Onko kukaan käynyt Fontanellan tiloissa avatussa Fontessa?
Lounas ainakin on hyvä ja nyt saa allaspuolelle ruokaa myös iltaisin.
Ravintola FONTE
8
1864
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin tässä yksi päivä mutta sillä kerralla kävin vain katsomassa ja vaikutti ihan mukavalta paikalta.
- Anonyymi
On se jännee ku sekkii Vontanella on pysynnä pystyssä jo kohtapuolliin kolomekymmentä vuotta. Sillo ol just se yheksänkymmentäluvun lama pahimmillaan ku se aakes. Liennöönkö kunta miten paljo vuossiin mittaan avustanna? Aekonnaan siellä tul meleko ussein käätyvä lasten kansa. Vesliukumäk ol lasten suosikki.
- Anonyymi
Kävin siellä tänään lounaalla ja oli todella hyvää.
- Anonyymi
Olen käynyt Fontessa usein, viimeksi tänään lounaalla. Uskomattoman maukas Igorin kana, sitruunainen lohi ja persikkapaistos jälkiruokana. Yksi parhaimmista lounaspaikoista Siilinjärvellä, ihan ykkönen.
- Anonyymi
vuan on liian kallis
- Anonyymi
Enpä sanoisi niin, kympin runsas
annos noutoruokana. - Anonyymi
Hyvää ruokaa eikä hinta ole kyllä kallis.siisti paikka. Kiitos AKi ja Henna että pitätte tätä paikkaa.
- Anonyymi
Kylpylä miesten puolella meno tosi villiä. Käykö samat porukat syömässä tässä paikassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026