Miksi juuri Marin "altistuu" jatkuvasti?

Anonyymi

Onko kyse huijaamisesta, vastuun välttelystä?

29

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina "sopivastti"

    • Anonyymi

      Sitä pelottaa.

      • Anonyymi

        Avaajaa, tuo "ryönteko" siis


    • Jaa-a, miksihän sellainen henkilö altistuu toisinaan, joka joutuu olemaan paljon tekemisissä ihmisten kanssa. Ei tunnu kovin ihmeelliseltä minusta. Tulkintoja tietysti tehdään omista lähtökohdista käsin.

      • Anonyymi

        En tiedä onko totta, vai valhetta, mutta näyttää ainakin kiihtyvän herkästi.


      • Anonyymi

        Esim. kaupan kassat ja baarimikot, ovat jatkuvasti tekemisissä muiden kanssa. Vain Marin altistuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esim. kaupan kassat ja baarimikot, ovat jatkuvasti tekemisissä muiden kanssa. Vain Marin altistuu.

        Niin ovat, ja moni heistä joutuukin käymään toistuvasti testauksissa altistumisesta johtuen.


    • Anonyymi

      Ei se ole sinun asiasi.

      • Anonyymi

        öööö.....öööööö...lurps......öööö...


    • Anonyymi

      Käsien pesu unohtunut?

    • Anonyymi

      Eduskunnan kyselytunti altistaa.

    • Puotipuksu pakoilee vastuuta kun pitäisi johtaa maata.

      Mitä mieltä? =)

    • Anonyymi

      Tahallisia poissaoloja ettei tarvitse vastata kiusallisiin kysymyksiin

    • Anonyymi

      Se on sitä nais"johtajuutta". Naiset eivät kykene ottamaan vastuuta, jota varsinkin maan johdossa vaaditaan.

    • Anonyymi

      Pääministerin mielenterveys alkaa pettämään?

    • Anonyymi

      Marin on hallintotieteiden maisteri, mutta siihen ei kuulu korona-viiruksen hallinta.

      • Anonyymi

        Ei ole tainnut hallintotieteet upota punamessiaaseen. Tais olla koulussakin "kipeenä" ja omillalomilla.


      • Anonyymi

        Se että on joku Maisteri , ei tarkoita että osaa tehdä jotain järkevää, suutaan osaa jokainen louskuttaa jos siitä maksetaan liikaa....


    • Anonyymi

      Ei ole valmiiksi kirjoitettuja vastauksia niin paha mennä nyökkimään pätevän näköisenä tv ,n ,,, helpompi heittää flunssa vaihde päälle ,, niin pakko vaihtaa välillä altistukseen tuntuu muuten köh köh ,,, muunneltua totuutta !!

      • Anonyymi

        Unohdit autistikatseen....


    • Anonyymi

      Milloin vasemmistolainen on ottanut vastuuta mistään? Aina kun tulee ongelmia, niin ne yritetään unohduttaa vaikenemalla ja muilla ignoorauksilla.

    • Anonyymi

      Testi kertoo vasta totuuden, kun vastaaineita on alkanut muodostua eli aikaisintaan pari päivää ensioireiden jälkeen. Heti mahdollisen altistumisen jälkeen on turha mennä testiin. Marinin motivaatioita voi vain arvailla.

    • Anonyymi

      Pakeneeko Marin vastuuta ilmoittamalla korona-altistuksesta? Ennen testitulosta saa jokainen olla täydellä palkalla karanteenissa ja pääministerilöä se palkka onkin aika hyvä, varsinkin kun Antti Rinne,sd, sitä korotti 2470 euroa kk:ssa.

      Vai onko jokin opposition iskuryhmittymä, joka pyrkii tartuttamaan koronaa pääministeriin ja pitämään hänet poissa päivänpolitiikasta, jolloin muiden ministerien, varsinkin perheministerin, valta kasvaa ja pääsee esiintymään ja puhumaan tiedotustilaisuuksissa?

    • Anonyymi

      Ehkä Marin on Sub

    • Anonyymi

      Vastuun välttelystä on ilmeisesti kysymys.

    • Anonyymi

      Ikävä että elämäsi on noin paskaa.

    • Anonyymi

      Raskauspahoinvointia?

    • Anonyymi

      Vastuuton vasuri on enemmän sääntö kuin poikkeus politiikassa.

    • Anonyymi

      Syyhän on ilmiselvä,pystyy vain toisten tekemistä papereista vastäämään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe