Hei ! Sinä joka tiedät ,ja osaat minulle vastata niin kerrotko , voiko tällä canal digi kanavan satelliitti boxilla katsoa Astra satelliitin lähetyksiä ? Olen lopettanut tilauksen ja boxi makaa tyhjänpanttina nurkassa. joten mietin jos suuntaan lautasen Astralle ja katson sieltä ilmaisia kanavia, niin onko mahdollista että menusta voi muuttaa satelliitin tälle satelliitille ? Kiitos jos vitsit vastata !!!
Astra satelliitin kanavat
4
1445
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä boksi sulla on, siis merkki ja malli? Jos se on jokin CD:n omista bokseista, niin en usko että sillä saisi näkyviin mitään muuta kuin Thor-satelliitit, ne on ainakin ennen olleet "lukittu" Thoriin ja ainakin katselukortti on pitänyt olla korttipesässä jotta mitään ilmaiskanaviakaan saa näkyviin.
- Anonyymi
Se on just tämä , joka on tilauksen mukana aikoinaan tullut ! Kiitos vastauksesta. Sitä arvelin ettei sitä voi muuttaa . Pitää katsoa jos jostain löytyy käytetty Nokian digiboxi , ja kokeilla näkyykö tuolla lautasella Astran ilmaiset lähetykset.
- Anonyymi
Yksi edullinen boksi tohon Astra-käyttöön on AB Cryptobox 752HD joka toimii niin satelliittivastaanotossa, kaapelivastaanotossa kuin antenniverkon kanavien vastaanotossakin. Itselläni on sellainen ja voin suositella, hintaa vain 69,90 postikulut. Firma josta ostin tuon, on täysin suomalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi edullinen boksi tohon Astra-käyttöön on AB Cryptobox 752HD joka toimii niin satelliittivastaanotossa, kaapelivastaanotossa kuin antenniverkon kanavien vastaanotossakin. Itselläni on sellainen ja voin suositella, hintaa vain 69,90 postikulut. Firma josta ostin tuon, on täysin suomalainen.
Kiitos neuvosta ! Tämä näyttää mielenkiintoiselle . Pitääpä tutustua laitteeseen , en ollut tällaisesta kuullut .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741