia pitää rääkätä ja tappaa eläimiä mahdollisimman paljon?

      Suolistosyöpä sinut vielä palkitsee.

      • Anonyymi

        Ihminen on aina ollut lihansyöjä, jos et taukki sitä tiennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on aina ollut lihansyöjä, jos et taukki sitä tiennyt.

        Vai onko sittenkin sekasyöjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on aina ollut lihansyöjä, jos et taukki sitä tiennyt.

        Et vastannut typerys kysymykseen, etkö piittaa ollenkaan, että tapasi aiheuttaa eläimille kärsimyksiä ja tappamista, vieläpä mainostat sitä, herjaamalla kuollutta ihmistä.

        Onko sinulla tappamisesta ja eläinten rääkkäämisestä jokin fetissi, vai etkö muuten vaan piittaa?

        Ihminen ei koskaan ole ollut lihan ja raadonsyöjä. Ihmisellä on kasvikunnan tuotteisiin soveltuva hampaisto ja värinäkö, sekä kasvissyöjän suolisto. Esim koiralla täysin erilaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut typerys kysymykseen, etkö piittaa ollenkaan, että tapasi aiheuttaa eläimille kärsimyksiä ja tappamista, vieläpä mainostat sitä, herjaamalla kuollutta ihmistä.

        Onko sinulla tappamisesta ja eläinten rääkkäämisestä jokin fetissi, vai etkö muuten vaan piittaa?

        Ihminen ei koskaan ole ollut lihan ja raadonsyöjä. Ihmisellä on kasvikunnan tuotteisiin soveltuva hampaisto ja värinäkö, sekä kasvissyöjän suolisto. Esim koiralla täysin erilaiset.

        Itse maataloustukia nostavana metsästäjänä nautin eläinten tappamisesta. Ituhipit saavat mielihyvää kasvien rääkkäämisestä ja pilkkomisesta. Kukin tyylillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse maataloustukia nostavana metsästäjänä nautin eläinten tappamisesta. Ituhipit saavat mielihyvää kasvien rääkkäämisestä ja pilkkomisesta. Kukin tyylillään.

        Olet paha ihminen. Suolistosyöpä sinut vielä palkitsee, usko vaan. Muistele silloin kirjoituksiasi tappamisen ihanuudesta, kun itse kärsit ja olet kuolemassa. hahhaaaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet paha ihminen. Suolistosyöpä sinut vielä palkitsee, usko vaan. Muistele silloin kirjoituksiasi tappamisen ihanuudesta, kun itse kärsit ja olet kuolemassa. hahhaaaaaa

        Kuollaan mihin kuollaan, mutta kuollaan hyvä elämä elettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on aina ollut lihansyöjä, jos et taukki sitä tiennyt.

        Ei lihan syöminen tai sen syömättä jättäminen pidennä kenenkään elinaikaa. Missä on se tutkimus joka niin sanoo tai jos on olemassa onko luotettava. Jos luottaa iltapäivälehtien lööppeihin niissä on joka päivä eri tuote mikä taas on vaarallinen. Minun elinaikanani on ollut sokeri kahvi maito leipä,makkara,liha,juusto,maksa,kala milloin ne on ollut vaarallisia milloin taas terveellisiä. Että nälkään olisin jo kuollut jos niiden mukaan oisin elänyt. On aika syntymän on aika elämän on aika kuoleman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on aina ollut lihansyöjä, jos et taukki sitä tiennyt.

        (Ei lihan syöminen tai sen syömättä jättäminen pidennä kenenkään elinaikaa. Missä on se tutkimus joka niin sanoo tai jos on olemassa onko luotettava. Jos luottaa iltapäivälehtien lööppeihin niissä on joka päivä eri tuote mikä taas on vaarallinen. Minun elinaikanani on ollut sokeri kahvi maito leipä,makkara,liha,juusto,maksa,kala milloin ne on ollut vaarallisia milloin taas terveellisiä. Että nälkään olisin jo kuollut jos niiden mukaan oisin elänyt. On aika syntymän on aika elämän on aika kuoleman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on aina ollut lihansyöjä, jos et taukki sitä tiennyt.

        Hampaat ovat ihmisellä kuitenkin kasvissyöjän. Jos ei olisi aseita, joilla tappaa eläimiä, pitäisi iskeä kasvissyöjän hampailla lehmän niskaan, ja syödä raakana ilman tulta, jos ei olisi millä tehdä tulta. Ilman apuvälineitä ei ihmiseltä lihansyönti onnistu. Eläimet raatelevat terävillä hampaillaan. Ihmisen tylpät tasarivihampaat eivät pysty siihen. Taukki.


    • Anonyymi

      Lopetti savukkeet 5 vuotta sitten.

      Syöpä voi tulla vaikka ei olisi yhtään savuketta polttanut.

      • Anonyymi

        Savukkeet ja viina pikkutekijöitä rokotteiden myrkkyyn verrattuna. Eri syöpälajit vievät yhä enemmän myös lapsia hautaan. Mikäli rokotteiden haittoihin ei edelleenkään haluta syventyä, autoimmuunisairauksien jatkuvalta kasvulta ei voida välttyä. Rokotteiden lisäämiset ainoastaan muuntavat sairauksien ilmenemistapaa, kokonaisuus huomioiden eivät estä sairastumiselta.

        Jokavuotisten influenssarokotteiden immuunivastetta sekoittava vaikutus on huomattava. Jossain vaiheessa rokotteisiinkin on pakko puuttua. Syöpäsairauksien kasvuluvut pelottavat jo nyt monia ja kasvu sen kun kiihtyy.


      • Anonyymi

        Sai tupakista keuhkoahtauman!


    • Anonyymi

      Itse vedän viinaa, tupakkaa ja lihaa koko elämäni ajan. Turha kituuttaa. Naatiskellaan.

      • Anonyymi

        Eipä ole elämäsi kadehdittavaa, jos tuollaisen moskan vetämisestä naamasta sisään koostuu elämän sisältö ja nautinto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole elämäsi kadehdittavaa, jos tuollaisen moskan vetämisestä naamasta sisään koostuu elämän sisältö ja nautinto.

        Kertomistani nautintoaineista tulee hyvä olo. Kasvikset turvottavat, aiheuttavat ilmavaivoja ja saavat voimaan pahoin. En halua huonoa oloa. Naatiskellaan.


      • Anonyymi

        Oon samaa mieltä, nauttia täytyy eikä tehdä niinkuin muut haluavat tai tekevät, ja kovasti neuvovat, ainakin yrittävät.

        Syö tai juo tai polttaa, lähtö on kuitenkin joskus edessä, miksei nauttisi kaikesta siihen saakka.


    • Anonyymi

      Jo 77-vuotiaana ?
      70 vuotta täyttäneistä vain puolet ehtii täyttää 80v.
      (Tilastokeskus)

      • Anonyymi

        Koronakuolikoiden mediaani-ikä on 84 vuotta. Odotettavissa oleva elinikä on suomalaiselle 81,5 vuotta.


      • Anonyymi

        Taitaa olla 85 vuotta, johon ehtii puolet 70-vuotiaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla 85 vuotta, johon ehtii puolet 70-vuotiaista.

        70-vuotiaan riski kuolla seuraavan vuoden kuluessa on noin 1.5 %. 85-vuotiaalla se on jo 8 %. Keskimäärin. Yksilöt ovat aina yksilöitä sairauksineen.


    • Ei suomalaisesta miehestä voi sanoa, että meni "jo" 77-vuotiaana.

      Vexihän veteli kovia känniputkia ainakin takavuosina.

      • Anonyymi

        Henkisen työn tekijöillä on ruumiillista työtä tekeviä ihmisiä keskimääräisesti korkeampi elinikä. Lisäksi suurituloisilla on pienituloisia korkeampi elinikä, ja Vexi tienasi yli 200 tonnia vuodessa. Joten kyllä se Vexi meni "jo" 77-vuotiaana, varsinkin kun ilmeisesti luuli kasvissyönnin olevan jotenkin ikuisen terveyden tae.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkisen työn tekijöillä on ruumiillista työtä tekeviä ihmisiä keskimääräisesti korkeampi elinikä. Lisäksi suurituloisilla on pienituloisia korkeampi elinikä, ja Vexi tienasi yli 200 tonnia vuodessa. Joten kyllä se Vexi meni "jo" 77-vuotiaana, varsinkin kun ilmeisesti luuli kasvissyönnin olevan jotenkin ikuisen terveyden tae.

        Kasvisruokaa suositaan yleensäkin eettisistä syistä sivistyneempien ja älykkäämpien ihmisten keskuudessa, punaniskajuntit eivät tajua sellaisesta mitään, heillä on vain se itsekäs, kun minä haluan, minä minä ja minä asenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvisruokaa suositaan yleensäkin eettisistä syistä sivistyneempien ja älykkäämpien ihmisten keskuudessa, punaniskajuntit eivät tajua sellaisesta mitään, heillä on vain se itsekäs, kun minä haluan, minä minä ja minä asenne.

        Ei mullakaan ole mitään minä-asennetta, päinvastoin, mutta syömisistäni päätän silti ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mullakaan ole mitään minä-asennetta, päinvastoin, mutta syömisistäni päätän silti ihan itse.

        Et ole älyllisesti niin kehittynyt, että edes ymmärtäisit jotakin muuta, kuin omat mielihalusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvisruokaa suositaan yleensäkin eettisistä syistä sivistyneempien ja älykkäämpien ihmisten keskuudessa, punaniskajuntit eivät tajua sellaisesta mitään, heillä on vain se itsekäs, kun minä haluan, minä minä ja minä asenne.

        Kasvisruoalla ei jaksa , ikuinen heikotus. Liha antaa kylläisyyttä ja kestävyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvisruokaa suositaan yleensäkin eettisistä syistä sivistyneempien ja älykkäämpien ihmisten keskuudessa, punaniskajuntit eivät tajua sellaisesta mitään, heillä on vain se itsekäs, kun minä haluan, minä minä ja minä asenne.

        Eläimet syövät toisiaan ja ihminen on eläin ja vielä sekasyöjä. Joten lihan syömisessä on eettisesti oikein. "Eettisyydestä" ovat vain paskaa jauhavia idiootteja tai valehtelijoita.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ituhippien propagandaa. Viina, tupakka ja liha pitää miehen tiellä.


      • Anonyymi

        Mädättäjien propagandapaskaa nämä vastalääkkeet ja ranneliikkeet.


    • Anonyymi

      > Lopetti savukkeet 5 vuotta sitten.
      > Syöpä voi tulla vaikka ei olisi yhtään savuketta polttanut.

      Kaveri lopetti tupakinpolton 11 vuotta ennen kuolemaansa. Niin vain oli kuolinsyynä pienisoluinen keuhkosyöpä. Syövän havaitsemisesta meni 2 kuukautta aikaa, ja sitten kuoli pois.

      Tupakinpolton lopetus ei auta mitään, kun keuhkorakkulat ovat jo vaurioituneet ja sökönä. Voi toki saada jonkun lisävuoden elämään, mutta kyllä keuhkösyöpä vie ihmisen äkkiä.

      • Anonyymi

        Jännästi kuolee keuhkosyöpään ihmisiä jotka eivät ole koskaan polttaneetkaan.

        Tupakointi ei ole mikään "the" syy keuhkosyövälle. Kaupunkielämä saasteineen on yleisellä tasolla jo todella paljon hengityselimistöä rasittavaa.


    • Anonyymi

      harmi jos sillä ois ollu koronaa veressä niin se olisi merkitty koronaan kuolleeksi...

    • Anonyymi

      Vexi ei ole salaattia nähnyt ikinä...naama ei olisi harmaa jos söisi vihreää...

      • Anonyymi

        Ei se salaatti naamaa vihreäksikään muuta...
        Harmaalta voi sairastuttuaan näyttää syö mitä tahansa, vaikka sitä salaattiakin.


    • Anonyymi

      70 ja 80 vuoden välillä on ihan ok kuolla koska 80-vuoden jälkeen alkaa vähintään muistisairaus kolkutella ja useimmat yli 90-vuotiaat ovat jo melko dementoituneita.

    • Anonyymi

      Reksi, reksi, koirankeksi, mutta mitä keksi Veksi?

    • Anonyymi

      Vexi?Salmi?Kuollut?Kuka se oli ???

    • Anonyymi

      Vittuperkelesaatana.viinaanaisiasaatava.
      P.Nyygord on saletisi parempi sanottaja kuin joku veksi.

    • Anonyymi

      > Jännästi kuolee keuhkosyöpään ihmisiä jotka eivät ole koskaan polttaneetkaan.

      Joo, mutta lue tästä.

      "Keuhkosyövän aiheuttajat
      Tupakointi on tavallisin keuhkosyövän aiheuttaja,
      ja 85–90 prosenttia keuhkosyövistä johtuu
      tupakanpoltosta. "
      https://thl.fi/fi/web/kansantaudit/syopa/syovan-yleisyys

      Jos 5...10% keuhkosyöpään kuolleista eivät itse ole olleet tupakanpolttajia, niin ehkä joku samassa asunnossa pitkään asunut lähisukulainen on ollut.

      • Anonyymi

        Keuhkosyöpä voi olla lopullinen kuolinsyy, mutta tupakoinnilla ei ole siihen juuri vaikutusta. Ihminen joka kuolee keuhkosyöpään kuolee siihen poltti tai ei.

        Syövät eivät ole koskaan minkään yksittäisen aineen tai tapahtuman seurausta. Jokaisella ihmisellä on elämänsä aikana useita eri syöpiä, joita ei välttämättä edes tiedosta "sairastavansa".

        Nykyinen "lääketiede" tekee terveistäkin sairaita. Iso raha puhuu ja vouhotus on sen mukaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keuhkosyöpä voi olla lopullinen kuolinsyy, mutta tupakoinnilla ei ole siihen juuri vaikutusta. Ihminen joka kuolee keuhkosyöpään kuolee siihen poltti tai ei.

        Syövät eivät ole koskaan minkään yksittäisen aineen tai tapahtuman seurausta. Jokaisella ihmisellä on elämänsä aikana useita eri syöpiä, joita ei välttämättä edes tiedosta "sairastavansa".

        Nykyinen "lääketiede" tekee terveistäkin sairaita. Iso raha puhuu ja vouhotus on sen mukaista.

        Hyvä Marlboro-mies , me fanitetaan sua ....KKRÖHÖHHÖHÖH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Marlboro-mies , me fanitetaan sua ....KKRÖHÖHHÖHÖH

        Olen poltellut viime vuosina sikareita. Niissä on vähän enempi stydiä.


    • Anonyymi

      Pidätte vaan suuren suunne auki kesäisin ja syksyisin niin saatte roiman annoksen eläinproteiinia ilmaiseksi suoraan suuhunne. Ylisuuren hirvikannan ja tukkeutuneiden ojien ansiosta eläkeläisetkin saavat eläkeläisetkin tarpeeksi proteiinia hirvikärpäsistä ja muista önniäisistä.

    • Anonyymi

      Ei se pelasta sinuakaan tän palstan avaaja, kun sulla alkaa olla tarpeeksi ikää mittarissa. Otan jo etukäteen osaa.

      • Anonyymi

        Enhän minä mikään kasvissyöjä olekaan, senkin taukki.


    • Anonyymi

      Jossain haastattelussa Weksi puhui että lopetti tupakanpolton kun tykkäsi että keuhkoahtautuneena ei ole kiva kuolla tukehtumikseen.

      • Anonyymi

        Ahtaumat liukenee viinaa juomalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahtaumat liukenee viinaa juomalla.

        Eikö se ollutkaan PIKIÖLJY??

        t: Verneri Viisnappi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ollutkaan PIKIÖLJY??

        t: Verneri Viisnappi

        Kuolema tulee jokaiselle enemmin tai myöhemmin. Lopputulos on aina sama. Söi tai joi tai liikkuu tai ei. Ainut asia jota ei kukaan pysty muuttamaan. Kuolemaa voi lääketieteen avulla pitkittämään mutta ei poistamaan.


    • Anonyymi

      Jokainen täältä lähtee kukin vuorollansa. Ne jotka vetää viinaa ja tupakoi ja ne jotka vahtivat jokaisen suupalan ja juoksee kuntosalilla. Ne jotka syö lihaa ja ne jotka eivät syö lähtö on varma jokaisen kohdalla. Se milloin kuolema korjaa on yksilöllistä. Kuolema on osa elämää nykyihmiset ovat täysin vieraantuneet siitä. Kuolemaa ei nähdä ihmiset kuolee sairaaloissa vanhusten hoitolaitoksissa. Kuolema on eristetty ihan niinkuin se ei koskisi meitä jokaista.

    • Anonyymi

      "Vexi oli viimeiset 40 vuotta kasvissyöjä, mutta niin vain meni jo 77-vuotiaana. Tämä kaikille opetukseksi. Syökää lihaa, jos siitä tykkäätte!"

      Toisaalta mitään vedenpitävää näyttöä siitä että V.Salmi olisi elänyt pitempään jos hänen ruokavalioonsa olisi sisältänyt kuolleiden eläinten kappaleita ei ole.

      • Anonyymi

        Eikä sitä, että olisi elänyt lyhyempään.


    • Anonyymi

      porkkanaa napaan

    • Anonyymi

      kasvikset ovat helluntasilaisten herkkuja

    • Anonyymi

      "Vexi oli viimeiset 40 vuotta kasvissyöjä, mutta niin vain meni jo 77-vuotiaana. Tämä kaikille opetukseksi. Syökää lihaa, jos siitä tykkäätte!"

      Toisaalta mitään vedenpitävää näyttöä siitäkään ei ole että V.Salmi olisi elänyt pitempään jos hänen ruokavalioonsa olisi viimeiset 40 vuotta sisältänyt kuolleiden eläinten kappaleita.

    • Anonyymi

      Eläimet on tehty syötäviksi, joten jos pitää lihaa niin ei ole mitään väärää lihan syömisessä. Itse olen maistanut "lihankorvikkeita" ja todennut niiden maistuvan paskalta. Ja myös kauramaito on kamalan pahaa eikä kelpaa maidon tilalla. Itsellä ei ainakaan ole aiettakaan edes vähentää lihansyöntiä.

      Kaikki ihmiset kuolevat, syö sitten lihaa tai kasviksia.

    • Anonyymi

      Eläimet on tehty syötäviksi, joten lihansyönnissä ei ole mitään väärää. Ihminen on sekasyöjä jonka ruokavalioon kuuluu liha. Itse en ainakaan edes aio vähentää lihansyöntiä.

      • Anonyymi

        Oma moka. - Nm. Hah


      • Anonyymi

        Eläimiä ei todellakaan ole tehty syötäväksi. Minä en ole kasvissyöjä, vaikka lyhyitä jaksoja olen ollutkin. Syön nykyisin sekaruokaa, paitsi en punaista lihaa, mutta sitäkin poikkeustapauksessa. Ihmiset on tarkoitettu kasvissyöjiksi.


    • Anonyymi

      Kasvissyönnillä harvoin pyritään mitenkään erityisesti vaikuttamaan omaan elinajan odotteeseen vaan kyse on eettisestä valinnasta ja omasta hyvinvoinnista.

      • Anonyymi

        En ymmärrä miten syöminen voi olla jollekin ideologia, kuten vegaaneille. Seka/lihansyöjä ajattelee asiaa käytännön kannalta ja mistä tykkää. Ei kiellä itseltään mitään,

        Vegaanius on siitä kummaa vielä, että esim. kengissäkään ei saa olla hiukkaakaan eläinkudosta ja muuta vastaavaa.....


    • Anonyymi

      Mutta jospa hän olisi kuollut jo 47-vuotiaana, ellei olisi alkanut kasvissyöjäksi. - Nm. Mieti sitä

      • Anonyymi

        Taikka 24-vuotiaana vegaanina elokapinan jäsenenä kun kannabispiippu juutui peräsuoleen
        ja liukaustui metron alle kadulla

        en voi miettiä tätä korviin koske ejo nyt joas ajattelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taikka 24-vuotiaana vegaanina elokapinan jäsenenä kun kannabispiippu juutui peräsuoleen
        ja liukaustui metron alle kadulla

        en voi miettiä tätä korviin koske ejo nyt joas ajattelen

        Opposition moka.
        Heitähän aina syytetään
        Pieraisin ja sekin oli
        - Nm. Hah


    • Anonyymi

      Samoin liikunta: ei se tossun läpsyttämien naama irvessä pururadalla pidennä ihmisen elinikää.
      Paavo Nurmi eli 76-vuotiaaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1723
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1210
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      957
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      72
      854
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      135
      829
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      41
      796
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      778
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      709
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      72
      700
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      309
      649
    Aihe