Hienolta näyttää uudessa kodissa! Stefu postasi monta kuvaa ja hyvin ovat saaneet kalusteet paikalleen. Stefu on raatanut aamusta iltaan saadakseen kodin valmiiksi rakkaalleen.
Keittiö on mun mielestä vähän outo mutta esim kylppäri on hieno.
Oli tägätty Sofia kuviin ja sydämiä oli joten kyllä ne yhdessä on sinne muuttamassa.
Stefu postasi kuvia uudesta talosta
256
9615
Vastaukset
- Anonyymi
Jotenkin tosi epäsuomalainen toi sisustus.
Siis onko hella tossa saarekkeessa? Missä liesituuletin? Mitä ne kolme eksyneen näköistä tuolia tekee siinä toisella puolella?- Anonyymi
Mun mielestä toi "koti" näyttää enemmänkin joltain kokoontumispaikalta tai bb talolta. Ei kodikas ollenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä toi "koti" näyttää enemmänkin joltain kokoontumispaikalta tai bb talolta. Ei kodikas ollenkaan
Joo vähän outo keittiö kyllä. Terassi näytti ihanalta, kylppäri samoin. Kelpais kyllä myös se makuuhuone jossa takka.
- Anonyymi
Tuo hella on uusinta uutta, siinä on tuo liesituuletin levyjen keskellä, näkyy ihan selvästi stoorin kuvassa.
Kalsean näköinenhän tuo vielä on. - Anonyymi
Siinä se liesituuletin .
- Anonyymi
Jokainen tekee kodistaan omanlaisensa. Et kai sinä sinne ole muuttamassa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se nyt vielä ole läheskään valmis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana, modernisti kodikas koti 😍. Hyvällä maulla remontoitu. Tuo Sofian walking closet 😍. Kyllä kelpaisi tännekin 🤔. Antaa kateellisten urputtaa vanhoista, ummehtuneista kämpistään käsin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Dannyä ikävöi lapsukainen.Voi ,voi,voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luksustaloja voi olla vaikka kymmeniä, silti ihminen voi olla onneton.
Kodin taas tekevät onnelliset ihmiset eivät kulissit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu sinne me nyt muutetaan kaikki!
- Anonyymi
Liesituuletin on viimeistä huippua eli levyjen välissä. Magee ja törkeen kallis. Haluaisin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Näyttää ihan jonkun firman tilalta ja hieman vanhanaikainen tyyli. Pesuhuoneen seinistä tykkään, koska minulla on lattiassa samanlaista laattaa. Altaat on vähän pienet pesuhuoneessa. Tummasta katosta en tykkää ollenkaan, kun saa tilan näyttämään matalalta. Odotin jotain tosi huikeaa ja modernia tyyliä. Ei pitäisi rahasta olla kiinni, mutta jokaisella oma maku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana, modernisti kodikas koti 😍. Hyvällä maulla remontoitu. Tuo Sofian walking closet 😍. Kyllä kelpaisi tännekin 🤔. Antaa kateellisten urputtaa vanhoista, ummehtuneista kämpistään käsin...
Nuoret ihmiset ja todella ikävä tyyli sisustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret ihmiset ja todella ikävä tyyli sisustaa.
Jos ei ole itsellä tyylitajua niin ei voi mitään .Olishan niitä ammatti vinkkaajia .BB talo on muuten pirteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itelleenhän he laitto, mitäpä se muille kuuluu. Tänä päivänä on tällanen tyyli. Uusimmissa asunnoissa näköjään on ruokailutila olohuoneen yhteudessä toiset tykkää toiset ei, ite tykkään että keittiö on erikseen. Hyvältähän tuo näyttää kuiteskin. Sofian leivänpaahdinkin sopii hyvin sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih, sinne mahtuuko hulppeesti levittämään iikkea-kassin sisällön 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kodin taas tekevät onnelliset ihmiset eivät kulissit.Noin se vain on 😊!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Näyttää ihan jonkun firman tilalta ja hieman vanhanaikainen tyyli. Pesuhuoneen seinistä tykkään, koska minulla on lattiassa samanlaista laattaa. Altaat on vähän pienet pesuhuoneessa. Tummasta katosta en tykkää ollenkaan, kun saa tilan näyttämään matalalta. Odotin jotain tosi huikeaa ja modernia tyyliä. Ei pitäisi rahasta olla kiinni, mutta jokaisella oma maku.
Halvalla remontoitu, näkee kaikesta!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itelleenhän he laitto, mitäpä se muille kuuluu. Tänä päivänä on tällanen tyyli. Uusimmissa asunnoissa näköjään on ruokailutila olohuoneen yhteudessä toiset tykkää toiset ei, ite tykkään että keittiö on erikseen. Hyvältähän tuo näyttää kuiteskin. Sofian leivänpaahdinkin sopii hyvin sinne.
Minä tykkään kun keittiö ja olohuone on samaa tilaa. Tämä näyttää ison yrityksen kokoustilalta, tai joku vanha pankin tilalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kodin taas tekevät onnelliset ihmiset eivät kulissit.Kyllä minä en näe tuossa mitään luksusta. Voi, kun odotin jotain todella omaperäistä ja modernia sisustusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liesituuletin on viimeistä huippua eli levyjen välissä. Magee ja törkeen kallis. Haluaisin...
Ei se niin kallis ole. Itselläni on erään valmistajan malli. Maksoi hieman alle 2000euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvalla remontoitu, näkee kaikesta!!!
