Tyttöystävä pani rahasta.

Anonyymi

Nuoren junnuna olin silloisen tyttöystäväni ( nykyisen vaimoni ) kanssa kesälomareissulla vuonna 1977. Minä olin 18 vuotta ja tyttöystäni vuotta nuorempi. Vuokramökin naapuriin tuli neljä japanilaista liikemiestä ja kaksi heidän suomalaista kollegaansa. Heidän autonsa jäi kiinni mökin pihan pehmeään hiekkaan ja menimme hinaamaan sen ihan oikealla USA Fordilla irti. Kun emme halunneet tuosta avusta rahaa, he kutsuivat meidät iltakahville mökkiinsä. Lupasimme mennä. Oli siellä kahviakin tarjolla, pääasiassa kuitenkin alkoholia. Tunnin iltuskelun jälkeen lähdin käymään omalla vuokramökillämme ja laitoin saunan lämpiämään. Vähän ajan päästä tyttöystäväni tuli perässä ja sanoi, että arvaa mitä ? Ne sedät pyysi minua jäämään ja että saisin 2000 markkaa, jos suostuisin panemaan niiden ulkomaalaisten kanssa. Ja minä, että mitä... siis naisit niiden Japsien kanssa. Niin, nyökkäsi tyttö. Minä ilmoitin, että ei käy. Saunassa kysyin vielä, että oliko ne ihan tosissaan. Ja tyttö sanoi, että se Suomalainen pomo oli näyttänyt tuon rahamääränkin. Ja minä kysyin, että mitä sinä siihen vastasit. Ja tyttö sanoi, että ilmoitin kysyväni asiaa sinulta. Jaa, että mun sitten on tuo asia päätettävä, mitäs itse ajattelet ? Ja tyttö sanoi lakonisesti, kaksi tonnia on paljon rahaa... Jos sulle sopii, voin kyllä mennä. Tyttö meni ja minä jäin istuskelemaan mökille. Puolentoista tunnin päästä hän tuli takaisin. Ojensi minulle 2500 mk ja mä kysyin, että mistä toi ylimääräinen on ? Toinen niistä Suomisedistä halusi kanssa, oli vastaus. Mä meen suihkuun, oon niin sitä täynnä et valuu reisiä pitkin. Oli se 2500 markkaa paljon rahaa, kierreltiin kolme viikkoa Pohjoisessa ja asuttiin ihka oikeissa hotelleissa. Se oli silloin, minipillerin keksimisen jälkeen ja ennen AID.sia.

5

4902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe