Eikö ne kakarat voi lopettaa yöllä sitä jumputus rallia kele? Poliisit vois hiljentää ne, niin kunnon ihmiset sais nukuttua.
Laitilan mopoautot kuriin!
7
112
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi. Vanhemmat voisi puuttua myös lastensa ajeluun yöllä, koska se tärinä ja jumputus on aivan hirveää häiriköintiä asutusalueella.
- Anonyymi
hoommaa uudempi talo niin ei jumputus kuulu
- Anonyymi
Basson jumputus kuuluu joka paikkaan.
- Anonyymi
Noita mopoautoja on muualla kaadettukin ja joistain on pöllitty juurikin nuo bassot ja vähän myös moukaroitu mielipiteitä autoon ongelmakäytöksestä.
- Anonyymi
Taisi loppua bassoralli;)
- Anonyymi
Ei ne kakarat osaa käyttäytyä hesessä, kun täytyy juosta ja rällätä ilman maskeja. Kunnon ihmiset ei voi asioida siellä perhana sentään.
- Anonyymi
Hyvänä uutisena, että ne Hese-läskit kuolee kuitenkin nuorina joten ei huolta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1693319Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732141Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii482048- 411951
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 45864