Ei panostettu tarkotus tietysti myydä sitten kun määräaika umpeutuu,huono sijainti vaan myyntikohteelle.Jos olisivat hiljaisuudessa muuttaneet eikä tuollaisen remun kautta ,ehkä silloin olis paremmat sanssit.
- Anonyymi
Ei ole miljoona kämppä tasoa ollenkaan, väkisin väännetyn oloinen, hei pojat iskekää salaattin kiinni, tässä keskellä olohuonetta grillataan ja vai miten tää sit menee???
- Anonyymi
Niin, liesituulettimia on katsos erilaisia. Integroituna levytasoon, eikä niitä iänikuisia vanhanajan pömpeleitä, joihin lyö otsansa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin äärettömän rumat keittiön kaapit ja vetimat! Hirveät!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se nyt vielä ole läheskään valmis.
Toivotaa et Stefan maksaa nyt edes vuokrat ettei taas mene ulosmittaukseen ja jäävät asunnottomaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kävelevä klosetti nyt muodissa😍?
Meillä kyllä itse kävellään klosettiin, kun tarve vaatii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo hella on uusinta uutta, siinä on tuo liesituuletin levyjen keskellä, näkyy ihan selvästi stoorin kuvassa.
Kalsean näköinenhän tuo vielä on.Hei kiitos kun selvensit, mulle ihan uutta ja outoa noin hieno liesituuletin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih, sinne mahtuuko hulppeesti levittämään iikkea-kassin sisällön 😄
Vanha hokema tuo Ikea-kassi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaa et Stefan maksaa nyt edes vuokrat ettei taas mene ulosmittaukseen ja jäävät asunnottomaksi.
Omistusasunnoissa ei makseta vuokraa!
Niissä maksetaan hoitovastiketta, jolla sitten katetaan kiinteistön hoitokuluja (vero, vakuutus, jäte, piha ym).
Toinen on rahoitusvastike. Yleensä taloyhtiöissä tulee osakkeenomistajille, kun tulee iso remppa koko yhtiöön (linjasaneeraus, katto, julkisivu ym). Rahoitusvelan voi maksaa
pois.
Älä mässytä aiheesta, jos et tiedä edes termeistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niissä maksetaan hoitovastiketta, jolla sitten katetaan kiinteistön hoitokuluja (vero, vakuutus, jäte, piha ym).
Toinen on rahoitusvastike. Yleensä taloyhtiöissä tulee osakkeenomistajille, kun tulee iso remppa koko yhtiöön (linjasaneeraus, katto, julkisivu ym). Rahoitusvelan voi maksaa
pois.
Älä mässytä aiheesta, jos et tiedä edes termeistä.Ei Stefu omista tuota. Stefun yritys puoliksi toisen yrityksen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voishan Sohvakin alkaa maksamaan vastiketta ihan rahalla, eikä vaan luonnossa🤦♀️😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo vähän outo keittiö kyllä. Terassi näytti ihanalta, kylppäri samoin. Kelpais kyllä myös se makuuhuone jossa takka.
:t miltä terassi jo näyttää? Voi imiten kaikissa eri väreissä oli takka vai vaate huone, 13 v.n unelma ja koira syö keksejä niin nätisti, kyllä steffan kelpaa kyydittää kun kortin saa takas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voishan Sohvakin alkaa maksamaan vastiketta ihan rahalla, eikä vaan luonnossa🤦♀️😂
Miten se sun napaa kalvaa mitä kukakin maksaa? Jotkut pariskunnat laittaa kaiken tasan puoliksi, jotkut maksavat siten, että isompituloinen maksaa enemmän. Jos joku haluaa maksaa kaiken ja hänellä on siihen varaa, se on hänen asiansa eikä kuulu muille. Ei kai Sofia tuolla asuisi, jos Stefan ei siihen suostuisi. Kateuttahan tuo on, kun ihmetellään kuka maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on makuasia tämäkin. Eivät hekään tykkäisi sinun "kodistasi", jos noin saa sanoa toisen kodista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pois.
Älä mässytä aiheesta, jos et tiedä edes termeistä.Ei ole omistusasunto vaan virman nimissä on kolhoosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on makuasia tämäkin. Eivät hekään tykkäisi sinun "kodistasi", jos noin saa sanoa toisen kodista.
Juuri saatu kaapit seinään, siivous ja eiköhän sisustus tule hiljalleen suunnitellen. Tuskin heidän sisustus on sitä, että Maskun matto lattiaan ja muutama sisustustyyny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ajankohtainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen päivän kun näkisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kodin taas tekevät onnelliset ihmiset eivät kulissit.Juuri näin 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se vain on 😊!!!
😂🤣😉
- Anonyymi
Suurimmalla osalla suomalaisista nuorista naisista on yhtä paljon kiinteää omaisuutta eli tuulen huuhtoma...
Sitten on erikseen koulutetut naiset, joille omaisuus tulee kertymään työvuosien myötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Stefu omista tuota. Stefun yritys puoliksi toisen yrityksen kanssa.
Sehän on biletyskämppä,kassakaappi jauheille ym. Stefu kavereineen juhlii,ei ole ketään naapuria seinän takana,eikä kukaan kuule Sofian huutamista "painu vi...n".Mielenkiintoista....sitä odotellessa.
- Anonyymi
Sulla ei ole sitäkään. Pelkkä kateellinen köyhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin 🤗
- Anonyymi
Just oli viinapullo särkyny lattialle ja sit sitä oli hinkattu etikalla pois, eli siihe tuli mahoton läsi, et uus lattia siihe, juokaa ei kantsi kaataa lattioille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin äärettömän rumat keittiön kaapit ja vetimat! Hirveät!!!
Onko ne tummanruskeat? Kamala keittiö kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ole kun ihminen ei tuohon ikään mennessä ole oppinut hankkimaan omaa elantoonsa ja omaisuus kulkee äijän luota toiselle IKEA- kassissa. Tietooni ei ole tullut että asin suhteen muutosta olisi tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaahahaaaaaahaaahaaaa kun vallan naarattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se sun napaa kalvaa mitä kukakin maksaa? Jotkut pariskunnat laittaa kaiken tasan puoliksi, jotkut maksavat siten, että isompituloinen maksaa enemmän. Jos joku haluaa maksaa kaiken ja hänellä on siihen varaa, se on hänen asiansa eikä kuulu muille. Ei kai Sofia tuolla asuisi, jos Stefan ei siihen suostuisi. Kateuttahan tuo on, kun ihmetellään kuka maksaa.
Mitäköhän tässä suhteessa oikein pantaisiin tasan kun toisen osapuolen evä ei värähdäkään edes oman toimeentulonsa eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei ole sitäkään. Pelkkä kateellinen köyhä.
Mullapa on oma kämppä. Tralalalalaaaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valaistus on kivikaudelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luojan kiitos, ettei ole minun koti. Heti alkaisi remontti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyyli on kyllä tällä nuorella parilla tosi vanhanaikainen ja eivät tykkää mitään modernista tyylistä, tai edes persoonallisesta. Mistä löytänyt nuo valot, vieläkö tuollaisia myydään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se niin kallis ole. Itselläni on erään valmistajan malli. Maksoi hieman alle 2000euroa.
Kiva, kun pääsit kertomaan palstalaisille, että sulle hiukan alle 2k, ei ole kallis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luojan kiitos, ettei ole minun koti. Heti alkaisi remontti.
Joo, niinhän tekisit, koska sulla on rahaa...
- Anonyymi
Eipä löytynyt, sopisi laittaa linkkiä todisteeksi
- Anonyymi
No ei nykyään ole liesituulettimia jotka tulee katosta. Siinä se on kun katsoo tarkkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nykyään ole liesituulettimia jotka tulee katosta. Siinä se on kun katsoo tarkkaan.
Ihan on toista kuin Aitolehden, katutason vuokrakämppä Kalasataman alueelta. Lähtikö Martina ulkomaille kerjäämään koronaa sen takia, kun ei kestä Stefun ja Sofian muuttoa uuteen kotiin?
- Anonyymi
Liesituuletin takuulla on. Vai luuletko, että kokeneet remontoijat olisivat jättäneet sen asentamatta?? Oletpa aikamoinen luulija 😄.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan on toista kuin Aitolehden, katutason vuokrakämppä Kalasataman alueelta. Lähtikö Martina ulkomaille kerjäämään koronaa sen takia, kun ei kestä Stefun ja Sofian muuttoa uuteen kotiin?
Koville se ainakin Maralle ottaa, se on " sanomattakin selvää " !!!!
- Anonyymi
Katsokaa Huvilaa j Huusia tai Kotoisa ohjelmia niin opitta tietämään minne kaikkiin paikkoihin liesituuletin voidaan asentaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lähteny ,näky ratsastavan Mondea ,jos tiiät mitä se on ,Vermon raveissa lauantaina.Häntä jopa haastateltiin teeveessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi lähteä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lähteny ,näky ratsastavan Mondea ,jos tiiät mitä se on ,Vermon raveissa lauantaina.Häntä jopa haastateltiin teeveessä...
Ai hevonen laukkasi ym, surkea esitys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan sisustustyyli on moderni, vaikka asuu pienessä asunnossa. Nämä nuoret sisusti aika tylsän vanhanaikaisesti ison asunnon. Kamala tuo pöytäryhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan sisustustyyli on moderni, vaikka asuu pienessä asunnossa. Nämä nuoret sisusti aika tylsän vanhanaikaisesti ison asunnon. Kamala tuo pöytäryhmä.
Martina on sisustanut ilmaisilla tavaroilla 😂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pokeripöytä paraatipaikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koville se ainakin Maralle ottaa, se on " sanomattakin selvää " !!!!
Mikä ottaa koville Martsua.Vanhat huonekalut joita ei huolinut muutossa mukaansa.Asunto musta ja ei mitään näy kodikkuudesta.Vuokra kolhoosi ja vieressä vielä palvelutalo.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liesituuletin takuulla on. Vai luuletko, että kokeneet remontoijat olisivat jättäneet sen asentamatta?? Oletpa aikamoinen luulija 😄.
Telkkarissa mainostetaan uudenlaisia liesituulettimia, joka on levyjen välissä keskellä tai nousee takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dynastia-tyyliä. Stefu sisustanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti raikas ja moderni. Stefu tuhlasi turhaan, kun lopputulos on tuon näköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arabian sheikit kyllä maksavat kultakimpaleina Martin palveluista.
Uskokaa pois! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi päivää. Huvinsa on kullakin ei voi muuta sanoa. Onneksi ei olla kaikki ns julkisuuden henkilöitä. Itse tunnen monia jotka kiertää kierrätyskeskuksia sun muita paikkoja ja itse entraa niistä itselle sisustuselementtejä. Ja aattele nekin saattaa saada ne ilmaisiksi. Toisilla vaan on sitä sisustus silmää ja toisilla ei. =)..Koita kestää vaan.
Itse en nyt muutenkaan halua kenenkään makua mollata jokainen sisustaa omalla tyylillään ja oman rahatilanteen mukaan. Oma kotihan se kyseessä on eikä toisten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina sai kalusteet halvalla Jyskistä. Pahempi kuin Ikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina sai kalusteet halvalla Jyskistä. Pahempi kuin Ikea.
Siinä näkee, että jos on hyvä maku saa halvallakin modernin kodin.
- Anonyymi
Lukee näitä täällä, pelaa peliään. Nyt näpäyttää ja vielä tägäämällä Sohvitätin. Nyt on Marstsun botoksisuu mutrullaan. Selkeesti annetaan vastauksia siis epäilijöille. Sohvi aloitti jo illalla. Oinasnainen sietää mitä vaan, kun saa helpon elämän siivellä. Kulissit pysyy kilpaa mastrrcsrdin kanssa pystyssä.
- Anonyymi
Miten Sofi hyväksyi Martinan valitsemat huonekalut, jotka on nyt niiden asunnossa.? Niin pitää olla tarkka rahan suhteen,aina voi tulla vastaan yllättäviäkin menoja.
- Anonyymi
Joko Nikon sisko vieraili porukan kanssa viime viikonloppuna talossa, kun Sohvi vetelehti Hesassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Sofi hyväksyi Martinan valitsemat huonekalut, jotka on nyt niiden asunnossa.? Niin pitää olla tarkka rahan suhteen,aina voi tulla vastaan yllättäviäkin menoja.
Hyväksyhän se Martinan vanhan miehenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksyhän se Martinan vanhan miehenkin.
Nykypäivänä useimmat naiset ja miehet ovat moneen kertaan kierrätettyjä ja monissa sängyissä kieritettyjä.
Kyllä se niin on, että joku on aina jonkun toisen vanha hoito. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko Nikon sisko vieraili porukan kanssa viime viikonloppuna talossa, kun Sohvi vetelehti Hesassa.
Ohoh!
- Anonyymi
Voi ukko polosta ,eikö miehellä muuta kuin turhanpäiväsiä kuvia kolhosta asunnosta .päältä päin kuin teollisuushalli .ehkäpä heille omiaan.
- Anonyymi
Asunnosta tulee upea niinkuin Stefun edellisistäkin asunnoista. Käyttää paljon italialaisia design huonekaluja ja kaikki koneet viimeistä mallia, kylppärit marmoria, vielä kuitenkin sisustus näköjään keskeneräinen.
- Anonyymi
Asunnossa asutaan sisällä😂
- Anonyymi
Sohvi kuvannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asunnosta tulee upea niinkuin Stefun edellisistäkin asunnoista. Käyttää paljon italialaisia design huonekaluja ja kaikki koneet viimeistä mallia, kylppärit marmoria, vielä kuitenkin sisustus näköjään keskeneräinen.
No ei kyllä siltä näytä. Meinaatko ,että uudelleen sisustaa? 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole italiaa nähnytkään ja tuo laatta on jäljitelmä. Minulla ihan samanlainen lattia, eikä ole kallis. Matto laatan päällä on myös halpa ja en tiennyt, että mattoa myydään myös Suomessa.
- Anonyymi
Toi talo on myynnissä...ajattelevat, kun siinä asutaan
ja sisustettu, niin menee paremmin kaupaksi.
Veikkaan, että ostajaa on vaikeaa löytää.
Todella vaikeaa.- Anonyymi
Vaikea on kyllä keksiä ihmistä, joka haluaisi asua tuossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sun tarvitsekaan siellä asua. Kyllä joillekin kelpaisi 240 neliötä ja asuntohan on vieläkin kesken. Sitäpaitsi, kun Stefan saa ajokortin takaisin, niin varmaan Hangossakin aikaa viettävät enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sun tarvitsekaan siellä asua. Kyllä joillekin kelpaisi 240 neliötä ja asuntohan on vieläkin kesken. Sitäpaitsi, kun Stefan saa ajokortin takaisin, niin varmaan Hangossakin aikaa viettävät enemmän.
Me made it honey !
Hieno ruokailuryhmä ja vaaleaa soffaa, tyylikästä sisustusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me made it honey !
Hieno ruokailuryhmä ja vaaleaa soffaa, tyylikästä sisustusta.Vanhat kalusteet on tuotu entisestä asunnosta, Martina ei huolinut niitä itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me made it honey !
Hieno ruokailuryhmä ja vaaleaa soffaa, tyylikästä sisustusta.Todellakin Me made it, kun toinen osallistui painumalla hotelliin nukkumaan klo 19.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä pahinta on ne ympäröivät kerrostalot.
Ei ehkä ihan sitä mitä moni "miljonääri" haluaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On upea sisältä, mutta hinta ja sijainti tekevät
todella vaikean myytävän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat kalusteet on tuotu entisestä asunnosta, Martina ei huolinut niitä itselleen.
Enpä usko tuota, uusia ovat kaikki kalusteet, eihän ne edes Maran olleet, eiköhän Therman ole maksanut joka ikisen huonekalun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin Me made it, kun toinen osallistui painumalla hotelliin nukkumaan klo 19.
Stefan sen on kalustanut ja maksanut, joten sopii hyvin tyyliin.
- Anonyymi
Kun jaksaa pitää kirjansa 2 vuotta ko. osoitteessa, Steppuli tekee ison tili.
Nähkääs kun ei tartte maksaa myyntivoitosta veroa. Muussa tapauksessa vero olisi noin 30 %.
Noin minäkin tekisin, jos olisin Steppuli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohderyhmää en minäkään keksi, kuka haluaa asua tuossa. Lapsiperheelle vähän liian ankea . Ehkä joku eläkelläispariskunta voisi tykätä tyylistä.
- Anonyymi
Siinäpä sinulle pähkäilemistä pimeinä syysiltoina 😁.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko tuota, uusia ovat kaikki kalusteet, eihän ne edes Maran olleet, eiköhän Therman ole maksanut joka ikisen huonekalun.
On entisestä asunnosta, sohvakalusto ja keittipöytä myös tuolit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat kalusteet on tuotu entisestä asunnosta, Martina ei huolinut niitä itselleen.
Eihän nää varsinaisesti maran kalusteita ollut kun ei se ollut niihin penniäkään sijoittanut.
Ja miten esim noin iso ruokapöytä olis mahtunut maran minikämppään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan, että sinun ei tarvitse keksiä.
Eikä itselläkään olisi varaa. Joten älä rasita aivojasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän nää varsinaisesti maran kalusteita ollut kun ei se ollut niihin penniäkään sijoittanut.
Ja miten esim noin iso ruokapöytä olis mahtunut maran minikämppään?Kylläpäs on varmaankin Martina ollut valitsemassa kalusteita, pöytä on reunoista kulunut on varmaan jo aika vanha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Toisella osapuolella ei taida olla edes omaa rahakukkaroa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin Me made it, kun toinen osallistui painumalla hotelliin nukkumaan klo 19.
No sielläpä ei edes kotityöt uhkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nuo makuuhuoneen kalusteet sieltä palvelutalosta? Minun mummon sisustus on tyylikkäämpi, kun tuo asunto ja nykyaikaisempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun jaksaa pitää kirjansa 2 vuotta ko. osoitteessa, Steppuli tekee ison tili.
Nähkääs kun ei tartte maksaa myyntivoitosta veroa. Muussa tapauksessa vero olisi noin 30 %.
Noin minäkin tekisin, jos olisin Steppuli.Remontti on tehtävä ennen myyntiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me made it? Onko tuo englantia? Eikös Stefu palkannut lisää porukkaa, että saivat enemmän aikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinähän sen tiedät, kun kuulut lähipiiriin ja vierailit Martinan kämpässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sohvilla maran vanha mies ja huonekalut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai remontti vasta alkaa. Minä luulin, että on jo valmis. Kyllä tuo asunto kaipaakin päivitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs on varmaankin Martina ollut valitsemassa kalusteita, pöytä on reunoista kulunut on varmaan jo aika vanha.
Varmasti Stefun valitsema pöytäryhmä. Kukaan nainen ei valitse tuollaista kotiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sohvilla maran vanha mies ja huonekalut?
Stefulla kaverinsa Nikon vanha nainen ja merkkilaukut ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefulla kaverinsa Nikon vanha nainen ja merkkilaukut ?
Re-cycling. Aivan nykyaikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baksu-Bertta on niin uupunut 😂😂😂😂
- Anonyymi
Pesuhuoneesta tykkään ja isosta sohvasta. Muuten ei ole minun makuun.
- Anonyymi
Ei noilla onnea saada. Lisäksi kohta paukkuu ehdollinen vankeustuomio huumeratista niin sekin luo kireyttä suhteeseen.
- Anonyymi
Makuasia. Minä tykkäsin 😍.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makuasia. Minä tykkäsin 😍.
Nämä ovat pitkälti makuasioita, itse pidin kovasti sisustuksesta, en ole nykytyylin kovin ihastunut varsinkaan mihinkään aalto puucee tyyliin.
- Anonyymi
Aivan ihanaa olen iloinen heidän puolesta,
- Anonyymi
Ei koti vaan bisnestä. Siksi Stefu kuvaa sisältä. Tossakin bunkkerissa paljon rahaa kiinni ja varmaan ajateltu että myydään voitolla.
- Anonyymi
Vähään olet henkilö sitten tyytyväinen, mut eihän kelan rahoilla paljon hienouksia ostella.
- Anonyymi
Tosiaan hyvin epäsuomalainen kokonaisuus mutta ei se haittaa. Kelpais kyllä mulle!
Huomaa materiaaleista että on laadukas.
Terassi on tosi upea!
Toivottavasti saadaan lisää kuvia pian. - Anonyymi
Epäsuomalainen? Siis Kivenlahdessa, Espoon takamailla
koirankusetusmetsikön ja palvelutalon vieressä.
Siis niin suomalaista kuin voi olla.
Eli lähiössä.- Anonyymi
Onhan siinä meri kuitenkin aika lähellä ja Hankoon pyyhältää nopeasti, välttäen kantakaupungin ruuhkat. Kiva mesta.
- Anonyymi
Materiaalit ja sisustus on enempi Välimeren tyyliä.
- Anonyymi
Ja parin vuoden kuluttua pääsee metrolla skujaamaan Stadin keskustaan nukkumalähiöstään.
- Anonyymi
Ja missäs sinä asut? Eirassa, Ullanlinnassa vai Kaivopuistossa? 240 neliötä ja kaukana Kivenlahden lähiöstä. Onnittelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Materiaalit ja sisustus on enempi Välimeren tyyliä.
Moni ei tykkää esim. marmorista...vähän dynastiaa...
vaikka onkin kallis materiaalia.
Tiedän yhden kämpän, jossa kaikki lattiat marmoria,
mutta ostaja repi kaikki irti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni ei tykkää esim. marmorista...vähän dynastiaa...
vaikka onkin kallis materiaalia.
Tiedän yhden kämpän, jossa kaikki lattiat marmoria,
mutta ostaja repi kaikki irti.Muu matsku Ikeaa ja muovia! Tekokasveja ja muovikukkia 🙈
- Anonyymi
Kyllä on ankean näköistä, tuskin Sofia kauan viihtyy. Toivottavasti hankkivat oikeita viherkasveja, eikä muovisia tekokukkia. Kun kämppä on tehty vanhasta saunasta, niin kolkko on, ei voi mitään. Kaukana luksuksesta.
- Anonyymi
Ihme, ettei Stefu heittänyt tuota jatkuvasti räksyttävää pihalle.
- Anonyymi
Karsee luola .
- Anonyymi
Mustat palkit hirveitä. Ei tätä päivää. Voiskohan ne maalata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla on hyvä huutaa painu vit...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi varmaan, mutta kova työ.
- Anonyymi
Olen niin onnellinen sofian puolesta, kun hän pääsee lopultakin omaan kämppään.
- Anonyymi
Kohta alkaa viikkoja kestävät bileet ja naapurit valittaa metelistä, jos eivät sulje kuulolaitteita.
- Anonyymi
Kaksi yritystä omistaa tämän kiinteistön, joten Sofia ei voi omistaa, kun ei omista Stefukaan.
- Anonyymi
Ei kyllä S itse näyttänyt iloiselle, kun ylläri paljastui että onkin jo valmista. Eipä tullu Stefulle sydänjulkaisua vastineeksi we made it hani postaukseen 😉😅
- Anonyymi
Mihin omaan kämppään Sohva nyt on muuttamassa.
- Anonyymi
Sohvi pääsee omaan kämppään??Eihän Sohvilla ole koskaan ollu omaa kämppää ,eikä ole nytkään.Ainahan se on loisinu muiden kämpissä.
- Anonyymi
Kummaa porukkaa! Ettehän te tuossa talossa asu, joten tyhmää arvostella. Kukin sisustaa kodin itselleen. Eikä yhdelläkään kommentoijalla ( ei minullakaan, vaikka oma, ei pankin huoneisto onkin) olisi edes varaa ostaa tai asua.
Minusta on hyvä, että heidän kotinsa on remontoitu ja muutto edessä.
Kukaan ei tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. - Anonyymi
Stefuhan itse altistaa kämpän arvostelulle.
Voisi pitää sen komeuden täysin itsellään.
Ai niin...se oli Mara, joka pakotti julkisuuteen... - Anonyymi
Ihan pitkällä kokemuksella muutama fakta vain. Ei tosiasiat ole haukkumista. Tietysti tyhmä käyttää rahaa turhaan, jos ei muuta äkkää.
- Anonyymi
Vaikka kuinka hienoksi laittaisi sisältä on tuota vaikea saada myydyksi. Sijainti on huono kerrostalot ja palvelutalo vieressä. Saapas nähdä kuinka kauan pariskunta tuossa nukkumalähiössä viihtyy.
- Anonyymi
Taitaa kumminkin olla Stefanin firman toimisto kyseessä.
- Anonyymi
Tässä osuva komentti ja varmaan ei ole kodiksi edes suuniteltu. Joku muu on käyttötarkoitus, kun tosiaan näyttää toimistolta.
- Anonyymi
Kamalan kolkko ja laitosmainen paikka. Biletyspaikaksi ok... Mutta "koti". Niin jokainen asuu tietenkin millaisessa tykkää, mutta itse en muuttais noin rumaan taloon. No, huutaa ja reuhuta tuolla mahtuu. Tämä oli kyllä pettymys. Odotin jotain hienoa.
- Anonyymi
Tätä hehkutettiin niin paljon ja minä odotin todella upeaa sisustusta. No sopii talon ulkonäköön hyvin .
- Anonyymi
Kaikkihan on sitten hyvin, kun sinun ei tarvitse muuttaa! Ja koetahan päästä yli pettymyksestä. Ehkä huomenna helpottaa jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan on sitten hyvin, kun sinun ei tarvitse muuttaa! Ja koetahan päästä yli pettymyksestä. Ehkä huomenna helpottaa jo!
Haha. Ei se nyt niin suuri pettymys ollut, ettei sitä yli pääsisi. Tarkoitin vain sitä, että annoin ennakkoluulottomasti S&S näyttää makunsa ja mihin pystyy. Eipä ollut häävi tulos :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihailen omaa kotia ja sisustusta.
- Anonyymi
Aivan ihana talo mun mielestä! Kiva terassi, moderni keittiö ja luksus kylppäri. Ruokapöydän kaluston vaihtaisin jos olis mun kämppä mut muuten kyllä kelpais koska vaan. Tarpeeksi neliöitä ja ihanat noi palkit katossa.
- Anonyymi
Ihan samaa mieltä👍 Muuten hieno kaikkineen, mutta ruokailuryhmä vaihtoon.
- Anonyymi
Tässä käy vielä niin että tämä asunto on Sofialle ja Bambille ja Stefu saa viillettää mihin haluaa 😂 We made it honey oli nyt tämä viime "muutto" örvellyksen
ja sitä edeltävien päivien korvaus. Meno ei tule Stefanin kohdalla rauhoittamaan, kun on pirin vietävänä, mutta onneksi sofialla on nyt oma my walk inn closet, hotellin vessa ja mahdollinen kuntosali, varmaan yhtä nopealla aikataululla kuin ylipäätänsä tämä Hangon...eiku Espoon asunnon remontointi. Joo Remonteissa saattaa mennä, mutta eikö s&s kommunikoi keskenään, ettei raukan tarvitse päivittäin lupailla itselleen ja seuraajilleen olemattomia ja sitten pitää parin päivän radio hiljaisuuden.- Anonyymi
Ehkä molemmat kuitenkin hoitavat omat asiansa ilman teidän neuvojanne.
- Anonyymi
Niin Stefu ei seurannut Sofiaa muutamaan päivään...nyt sit taas ja lepytyskyvia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Stefu ei seurannut Sofiaa muutamaan päivään...nyt sit taas ja lepytyskyvia...
Lepytyskuvia maailman laiskimmalle vetelykselle! Voi elämän kevät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lepytyskuvia maailman laiskimmalle vetelykselle! Voi elämän kevät!
Lepytyskuvat on tän palstan keksintöä.
- Anonyymi
Stefu on tehnyt hurjasti töitä tällä viikolla saadakseen kämpän asuttavaan kuntoon, pisteet siitä!
- Anonyymi
Koska muutto?
- Anonyymi
Kelpaa siellä KumiMimmin kokata.
- Anonyymi
Missä ne kuvat on?
- Anonyymi
Instassa.
- Anonyymi
Ei Sofian tilanteessa ole muita vaihtoehtoja kuin pakata vähäiset kamppeensa siihen kassiinsa ja köpötellä uuteen kämppään, häntä koipien välissä, jos aikoo hulppeaa elämäntyyliään jatkaa? Ehkä Stefu kuitenkin jotain oppi menneestä 9 vuotisesta sodasta? Eli tehnyt selväksi, että fyffee tulee, mutta hän on kapelimestari ja Ikean kassi on syytä pitää lähtövalmiudessa
- Anonyymi
Stefu on sanonut olevansa Sofian kanssa onnellisempi kuin ikinä Martinan kanssa. Miksi siis uhkailla tuolla lailla? Parisuhteessa yleensä molempien onnella on väliä.
Olen pahoillani ettet itse ole onnellista parisuhdetta kokenut vaan joutunut olemaan lähtövalmiudessa. Toivon että tuli lähtö ja löysit paremman suhteen.
- Anonyymi
Missä kuvat? Linkittäkää tänne!
- Anonyymi
Instan storyssa 24h nähtävillä. Käy katsoo, ei tänne mitään linkkejä saa laitella. Stefu kuvia et enää kyllä näe.
- Anonyymi
Varmasti hienoa,mutta se mua ihmetyttää että eikö ajatellut tyttärensä koulumatkaa ja jos ei kummallakaan ole korttia tällähetkellä niin aika vaikeeta!Ei ykyään kukaan muija suostu yksinhuoltajaksi vaan lapsi on puolet ajasta toisella ja puolet toisella!
- Anonyymi
Eikös Espoossa on nykyään se metro?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Espoossa on nykyään se metro?
Kivenlahteen saakka metro tulee vasta parin vuoden kuluttua.
- Anonyymi
Sofia laittoi lisää kuvia talosta, on kyllä hulppean näköistä. Paljon marmoria esimerkiksi.
- Anonyymi
Tuo ei ole marmoria! Jokainen voi laitattaa tuota isoa laattaa ja on alle 30 euroa neliö. Halvalla tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole marmoria! Jokainen voi laitattaa tuota isoa laattaa ja on alle 30 euroa neliö. Halvalla tehty.
Ei selvästi ole mitään laattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry, Stefu ei muuta laita kuin marmoria😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei selvästi ole mitään laattaa.
On isoa laattaa ja erotan marmorin laatasta.
- Anonyymi
Ei kai ole yhtään linkkiä saatu aikaiseksi laittaa tänne.
Eipä ollu seiskassakaan, yllättäen..- Anonyymi
Linkkejä??? Kai osaat googlea käyttää?
- Anonyymi
Moneen kertaan on sanottu että instasta löytyy. Stooreihin ei edes voi linkittää eli itse joudut mennä katsomaan. Älä sure, ei ne rahaa saa siitä että käyt katsomassa.
- Anonyymi
Picuki sofia belorf tai picuki Stefan Therman löytyy kuvia
- Anonyymi
Seiskalla mielenkiintoisempaa julkaisua. Noi on jo niin last so season😣!
- Anonyymi
Ei tuosta saunasta saa kodikasta millään. Kolkko mikä kolkko.
- Anonyymi
Ei kaikki edes halua kodikasta eli räsymattoja ja puolipaneeleita. Mä muuttaisin Stefun ja Sofian taloon koska vaan, tykkään tuollaisesta modernista tyylistä.
