Aivan suoraan sanottuna, niin kasvoista näkee, että täydellisiä idiootteja, näyttävät siis todella tyhmiltä. Yhteiskunnan luusereita, samoin kuin anarkot täällä.
https://www.friatider.se/afa-ligisterna-i-usa-sa-har-ser-de-ut
Katsokaa tästä miltä näyttää pidätetyt antifalaiset jenkeissä
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttävät lähinnä puusta pudonneilta.
- Anonyymi
Sama tuli mieleen.
- Anonyymi
Vastenmielinen ilme kertoo todellakin paljon. Tätä on tutkittukin ja useat ihmiset pystyvät erottelemaan rikolliset tavallisten ihmisten joukosta pelkästään näiden valokuvia katselemalla. Poikkeuksen tästä tekevät naiset yhden rikoslajin kohdalla, sillä naiset eivät pystyneet tunnistamaan raiskausrikoksiiin syyllistyneitä miehiä valokuvien perusteella.
- Anonyymi
Samaa surkeata ryhmää
- Anonyymi
Aivan kuin Helsingin Kalliosta olisi kuvattu. Siellä asuu juuri tuollaisia yhteiskunnan hylkiöitä joilla ei ole muuta tekemistä kuin vetää huumeita ja viinaa ja tietysti särkeä paikkoja.
- Anonyymi
Vepsäläinen ja euron juusto :D
- Anonyymi
Tyhmästä syntyy vain tyhmiä.
- Anonyymi
Repsahtaneen näköisiä taiteen harrastajia!
- Anonyymi
noi nappisilmät ei oo koskaan ottanu mitään, niin siis, jos heiltä kysytään
- Anonyymi
Kuvat ruotsin valemediasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvat ruotsin valemediasta.
Näin on.
Aika härskisti persut linkkaa tänne uusnatsien propagandaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on.
Aika härskisti persut linkkaa tänne uusnatsien propagandaa.Kyllä ottaa totuudet päähän suvakkia...heheheeeee.
- Anonyymi
Yhtä tyhmiä ja rumia kuin Suomenkin vastaavat.
- Anonyymi
Vihreitä äänestäjiä.
Tulee mieleen vasurit ja heidän kannattajat.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Kyllä ne jotenkin ovat esim. STM:n demareiden näköisiä. Ministeri vain puuttuu porukasta, olisiko jossakin puhujamatkalla?
Kaikki lisäksi ovat ilman kaupallista maskua.
- Anonyymi
Äärivasemmiston antifa-eliittijoukothan ne siinä on päässeet kuvaan.
- Anonyymi
Apinan näköistä sakkia...hyi helv.
Näiden kuvassa olevien ÄO määrällä pystyy kivien heittämiseen, autojen polttamiseen, ehkä joukkopahoinpiteelyyn, kunhan varoo, ettei innostuessa osu omiin tovereihin.
- Anonyymi
Kasvoista päätellen ovat jälkenaan geneettisesti degeneroitunutta sakkia. Aiheutuvatko tuollaiset mutantit sitten ympäristömyrkyistä vai useamman sukupolven kestävästä rutsasta, jää avoimeksi.
- Anonyymi
Suomi24 porukoita selvästi.
- Anonyymi
Kravatti ei juuri marokkolaistakaan kaunista.
- Anonyymi
Ensimmäiset persujen vaaliehdokkaat näyttivät samanlaisilta puustapudonneilta. Kyllä niitä tienvarsikylttejä naurettiin. Nykyään persu siistitään, jos siitä napataan valokuva.
Persut eivät pärjäisi ilman kalliita mainostoimistoja. - Anonyymi
Hyviä kuvia ovat Moskovassa ottaneet.
- Anonyymi
Ei auta vaikka isolla rahalla Arhinmäkeäkin putsattaisiin. Samanlainen jälkeenjäänyt klimppi se on siltikin. Viina päässä kohisten ja paska housuissa rutisten. Vaikka olisi oikein ministerinvirassa suomea edustamassa. Hyvin edustaa ainakin omaa viiteryhmäänsä. Yllä olevan kuvan kaltaista eläinsakkia.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345178Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271189En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16917Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http5912JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5832HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei190759Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv36744Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3724- 49690