😊👓☕ pesaisee kivasti varpaat. Se alkaa olla melko viileätä tähän aikaan vuodesta! Olisipa hän täällä lämmittämässä varpaitani. Koira 🐕 majailee nojatuolissa, joten sen alla ei voi varpaita lämmitellä.
Ikävä hiljaisia hetkiä, kun katse kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa 👀👋
Aamukaste ruohikolla
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä olet tehnyt saadaksesi hänet sinne?
Olen sitä mieltä, että hän joka lopettaa yhteyden pidon huolehtii sen palauttamisesta. Onhan hänellä ollut siihen hyvä syy, joten en ole voinut liikaa häiritä vaikka ylitinkin alussa omat rajani. Tästä huolimatta Espoossa käydessäni terveyteni vaarantamalla kävin melkein joka päivä ruuhka-aikana alueella, jossa myös hän asioi. Ei osuttu yhtäaikaa!
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että hän joka lopettaa yhteyden pidon huolehtii sen palauttamisesta. Onhan hänellä ollut siihen hyvä syy, joten en ole voinut liikaa häiritä vaikka ylitinkin alussa omat rajani. Tästä huolimatta Espoossa käydessäni terveyteni vaarantamalla kävin melkein joka päivä ruuhka-aikana alueella, jossa myös hän asioi. Ei osuttu yhtäaikaa!
😘😘😘😘🙃😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412