Aihe

Naantalissa ei myydä huumeita

Anonyymi

eikä ole muutakaan rikollisuutta, edes poliisiasemaa ei tarvita.

10

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä taidat pitää Naantalia lintukotona. No se on sun mielipiteesi, mutta totuus on se että samalla tavalla täällä rikollisuutta on kuin muissakin Naantalin kokoisissa kaupungeissa. Polisiaseema tarvittaisiin kyllä, mutta kun ei niin ei.

• Anonyymi

Totta puhut, huume porukkaa liikkuu ja juopotellaan aamusta, iltaan. Nuorehkoa bubi sakkia pyörii ainakin Nuhjalan seuduilla. Rahat riittää, töitä ei tarvitse edes haistella.

• Anonyymi

Etkö ole löytänyt huumeiden myyjiä vai mistä oletat ettei Naantalissa huumeita myydä?

• Anonyymi

Katukuvasta sen näkee, hörhöjä ei vastaan tule. Naantali on eläkeläisten paratiisi, eivätkä he huumeita käytä. Ei ole kysyntää, niin ei ole tarjontaakaan.

• Anonyymi

Kyllä Naantalissa huumeiden käyttäjiä on, mutta he eivät kadulla hörhöyttään näytä. Naantalilaiset huumeiden käyttäjät osaavat käyttäytyä sivistyneesti ja omassa porukassaan.

• Anonyymi

Naantalissa ei huumeita käytetä, eikä juoppoja näy katukuvassa, niin kuin joskus 70- 80 luvulla.

• Anonyymi

Yksi yleisiä harhaluuloja on, että huumeidenkäyttäjän erottaa ihmisjoukosta jo 20 metrin etäisyydeltä.

No, kaikki eivät ole todellakaan niin rappiolla. Kyllä niitäkin on, mutta aika harvoin luulee Naantalissa sellaisen tunnistavansa.

THL sivuilta. Yleisimmin kokeiltu tai käytetty huume on kannabis. Kannabiskokeilut ovat nelinkertaistuneet suomalaisessa väestössä vuoden 1992 kuudesta prosentista 24 prosenttiin vuonna 2018.

On jokseenkin täydellisen varma asia, että Naantalista löytyy pataljoonan verran enemmän tai vähemmän huumeita käyttäviä, jos myös miedot lasketaan mukaan. Toisaalta itse pitäisin pahasti ongelmaisten määrää tai ainakin näkymistä katukuvassa hyvin vähäisenä.

• Anonyymi

Viikonloppu käyttäjiä Naantalista löytyy ainakin muutamia.

• Anonyymi

Kannabista käyttää aika moni Naantalilais nuori ja se ei ole minun mielestä mitenkään tuomittavaa.

• Anonyymi

Olen asunut Naantalissa kohta toistakymmentä vuotta eikä minulle ole kertaakaan kukaan tullut tarjoamaan huumeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      11656
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      2703
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      2075