- Anonyymi
Kasvit ja taulut puuttuu vielä. Tuoreita kukkia maljakkoon. Muutama karvamatto. Lamppuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki edes halua kodikasta eli räsymattoja ja puolipaneeleita. Mä muuttaisin Stefun ja Sofian taloon koska vaan, tykkään tuollaisesta modernista tyylistä.
Niin muuttaisin minäkin, räsymatot sopii johonkin mummon mökkiin. Tässä keskieurooppalaista ajatonta tyyliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään itsekin. Tyyli on maskuliininen. Enemmän omaan makuuni, kuin sellainen sievistelevä valkoinen, lampaantalja bling bling juttu. Tai boho, ei iske. Makuja on monia.
- Anonyymi
Ompa nyt sopuleilla pohdittavaa. Jonkun stefun huushollikuva.
Voi voi, onko marmoria, vai puolipaneelia ja mitkä värit ja millanen karu sauna.
Katselkaa nyt sitä omaa huushollianne ja tehkää jotain.- Anonyymi
Minusta pitkästä aikaa mukava ketju ja kun tykkään sisustamisesta on mukava arvostella.
- Anonyymi
Kyllä Sofi sinne muuttaa. Ei sillä ole muuta elämässään kuin Stefu kuka elättää Sofin. Sofi on lokki.
- Anonyymi
Miksei muuttaisi? On ihan normaalia nykyaikana että seurusteleva pari asuu avoliitossa. Ja se nimi on siis Sofia. Ei Sofi.
- Anonyymi
Tuollainen musta-puunvärinen kyökki oli muotia n. 5 v sitten. Ja nämä marmorijäljitelmä laatat 2000-luvun alussa. Mutta parakkiinhan ne tyylittömyydessään sopivat just hyvin.
Mukava tuolla kaikuvassa uimahallissa Stefun rähjätä ja Sohvan kaakattaa rumalla äänellään painu v... ttuaan.- Anonyymi
Oli noita mustia keittiöitä vieläkin Asuntomessuilla. Tykkään tosta mustasta keittiöstä, kun ympärillä on valoa ja tilaa, ei ole liian pimeä. Tykkään myös niistä mustista kattopalkeista. Mutta sitä kylppäriä en oikein hahmota.
- Anonyymi
Ja sopululauma vaan jatkaa potaskan jauhamista. On se vaan niin kivaa.
- Anonyymi
Aivan poikamiesboksi ei ole kyllä yhtään naisen silmällä sisustettu tai en nyt tiedä onko sohvilla mitään silmää muutenkaan..
"Ei helmiä sioille" kvääk kvääk kvääk- Anonyymi
Ja jatkaa vaan pitää paskan kääntämistä.
- Anonyymi
Bunkkeriin sopii hyvin nuo kalteri-ikkunat. Kylppärin marmorijäljitelmälaatoilla voi olla tänään valkoisia pulverijäämiä. Sohvakin jo niiskutti. Yöllä Lokki raakkuu ja Puli huutaa ja sylkee. Tietää Espoon kulma saaneensa uusia naapureita.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Keittiön ikkunasta näköjään näkyy koirankusetus pöpelikkö
ja siinä menee kävelytie...sellainen hiekkapohjainen.
Eli siitä näkee suoraan asunnon antavista ikkunoista sisään.
Sevenin toimittajalle aika kiva juttu.- Anonyymi
Bile-sekoilu kyttispaikka 😂
- Anonyymi
Persaukiset lähiömammat sekä perämettien mummot täällä arvostelee kateuksissaan heidän lemmenpesää. Hankkikaa elämä.
- Anonyymi
Jeps. Oma vuokrakaksio on varmaan niin viimosen päälle sisustettu ja näköala suoraan naapuritalon seinään.
Sopulit vaan sekoilee.
- Anonyymi
Sofia on tyhmä kun saapas, pahinta on, ettei miehet huomaa sitä🙄Ei kukaan normi mies ole tuollaisen kanssa,
- Anonyymi
Sofia taitaa aloittaa duunin mainostoimistossa.
- Anonyymi
Ja mitähän työtä Sohvi muka mainostoimistossa tekisi. Eihän tuolla ole mitään ammattipätevyyttä eikä koulutusta alalle.
- Anonyymi
Sofian uusi työ, tapaaminen viikolla ja office dog Bambi taitaa liittyä Hesan keskustassa olevaan mainostoimistoon. Yhdessä kuvassa on mainittu tuo mainostoimisto. Duunista olisi hyötyä myös Stefanin firmalle.
- Anonyymi
Ensin täytyy hoitaa syksyn käräjät. Ehkä hakee sponsoria sinne?
- Anonyymi
Eilen Stefu postasi onnellisena instastooreihin, että talon lopputarkastus meni hyvin. Sofia omien tarinoidensa perusteella illan ja yön kuitenkin ekan yön heti yksin kotona. Nyt Stefun stooreissa I hate my life!!! Mitä ihmettä. Yhtä vuoristorataa elämä... surullista!😕
- Anonyymi
Julkaisu jo poistettiin lähes samoin tein, että... Yhtä outoa vuoristorataa ja näytöstä!
- Anonyymi
Hyi helveetti noita huumediilereitä ja heitä dikkaavia.
- Anonyymi
Kuka on huumediileri, kerro!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on huumediileri, kerro!
Ei Niko sinne muuttanut.
- Anonyymi
Ja sama p senkun jatkuu...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708