HobbyHall epäluotettava toimija

Anonyymi

Muilla huonoja kokemuksia Hobbarista?
Oma case:
- Tuotteet viipyy luvastusta toimituksesta yli 2 kk
- Asiakaspalvelu lupaa palata asioihin lukuisia kertoja; ei kertaakaan palaa
- Puhelinpalvelu ainoa kanava, josta ylipäänsä tavoittaa ketään (hoono soomi taitoista)
- Kirjalliseen reklamaatioon ei vastata lainkaan
- Virheelliset toimitustiedot eivät korjaannu (vaikka asiakaspalvelu toisin väittää) koskaan. Postille kiitokset, että osa toimituksesta sentään löysi perille.
- Kun toimitus lopulta tulee, itse kasattavasta ostoksesta puuttuu oleelliset osat niin , että tuote ilman noita osia täysin käyttökelvoton...

24

1670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan vastaavia kokemuksia täällä. Älkää tilatko mitään Hobby Hall :sta!

    • Anonyymi

      Tuossa ei ole mitään outoa tai ihmeellistä. Aivan normaalia virolaista palvelua.

    • Anonyymi

      Hyvin on toiminu aina!

      • Anonyymi

        😂 just joo


    • Anonyymi

      Ei kannata tilata koska firma toimii virosta ja tilaavat itse tuotteet vielä jostakin.

      Eli toimitusketju karkaa liian pitkäksi, onko mukava odotella tavaroita ensin vaikka 2 täyttä viikkoa ja sitten vielä viikko pari lisää.

      Tällä kaupalla on sellaiset toimitusajat jotka varmasti rassaa tilaajia. Sekä tulee viallista tavaraa jonka vaihtaminen tuntuu olevan mahdotonta. Eli hankaavat vastaan jolla osa jättää asian hoitamatta ja ottavat omaan piikkiin viallisen tavaran tai jos tuote ei vastaa tietoja tai kuvaa joka on hyvin yleistä jos ostat muuta kuin vanhaa tuttua merkkiä ja euroopassa valmistettua.

      • Anonyymi

        En ole koskaan tilannut koskaan enkä tilaa.

        Facebookissa ihmissä laittavat kuvia kun pyörän tilalle on tullut kiinalainen rihkama ompelukone.

        Sekä uutena myyty viallinen ruohonleikkuri ollut "korjauksessa" 3 kk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan tilannut koskaan enkä tilaa.

        Facebookissa ihmissä laittavat kuvia kun pyörän tilalle on tullut kiinalainen rihkama ompelukone.

        Sekä uutena myyty viallinen ruohonleikkuri ollut "korjauksessa" 3 kk

        Suomalaiset on tosi kummia ostajia kun ostavat tälläisestä firmasta vaikka jokaista vedetään köliin.

        Virolaiset on välinpitämättömiä ihmisiä.


    • Anonyymi

      Virolaisella hobby hallilla toimii laskutus, tavarat jää ostajalle toimittamatta !

    • Anonyymi

      Pelkkiä hyviä kokemuksia.

    • Anonyymi

      Hobbyhalista on kyllä jäänyt sellainen kuva että sinne sivuille on ahdettu kaikki tuotteet mitä mistään löytyy kuvat googlen kuvanhaulla ja hinta perään ja toimitusajaksi 3-5päivää mutta tuotteita ei ole oikeasti olemassa. Sitten kun joku jotain erehtyy tilaamaan rupeaa hobbyhall miettimään mistä tuommonen saatas tilattua asiakkaalle. Aivan alaarvoinen lafka ei mitään inventaariota mistään tuotteista koko firma pihalla kuin lumiukko.

      • Anonyymi

        Tuohan on loistavaa ja tuottoisaa toimintaa! Myydän halvalla ei mitään ja saadaan taattu 100% tuotto. Tilaajallekin oiva kokemus.


    • Anonyymi

      Hobby Hall lähettää itse Roskapostin tapaista postia. Sain viimeviikolla


      Alla oleva on Hobby Hall oma lähetys.
      Laitoin se kuitenkin boikottiin ja laitoin myös kaikille omille ja veljien vanhemmille estot etteivät pysty asioimaan Hobby Hallin kanssa.
      Viimeksi kun tilasin pari kertaa , oli tavara muuttunut ala-arvoiseksi. Molemmat lähetykset palautin ja rahatkin jo saatu.
      Miksi, en tiedä , ennen sai aina hinta laatu suhteessa kunnollista.

      En suosittele enää kauppaa. Onkohan omistajat vaihtuneet, kysyn vaan.

      ------ alla saamani viesti ------- huomaa oikeinkirjoitusvirheitä -----

      𝗛𝗲𝗶
      𝗦𝗶𝗻𝘂𝗹𝗹𝗲 𝗼𝗻 𝗸𝗲𝗿𝘁𝘆𝗻𝘆𝘁 𝟲𝟬.𝟬𝟬 𝗛𝗼𝗯𝗯𝘆 𝗛𝗮𝗹𝗹 𝗿𝗮𝗵𝗮𝗮, 𝗷𝗼𝗸𝗮 𝗼𝗻 𝘃𝗮𝗻𝗵𝗲𝗻𝘁𝘂𝗺𝗮𝘀𝘀𝗮.
      𝗛𝗼𝗯𝗯𝘆 𝗛𝗮𝗹𝗹 𝗿𝗮𝗵𝗮𝗮 𝘃𝗼𝗶𝘁 𝗸𝗮̈𝘆𝘁𝘁𝗮̈𝗮̈ 𝗼𝘀𝘁𝗼𝗸𝘀𝗶𝗶𝗻 𝗛𝗼𝗯𝗯𝘆𝗵𝗮𝗹𝗹.𝗳𝗶-𝘃𝗲𝗿𝗸𝗸𝗼𝗸𝗮𝘂𝗽𝗮𝘀𝘀𝗮 𝟬𝟭.𝟭𝟬.𝟮𝟬𝟮𝟮 𝟮𝟯:𝟱𝟵:𝟱𝟵 𝘀𝗮𝗮𝗸𝗸𝗮.

      Hobby Hall rahalla voit maksaa jopa 30% ostoksiesi loppusummasta, lisätietoja löydät täältä.

      Muistathan, että voit käyttää Hobby Hall rahaa myös Hobby Hallin Tammiston myymälässä.

      Terveisin,
      Hobby Hall

      OSTOKSILLE
      Asiakaspalvelu ma-su 8-20
      [email protected]
      09 8566 8000

      Sähköposti lähetetttiin osoitteeseen: [email protected]. Avaa viesti selaimessa.
      Hinnat voimassa rajoitetun ajan. Pidätämme oikeuden muutoksiin.
      Jos et jatkossa halua tiedotteita Hobby Hall rahasta, klikkaa tästä.
      Osoitelähde: Hobby Hall Suomi Oy, Markkinointi- ja asiakasrekisteri. Y-tunnus 2882790-7

    • Anonyymi

      Taitaa jäädä tavara saamatta häpy holesta vaikka maksettukin on. Jos ei ensiviikolla posti tuo niin teen kyllä suoraan rikosilmoituksen !

    • Anonyymi

      Jep.älkää missään nimessä tilatko.maksoin tuotteet heti.kuukauden päästä tuli ilmoitus spostiin.teknisiä vaikeuksia emme voi toimittaa jne.rahat ihme kyllä palauttivat tilille takas.

    • Anonyymi

      On kyllä aika heppoista meininkiä. Katselin ompelukoneita ja selostukset tuotteista ovat surkeita. Mitä mukana tulee eroaa ainakin paikoin siitä mitä toisaalla sanotaan vakiovarusteiksi.
      Asiakaspalvelussa ei osattu auttaa, vaan vedottiin siihen, että netistä ostettaessa on aina riski. Vau, he eivät siis tiedä mitä he myyvät.

      Kyllähän tässä tukka on pystyssä tuotetta odotellessa.

      • Anonyymi

        Kone tuli eilen, mutta se ei toimi. Asiakaspalvelu laittoi tikettiä eteenpäin, katsotaan koska kuuluu ja mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kone tuli eilen, mutta se ei toimi. Asiakaspalvelu laittoi tikettiä eteenpäin, katsotaan koska kuuluu ja mitä.

        Ei voida vaihtaa, pitää palauttaa ja tilata uusi. En taida uskaltaa.


      • Anonyymi

        Hobby Hall saisi keskittyä tuotteidensa ja kaupan hoitamiseen, sen sijaan että keskittyvät siivoamaan jälkiä netistä. Minulla oli arvostelu Trust Pilotissa, mutta ryhdyttiin vaatimaan henkilötietoja, joten poistin sen. En anna tietojani tällä hetkellä, kun asia on vielä kesken, niin paljoa ei löydy luottoa Hobby Halliin

        Olin ostamassa ompelukonetta. Tuotetiedot satunnaista kuraa, eikä asiakaspalvelu tiedä niistä sen enempää.
        Tilasin nyt kuitenkin Singerin, kun olen ennenkin Hobby Hallista ostanut, ongelmitta. Tuote saapui, vaan ei toiminut.
        Samana päivänä vielä otin yhteyttä asiakaspalveluun, josta luvattiin laittaa tikettiä asiasta. Parin päivän päästä ilmoittivat ettei voida vaihtaa, pitää palauttaa. Ja tehdä uusi tilaus.
        Palautan, en uskalla heiltä enää tilata. Minulle ilmoitettiin, että tuote tarkastetaan, sävyllä, jota voi pitää uhkaavana. Laitoinpa sitten perään youtube-linkin, josta ilmenee ettei toimi. Kenties heidän kannattaisi tarkistaa ne tuotteensa ennen kuin lähettävät asiakkaalle.
        Vaikea tuollaista retuperällä olevaa verkkokauppaa on suositella kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hobby Hall saisi keskittyä tuotteidensa ja kaupan hoitamiseen, sen sijaan että keskittyvät siivoamaan jälkiä netistä. Minulla oli arvostelu Trust Pilotissa, mutta ryhdyttiin vaatimaan henkilötietoja, joten poistin sen. En anna tietojani tällä hetkellä, kun asia on vielä kesken, niin paljoa ei löydy luottoa Hobby Halliin

        Olin ostamassa ompelukonetta. Tuotetiedot satunnaista kuraa, eikä asiakaspalvelu tiedä niistä sen enempää.
        Tilasin nyt kuitenkin Singerin, kun olen ennenkin Hobby Hallista ostanut, ongelmitta. Tuote saapui, vaan ei toiminut.
        Samana päivänä vielä otin yhteyttä asiakaspalveluun, josta luvattiin laittaa tikettiä asiasta. Parin päivän päästä ilmoittivat ettei voida vaihtaa, pitää palauttaa. Ja tehdä uusi tilaus.
        Palautan, en uskalla heiltä enää tilata. Minulle ilmoitettiin, että tuote tarkastetaan, sävyllä, jota voi pitää uhkaavana. Laitoinpa sitten perään youtube-linkin, josta ilmenee ettei toimi. Kenties heidän kannattaisi tarkistaa ne tuotteensa ennen kuin lähettävät asiakkaalle.
        Vaikea tuollaista retuperällä olevaa verkkokauppaa on suositella kenellekään.

        Myyvät asiakaspalautuksia (sekundaa) joita nykyään verkkokaupoilla ongelmaksi asti. Eivät tarkasta/korjaa vikoja vaan suoraan myyntiin. Sen takia myös pakkaukset ovat mitä sattuu - asiakkaat eivät pakkaa kunnolla vaikka palautusohjeissa sitä korostetaan....! Toiveissa että löytyy joku hölmö joka ei jaksa palauttaa. Itsekin jätin kerran palauttamatta jakkaran jossa vika....
        Ehkä jopa tilaavat tätä palautustavaraa muilta verkkokaupoilta myyntiin.


    • Anonyymi

      Toimitusajat eivät pidä yhtään paikkaansa, tuotteet mitkä varastossa eivät sitä olekkaan.

    • Anonyymi

      Itse tilasin pc:lle (siis itse kasaamani uusi pc) viime talvena korealaisen 31,5" Iiyama 4K monitorin. Se tuli ajoissa. Toimitusaika oli sanottu tuotteen tiedoissa. Se on ihan toimiva tuote.
      Luulen, että kaikki Hobby Hallin tavarat tulevat joiltain Euroopan tukkureilta, ja niiden varastotilanne on varmaan jotenkin selvillä.

      Saldovirheet vaikuttavat siihen, että tavaran tulo hidastuu paljon (tavaraa ei ole koko Euroopassa) tai jopa sitä ei enää edes valmisteta (pahin tapaus).

    • Anonyymi

      Tuotteista puuttuu suomenkieliset käyttöohjeet, tuotteet täyttä paskaa. Reklamointeihin vastataan ylimielisesti. Ei tarvii tuolta mitään tilata, onneks on loistavia kotimaisia kauppoja!

    • Anonyymi

      Ihan samat kokemukset. Firmasta ei vastat mitään. Aivan käsittämätön juttu. Ei mene jatkoon enää tulevaisuudessa. Tällaisten toimijoiden kanssa ei viitti askarrella.

      • Anonyymi

        Hobby Hall Suomi Oy
        Firman nimi ja nettiosoitteen loppuosa .fi antavat ymmärtää, että kyseessä on suomalainen yritys.
        Hobbyn omistaa virolainen yritys Wraith Invest OÜ
        Ehkäpä tuosta johtuu palvelun ja tuotteiden laatu?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe