Jäi kakkaa esarin alle

Anonyymi

ja koko kyrpä tulehtu. en kehtaa mennä lääkäriin. neuvoja?

6

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pölkylle ja poikki

• Anonyymi

Sinulta vai.Ihan oikee päätös.NIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHH

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta vai.Ihan oikee päätös.NIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHH

🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤪😂🤑🤢🤑🤢🤢🤢🤢

• Anonyymi

Erikoista. Heti seksin jälkeen kannattaa pestä se kalu niin ei tulehdu. Jos kokee tuon ongelmaksi niin anaaliseksissä voi tietenkin käyttää kondomia. Tällöin voi siirtyä kakkosesta takaisin ykköseen vain ottamalla kumin pois ja kalu alla on edelleen puhdas.

Toki trolleilla on ennenkin ollut mitä erikoisempia ongelmia.

• Anonyymi

Niin joo ja jos tulee mistään syystä esinahan alle tulehdusta niin ensiavuksi huolellinen pesu ja sitten betadinea (jodipitoinen desinfiointiaine) esinahkaan aamuin illoin. Jodi tahraa alusvaatteet eli niiden valinta sen mukaan.

Jos tulehdus ei sillä tokene niin sitten lääkäriin.

• Anonyymi

Pakko mennä lekuriin jos heppiin tulee ongelmia. Ex-tyttöystäväni ehdotti itse , että hässin häntä pyllyn reikään ja hän näytti tosiaan nauttivan siitä. Minä en niinkään. Parempaa on se perinteinen. Sattuipa niin, että sain helvetinmoisen virtsatietulehduksen. Lekuriksi sattui kaiken lisäksi naislääkäri. Hän oli kuitenkin jo varttuneessa iässä eikä miehen peliä eka kertaa tarkastellut. Minä olin vähän nolona kun hän ilmoitti kusinäytteestä löytyvän ulosteperäistä bakteeria enkä kehdannut sanoa mistä johtui. Hän kehotti vaihtamaan puhtaat alushousut useammin. Antibiooteilla meni tulehdus ohi mutta on seuraavilla kerroilla kortsu on ollut käytössä pyllyseksissä. terv. vanha panomies

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3762
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      35
      3242
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3209
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2884
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe