Nordea pankki pyysi käymään ja tunnistaumaan. Se on erittäin asiallinen toimenpide.

Anonyymi

Ettekö te hyvät ihmiset ymmärrä. Kyllä pankki on oikeassa kun tarkistaa asiakkaiden taustat sehän on jokaisen etu.
Jos ette hyväksy niin älkää sitten itkekö jos sattuisi vahinko.

14

52

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun taustani on puhdas. Joskus perskärpäsiä olen tosin huomannut, kun pyyhkiminen on jäänyt hieman huolimattomasti tehdyksi. Savon Sanomat oli toimituksen jälkeen hyyskässä kylläkin oivallinen poistamaan tuon onkelman. Onkimisesta tulikin mieleeni mato ja mites se saadaan koukkuun. Sillälailla, sano Tarvajärvi.

      • Anonyymi

        Miten tämä liittyy onkimiseen ja teidän paikkakunnan lehden käyttötarkoitukseen.
        Hyvää syksyn alkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä liittyy onkimiseen ja teidän paikkakunnan lehden käyttötarkoitukseen.
        Hyvää syksyn alkua.

        Asiallinen aloitus.
        Olkaa varovaisia ja hyvää syksyn jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallinen aloitus.
        Olkaa varovaisia ja hyvää syksyn jatkoa.

        Joo mutta kun ei voi maksaa omalta tililtä 3000e laskua,ja pitää lähteä käymään 40km päässä tunnistautumassa,ja vielä varata aika,niin ei naurata..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta kun ei voi maksaa omalta tililtä 3000e laskua,ja pitää lähteä käymään 40km päässä tunnistautumassa,ja vielä varata aika,niin ei naurata..

        Väärä tieto jos on rahaa tilillä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta kun ei voi maksaa omalta tililtä 3000e laskua,ja pitää lähteä käymään 40km päässä tunnistautumassa,ja vielä varata aika,niin ei naurata..

        Saldosta se on kiinni


    • Anonyymi

      Toiset jopa kiittelee, kun niitä kyykytetään

      • Anonyymi

        Ei ketään kyykytetä. Tämä on tehty asiakkaan parhaaksi.


    • Anonyymi

      Kysyisin vaan että jos ei toimita puudettyjä tietoja Nordealle niin mitä voisi pahimmillaan ja normaalissa tilanteessa sattua. Loppuisiko joidenkin palvelujen käyttömahdollisuus vai mitä.

    • Anonyymi

      Itse olen toisen pankin asiakas ja tein sen ekan kerran jo kymmenen vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Omalla paikkakunnallani ei ole Nordean konttoria, joten piti käydä lähes 30 kilometrin päässä olevassa lähimmässä konttorissa. Ovet olivat lukossa, ja lasissa lukikin että täytyy varata aika. Muutamia kuukausia aiemmin Nordean sivuilla luki, että henkilöllisyyden voi käydä todentamassa ilman ajanvarausta, ja tämä oli mielessäni, kun lähdin lärpäkettä näyttämään.

      Viereeni tuli joku eukko myös nykimään ovia, muttei päässyt sisään. Tällä oli joku ongelma, jota varten ei ollut varannut aikaa. Henkilökunnan jäsen meni ohi ja päästi tuon eukon sisään, kun tämä esitti asiansa. Hihkaisin samalla ovenraosta, että pitäisi todentaa henkilöllisyys ja näytin henkilökorttiani. Muija ovenraossa sanoikin minulle, että täytyy varata aika. Kysyin, että pitääkö minun tosiaan lähteä takaisin kymmenien kilometrien päähän dösällä ja tulla uudestaan takaisin seuraavana päivänä (pankki oli menossa kiinni) vain näyttämään sitä lärpäkettä, jonka olisivat muutamassa hassussa sekunnissa voineet siinä vilkaista? Muija vain jankutti ajanvarausta. Kiittelin vitusti ja lähdin menemään. Sanoin myös vaihtavani pankkia, koska se on helpompaa kuin asioida Nordean kanssa.

      Mistä tuolta pankilta saa palvelua? Joudun maksamaan palvelumaksua kuukausittain, enkä palvelua tuolta saa. Joudun myös maksamaan pankkitunnuksista kuukausittain, jotta voin palvella itse itseäni netissä. Mikä helvetti se Nordean palvelumaksu on? Mitä sillä maksetaan?

      Henkilökortinkin hommasin varta vasten Nordean kitinän takia, ja sekin keikka maksoi satakunta euroa passikuvineen ja dösäkyyteineen, plus siitä aiheutunut vaiva, kun täytyy lähteä päiväreissulle kaupunkiin Nordean "paremman asiakaspalvelun" vuoksi. Kortin haettuani lähdin yhtä kyytiä konttoriin ja sitten ei kelpaakaan. Haistakoon pitkän pasqan koko Nordea ja sen henkilökunta.

    • Anonyymi

      "Kysyisin vaan että jos ei toimita puudettyjä tietoja Nordealle niin mitä voisi pahimmillaan ja normaalissa tilanteessa sattua." Minulla on lähin konttori 50 km päässä. Siksi yllä oleva kysymys on tärkeä.

      • Anonyymi

        Eikös ne sulje pankkipalveluita, jos ei ole määräpäivään mennessä "ilmoittautunut".

        Itsekin nostellut 30 vuotta surutta rahaa saman pankin (toki KOPin ja Meritan kautta) jemmoista, ja nyt jo haluavat varmistaa, että olen itse asiassa minä, jolle ovat rahaa luovuttaneet.


    • Anonyymi

      Eikös Nordean väen oikeastaan pitäisi käydä kaffella tunnistettavan asiakkaansa luona. Silloin sitä tulisi tutuksi ja samalla varmistuisi, että tämä tuttu tosiaan asuu siellä 50 kilometrin päässä konttorilta , siinä osoitteessa johon pankin postitkin on lähetetty. Ilmeisesti asiakasta ei tarvitse tuntea, vain tunnistaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe